Emirates i CNN rozpoczynają globalną kampanię dla podróżujących służbowo
Emirates i CNN nawiązują współpracę w celu uruchomienia globalnej kampanii, której głównym celem jest dotarcie do osób podróżujących służbowo. Kampania ma skupiać się na dostarczaniu treści biznesowych i rynkowych, a także na sponsorowanym segmencie biznesowym emitowanym na antenie CNN International.
10 lipca na antenie CNN ruszyła nowa kampania reklamowa i sponsoringowa Emirates skierowana do grup docelowych przewoźnika – globalnych decydentów biznesowych, entuzjastów technologii, inwestorów i ekspertów finansowych. Żeby dotrzeć do tej publiczności, CNN International Commercial opracowało wieloplatformową kampanię, która łączy markę linii lotniczych z treściami biznesowymi i rynkowymi dostępnymi w ofercie stacji. Głównym elementem kampanii jest nowy segment biznesowy nadawany w dni powszednie na całym świecie podczas wybranych flagowych programów CNN International.
Aby przyciągnąć uwagę odbiorców treści CNN w digitalu, przewoźnik jest również wyłącznym sponsorem sekcji CNN Markets, z uwzględnieniem contentu Emirates Business Briefing. W telewizji i na platformach cyfrowych można zobaczyć też spoty telewizyjne i reklamy displayowe skierowane do odbiorców podróżujących służbowo.
„Dzięki dostępnym na wszystkich platformach istotnym i angażującym treściom biznesowym, a także jako marka numer jeden pod względem dotarcia do podróżnych klasy premium, CNN jest doskonałym partnerem dla marek takich jak Emirates, pozwalającym na nawiązanie kontaktu i dotarcie do odbiorców biznesowych wysokiego szczebla” – mówi Cathy Ibal, starsza wiceprezes CNN International Commercial.
POWIĄZANE WPISY
15 maja 2024
Katowice Airport: najlepszy kwiecień w historii portu. Obsłużono blisko 359 tys. pasażerów
W trakcie 30 pełnych dni kwietnia 2024 w Katowice Airport odnotowano 358 412 pasażerów,…
0 Komentarzy2 Minuty
13 maja 2024
Emirates Group ogłasza rekordowe wyniki za rok finansowy 2023/2024
Grupa Emirates opublikowała sprawozdanie roczne za rok finansowy 202/2024, ustanawiając…
0 Komentarzy7 Minuty
10 maja 2024
Ryanair podpisał umowę partnerską z eSky
eSky jest kolejnym internetowym biurem podróży, które podpisało z Ryanair umowę na…
0 Komentarzy1 Minuty
8 maja 2024
Costa Cruises prezentuje nową usługę w przypadku zagubionego bagażu.
Klienci Costa Cruises korzystający z lotu czarterowego armatora otrzymają pomoc w…
0 Komentarzy1 Minuty
8 maja 2024
Grupa eSky zacieśnia współpracę z PLL LOT
Grupa eSky to pierwszy globalny gracz z branży turystycznej, który bezpośrednio integruje…
0 Komentarzy3 Minuty
7 maja 2024
Pięć lat połączenia Wrocław – Amsterdam. Jubileusz KLM i Portu Lotniczego Wrocław
Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze KLM i Port Lotniczy im. Mikołaja Kopernika we…
0 Komentarzy3 Minuty
6 maja 2024
Polskie Linie Lotnicze LOT prezentują nową odsłonę kampanii „Ważne, z kim podróżujesz”
1 maja 2024 roku wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej narodowego przewoźnika…
0 Komentarzy2 Minuty
6 maja 2024
Wizz Air świętuje piątą rocznicę działalności bazy w Krakowie
Wizz Air obchodzi piątą rocznicę założenia swojej bazy w Krakowie. W ciągu ostatnich…
0 Komentarzy1 Minuty
6 maja 2024
W Porcie Lotniczym Lublin rozpoczęto lato 2024
W niedzielę, 28 kwietnia z Portu Lotniczego Lublin wyleciał do Antalyi pierwszy samolot…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Emirates i CNN rozpoczynają globalną kampanię dla podróżujących służbowo […]