8,2 mln pasażerów Ryanair’a w październiku

archiuwm Ryanair'a

Linia lotnicza Ryanair, ogłosiła swoje statystyki za październik. Aż 92 proc. lotów w tym miesiącu było punktualnych. Ponad 50 tysięcy lotów odbyły samoloty Raynair’a w październiku. Punktualność przewoźnika, porównaniu z październikiem roku 2013, wzrosła i o 1 punkt procentowy i wyniosła w tym roku 92 proc. Linia zanotowała także mniej niż jedną tysiąc pasażerów skargę na poziom usług, i mniej niż jedną na dwa tysiące, skargę dotyczącą bagażu.

Robin Kiely z Ryanair powiedział: „Ryanair przewiózł w październiku 8,4 mln pasażerów. 92 proc. lotów odbyło się na czas, jako że nieustannie realizujemy program poprawy obsługi klienta. Wszyscy nasi klienci mogą zabrać drugą mniejszą torbę podręczną na pokład, dokonać szybszej rezerwacji biletu oraz zarejestrować swoje dane na naszej łatwiejszej w obsłudze stronie internetowej i używając naszej nowej aplikacji mobilnej. Pasażerowie mogą używać mobilnych kart pokładowych, jak również korzystać ze swoich urządzeń elektronicznych podczas całego lotu. Ponadto wprowadziliśmy numerowane miejsca i tzw. „ciche loty”, a wszystkie te zmiany oznaczają, że Ryanair dostarcza swoim klientom dużo więcej, niż tylko niskie ceny.”