1244 wyspy warte odwiedzenia – jak je wypromować?

archiwum prywatne

Ilu z Was odwiedzających Chorwację potrafi wymienić z nazwy więcej niż pięć wysp tego kraju? A w rzeczywistości jest ich 1244! I wszystkie atrakcyjne, warte odwiedzenia co za tym idzie warte wypromowania. Jak to zrobić?

Jak poradzić sobie z bogactwem urodzaju? Jak promować wyspy jako kierunek turystyczny? Jednocześnie, czy traktować wszystkie jednakowo (w jaki sposób), jak nie przesadzić w promocji, a jak nie skrzywdzić zbyt małą promocją?

Na te między innymi pytania odpowie podczas V Forum Promocji Turystycznej Agnieszka Puszczewicz, dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Warszawie.

Agnieszka Puszczewiecz jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego Krakowie oraz Wydziału Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doktorat z nauk politycznych obroniła na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych (temat: Proces integracji Chorwacji z Unią Europejską).

Jej wielką pasją są państwa byłej Jugosławii – ich historia, kultura i teraźniejszość. Od 1995 roku prywatnie, a także zawodowo związana jest z Chorwacją. Posiada wieloletnie doświadczenie w turystyce nabyte w sektorze prywatnym zarówno w Polsce, jak i w Chorwacji.

Na V Forum Promocji Turystycznej zapraszamy 10 kwietnia do Wrocławia. W tym roku wydarzenie odbędzie się w wyjątkowym miejscu – Hydropolis, czyli Centrum Wiedzy o Wodzie. Szczegóły programu i inne informacje, a także formularz rejestracji znaleźć można na stronie www.forumpromocjiturystycznej.pl.