Itaka z nową stroną internetową. Odświeżony interfejs, sztuczna inteligencja i szybsza aktualizacja cen
Itaka prezentuje nową wersję strony internetowej, która ma działać szybciej, zawierać wyższej jakości treści, być łatwiej dostępna na urządzeniach mobilnych oraz wykorzystywać innowacyjne technologie. Nowy interfejs ma minimalistyczną formę i zawiera inspirujące ilustracje nawiązujące do sztuki Henri Matissa. Itaka wprowadziła również usprawnienia w opisach ofert i modułach opinii oraz wykorzystuje na nowej stronie sztuczną inteligencję.
Itaka zaprasza klientów na odmłodzoną i przeprojektowaną stronę, która ma nowoczesny design, działa szybciej, prezentuje nowe treści, lepiej działa na urządzeniach mobilnych i wykorzystuje nowe technologie.
„Zależało nam na nowoczesnej, oryginalnej formie, odwołującej się do najlepszych wzorców. Ten minimalistyczny design nie zakłóca odbioru najważniejszych informacji i nie rozprasza użytkownika. Od strony technicznej warto podkreślić szybkość działania i skrócenie do minimum czasu rezerwacji. Została wykonana olbrzymia praca, za którą dziękuję wszystkim zaangażowanym zespołom, pamiętając o tym, że najważniejszą ocenę wystawią nam klienci. Życzę naszym klientom wielu pozytywnych wrażeń z korzystania z nowego serwisu” – komentuje Piotr Henicz, Wiceprezes Itaka Holdings.
Nowy unikalny design
Opisy hoteli zostaną ulepszone, zapewniając większą przejrzystość. Prezentacja typów pokoi i plaż wraz ze zdjęciami będzie ułatwiać podejmowanie decyzji. Na nowej podstronie “zainspiruj się” znajdą się unikalne opisy kierunków, które zostały współtworzone przez pilotów i rezydentów, łącząc prostą formę z ekspercką treścią.
Ulepszony moduł opinii
Klienci chętnie publikują swoje opinie o podróżach z Itaką i chętnie z nich korzystają wybierając się na wakacje. Nowe możliwości modułu opinii pozwalają na szybsze docieranie do przydatnych dla użytkownika treści. Klient może wyszukiwać opinie przez wpisanie istotnych dla siebie fraz.
Nowoczesne rozwiązania technologiczne
Klienci oczekują wygodnych i łatwych do korzystania narzędzi online. Dzięki 100 proc. integracji systemu rezerwacyjnego ze wszystkimi kanałami, informacje są na bieżąco aktualizowane. Dotyczy to kluczowych dla sprzedaży: cen oraz dostępności miejsc.
Sztuczna inteligencja
Serwis zaprojektowano z użyciem AI (Fact Combiner – Machine Learning), pozwalającego na inteligentne sortowanie wyników wyszukiwania i proponowanie klientom ofert najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Sztuczną inteligencję wykorzystano także po to, by w transparentny sposób ułatwić użytkownikom analizę opinii. Moduł AI przetwarzając ogromne ilości informacji zawartych w recenzjach klientów, stworzył obiektywne podsumowanie hotelu. Nowoczesnej technologii użyto również do tłumaczenia tekstów na inne wersje językowe.
I etap: dwa równoległe serwisy
Aktualnie funkcjonują dwa serwisy: stary pod linkiem itaka.pl i nowy pod linkiem beta.itaka.pl. Wybrana grupa użytkowników wchodząc na itaka.pl zostanie przeniesiona na beta.itaka.pl w ramach testów nowej strony. Użytkownicy mogą sami przełączyć się na widok nowej strony klikając w baner na stronie głównej itaka.pl lub wpisując adres beta.itaka.pl. Projekt powstał we współpracy z Software House Axabee.
POWIĄZANE WPISY
17 maja 2024
Lotnisko Chopina w Warszawie: lepszy dostęp do darmowej wody w terminalu lotniska
Lotnisko Chopina w kwietniu odprawiło blisko 1,59 mln osób. Od początku drugiego kwartału…
0 Komentarzy2 Minuty
16 maja 2024
Fostertravel.pl organizuje spotkania dla agentów. Tematem nie tylko produkt, ale sposób pracy z touroperatorami
Rozpoczęła się seria spotkań „Foster Learning” przeznaczonych dla agentów sieci…
0 Komentarzy2 Minuty
16 maja 2024
eSky.pl: wyjazdy wakacyjne najchętniej do Grecji, Włoch, Hiszpanii i na Cypr
Na zagraniczne wakacje w lipcu i sierpniu 2024 roku Polacy najliczniej udadzą się na…
0 Komentarzy5 Minuty
14 maja 2024
Praga jest szóstym najpopularniejszym miejscem spotkań na świecie
Według najnowszych danych, czeska stolica poprawiła wyniki rok do roku nie tylko pod…
0 Komentarzy6 Minuty
13 maja 2024
Kompas Global – nowy touroperator wchodzi na polski rynek turystyczny
Kompas Global, międzynarodowy touroperator założony w 2005 roku w Kazachstanie, ogłosił…
0 Komentarzy2 Minuty
13 maja 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych spadły prawie o połowę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
10 maja 2024
Turystyczna współpraca krajów Zatoki Perskiej
Ministrowie z krajów Rady Współpracy Zatoki Perskiej (GCC) omówili przyszłość podróży…
0 Komentarzy3 Minuty
10 maja 2024
Rajskie plaże Goa w ofercie egzotycznej Rainbow
Zupełnie nieindyjski region Goa nad Morzem Arabskim to popularne miejsce na wakacje w…
0 Komentarzy6 Minuty
9 maja 2024
Joanna Czechowska w Polskim Holdingu Hotelowym
Joanna Czechowska z początkiem maja 2024 roku zasiliła szeregi biura komunikacji i PR w…
0 Komentarzy2 Minuty