Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów

Mercure sieć hotelowa należąca do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat działalności, w swoim portfolio ma już ponad 1000 hoteli. Tylko w 2024 roku marka otworzyła 30 nowych obiektów w Chinach i 11 w Japonii. Uruchomiła także największy hotel Mercure na świecie – liczący 989 pokoi Mercure ICON Singapore City Centre czerpiący inspirację z singapurskiego Chinatown.
Na polskim rynku w tej sieci hotelowej działa 26 obiektów a najnowszym jest Mercure Szczyrk Resort, otwarty na początku września 2024 roku. Od swojego powstania w latach 70. i dołączenia do grupy Accor w 1975 roku, marka Mercure szybko ugruntowała swoją pozycję na rynku. Do najważniejszych zdarzeń w jej historii należało uruchomienie pierwszego międzynarodowego hotelu w Lizbonie w roku 1983 oraz ekspansja w rejonie Bliskiego Wschodu, Azji Południowo-Wschodniej i Australii.
„Jesteśmy niezwykle dumni z tego, jak sieć rozwijała się na przestrzeni lat, zarówno przez nowe inwestycje, jak i dołączanie istniejących już obiektów. Nie możemy się doczekać tego, co marka osiągnie w ciągu kolejnych pięćdziesięciu lat” – podkreśla Jean-Jacques Morin, group deputy ceo and premium, midscale & economy division ceo, Accor.
Rok 2024 to czas wzrostu sieci w Chinach i Japonii, co pozwoliło marce Mercure przekroczyć liczbę tysiąca obiektów w 68 krajach. Najnowsze otwarcia obejmują takie hotele, jak: Mercure London Earls Court (Wielka Brytania), Mercure Chandigarh Tribune Chowk (Indie), Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa (Japonia), Mercure Marival Emotions Resort (Meksyk), Mercure Nantong Renmin Road (Chiny) i Mercure Dubai Deira (ZEA). Do 2028 Mercure planuje otworzyć ponad 200 kolejnych hoteli, kontynuując jeden z najbardziej ambitnych planów rozwoju w historii portfolio Accor.
„Współpraca i partnerstwo z właścicielami hoteli Mercure niezmiennie cieszy i motywuje do dalszego działania.Mercure to marka niezwykle atrakcyjna, zapewniająca świetną rozpoznawalność i zróżnicowaną sieć hoteli, a także inspirowaną lokalnie ofertę, co doceniają nasi partnerzy” – zauważa Camil Yazbeck, global chief development officer, premium, midscale & economy division, Accor.
POWIĄZANE WPISY
24 września 2025
Leonardo Hotels: Pokolenie Z kształtuje zielone zmiany w hotelarstwie
Połowa przedstawicieli pokolenia Z w Polsce deklaruje gotowość zapłacenia wyższej ceny za…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Uganda chroni goryle górskie. Rainbow umożliwia spotkanie z tymi niezwykłymi zwierzętami
Światowy Dzień Goryla, przypadający 24 września, to okazja do przypomnienia o trudnej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 września 2025
European Franchise Awards: Mercure wyróżnione jako Marka Roku
Mercure, marka należąca do grupy Accor, otrzymała wyróżnienie Międzynarodowej Marki Roku…
0 Komentarzy1 Minuty
22 września 2025
PLL LOT prezentują nową usługę – „Smaki z Gwiazdką Michelin”
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nową usługę kulinarną pod hasłem „Smaki z Gwiazdką…
0 Komentarzy1 Minuty
19 września 2025
Interaktywny portal na Lotnisku Chopina połączył Warszawę z Osaką
Na Lotnisku Chopina w Warszawie uruchomiono interaktywny portal, który łączy port…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
Wizz Air ogłasza dni rekrutacyjne w Polsce
Wizz Air zorganizuje w październiku trzy dni otwarte rekrutacji dla personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
1 października 2025
Historyczny budynek nad Tamizą staje się pierwszym hotelem a&o w stolicy Wielkiej Brytanii
A&o Hostels otwiera swój pierwszy obiekt w Londynie, przejmując dawny DoubleTree by…
0 Komentarzy3 Minuty
25 września 2025
B&B Hotels świętuje 15 lat obecności w Polsce
W 2025 roku B&B Hotels w Polsce obchodzi 15-lecie działalności w kraju. W tym samym roku…
0 Komentarzy4 Minuty
24 września 2025
SITE Polska ma 10 lat. Dekada działań na rzecz branży MICE
W 2025 roku Stowarzyszenie SITE Polska świętuje dziesięciolecie działalności. Dekadę…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Leonardo Hotels: Pokolenie Z kształtuje zielone zmiany w hotelarstwie
Połowa przedstawicieli pokolenia Z w Polsce deklaruje gotowość zapłacenia wyższej ceny za…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Uganda chroni goryle górskie. Rainbow umożliwia spotkanie z tymi niezwykłymi zwierzętami
Światowy Dzień Goryla, przypadający 24 września, to okazja do przypomnienia o trudnej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 września 2025
European Franchise Awards: Mercure wyróżnione jako Marka Roku
Mercure, marka należąca do grupy Accor, otrzymała wyróżnienie Międzynarodowej Marki Roku…
0 Komentarzy1 Minuty
22 września 2025
PLL LOT prezentują nową usługę – „Smaki z Gwiazdką Michelin”
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nową usługę kulinarną pod hasłem „Smaki z Gwiazdką…
0 Komentarzy1 Minuty
19 września 2025
Interaktywny portal na Lotnisku Chopina połączył Warszawę z Osaką
Na Lotnisku Chopina w Warszawie uruchomiono interaktywny portal, który łączy port…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
Wizz Air ogłasza dni rekrutacyjne w Polsce
Wizz Air zorganizuje w październiku trzy dni otwarte rekrutacji dla personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
1 października 2025
Historyczny budynek nad Tamizą staje się pierwszym hotelem a&o w stolicy Wielkiej Brytanii
A&o Hostels otwiera swój pierwszy obiekt w Londynie, przejmując dawny DoubleTree by…
0 Komentarzy3 Minuty
25 września 2025
B&B Hotels świętuje 15 lat obecności w Polsce
W 2025 roku B&B Hotels w Polsce obchodzi 15-lecie działalności w kraju. W tym samym roku…
0 Komentarzy4 Minuty
24 września 2025
SITE Polska ma 10 lat. Dekada działań na rzecz branży MICE
W 2025 roku Stowarzyszenie SITE Polska świętuje dziesięciolecie działalności. Dekadę…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Leonardo Hotels: Pokolenie Z kształtuje zielone zmiany w hotelarstwie
Połowa przedstawicieli pokolenia Z w Polsce deklaruje gotowość zapłacenia wyższej ceny za…
0 Komentarzy2 Minuty