Zmiana wizerunku marki Ibis
Marka ibis pragnie powitać gości w hotelach tętniących życiem, gdzie każdy może skorzystać z wygodnego noclegu, zjeść coś pysznego, poznać nowych ludzi, albo posłuchać muzyki na żywo. Marka ibis proponuje innowacyjne i wielofunkcyjne przestrzenie, które zachęcają do nawiązywania kontaktów i interakcji pomiędzy gośćmi, podróżnymi i lokalnymi społecznościami.
Charakterystyczny dotychczas symbol hoteli – tradycyjna recepcja – został zastąpiony nowoczesnymi rozwiązaniami mobilnymi. Po przyjeździe do hotelu, goście zostaną powitani przez członka „ibis Smile Team” i dopełnią formalności związanych z zameldowaniem przy barze, rozkoszując się ulubionym drinkiem, lub siedząc w wygodnym lobby. Chociaż nowy sposób powitania gości wymaga użycia tabletów oraz autorskich rozwiązań mobilnych (PSM FOLS Mobile), to sprawia, że pracownicy hotelu są w ciągłym ruchu i mają lepszy kontakt z gośćmi.
Pomimo nieustającego rozwoju technologicznego, relacje międzyludzkie nadal pozostają kluczowym elementem serdecznego powitania, co potwierdziło 61 proc. badanych, którzy podczas zameldowania i wymeldowania z hotelu, preferują bezpośredni kontakt z obsługą. Do 2022 roku marka zamierza wprowadzić możliwość zameldowania za pomocą aplikacji w całej międzynarodowej sieci hoteli ibis.
W lutym 2019 roku rozpocznie się ponadto, przygotowana we współpracy z agencją MRM, kampania digitalowa. Jej celem będzie zwrócenie uwagi na członków „ibis Smile Team”, za pośrednictwem galerii profili pracowników, na którą złożą się opowiedziane przez nich anegdoty czy osobiste wyznania.
Kampania wystartowała 31 stycznia 2019 roku we Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Szwajcarii.
Poza serdecznym i indywidualnym powitaniem, hotele marki ibis ewoluują również od ustandaryzowanego podejścia w stronę elastycznej i spersonalizowanej obsługi. Umożliwiają to trzy nowe koncepcje wystroju wnętrz.
Wybrani projektanci z Europy, Ameryki Łacińskiej oraz Azji przygotowali autorskie aranżacje oparte na idei nawiązywania kontaktu z otoczeniem. W ten sposób to właśnie bar stał się miejscem, którym hotele pragną pochwalić się przed turystami i lokalnymi mieszkańcami.
Goście, w zależności od potrzeb, będą mogli wybierać spośród jedno- lub sześcioosobowych pokoi, a także zarezerwować „Smart Room” – rozwiązanie, które zrewolucjonizuje standardy rynkowe. Ze względu na ogromną przestrzeń i funkcjonalną aranżację, wspomniany pokój zapewni komfort, dobry nastrój i poczucie bezpieczeństwa każdemu, kto zdecyduje się na jego wybór.
Szwajcarski przyklad
W lobby pilotażowego hotelu ibis Zurich Messe Aiport znajduje się bar „Charlie`s Corner”, którego menu zmienia się w zależności od pory dnia. Rankiem goście mogą rozkoszować się znakomitą kawą, natomiast wieczorem – odkryć smaki różnorodnych gatunków piw, również tych pochodzących z lokalnych szwajcarskich browarów. Ofertę wzbogacają też regionalne potrawy, takie jak „rösties” [szwajcarskie placki ziemniaczane], serwowane w prawdziwie pop-rockowej atmosferze. „Charlie`s Corner” to idealne miejsce na spotkania z przyjaciółmi czy sąsiadami przy kuflu wybornego piwa i muzyce na żywo.
Marka ibis stworzyła z muzyki integralną część swoich hoteli, zachęcając do interakcji wszystkich odwiedzających gości. W opinii 79 proc. osób, którzy wzięli udział w badaniu przeprowadzonym przez Ipsos, muzyka stanowi kluczowy element ich życia.
W 2019 roku w hotelach ibis w 6 państwach odbędzie się ponad 100 koncertów z udziałem znanych i początkujących artystów, a także lokalnych debiutantów.
Taka inicjatywa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom gości – 40 proc. respondentów w badaniu przeprowadzonym przez Ipsos wyraziło chęć udziału w występach na żywo wschodzących artystów. Dzięki wspomnianym działaniom ibis promuje lokalne talenty. Co więcej, najlepsi wykonawcy wystąpią na specjalnie przygotowanej scenie w ramach Sziget Festival.
POWIĄZANE WPISY
10 października 2024
Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów
Mercure, sieć hotelowa należąco do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat…
0 Komentarzy2 Minuty
1 października 2024
Karpacz walczy o odbudowę ruchu turystycznego
Po powodzi w południowej Polsce turystyka w regionie stanęła przed dużym wyzwaniem.…
0 Komentarzy3 Minuty
27 września 2024
Mercure Katowice Centrum świętuje trzecie urodziny
Hotel Mercure Katowice Centrum obchodzi trzecią rocznicę działalności podkreślając swoje…
0 Komentarzy3 Minuty
24 września 2024
Nowi dyrektorzy w hotelach B&B Hotels Polska
Sieć hotelowa B&B Hotels Polska stawia na wzrost liczby hoteli i kadrę zarządzającą. Do…
0 Komentarzy4 Minuty
24 września 2024
IGHP: hotelarze zadowoleni z wakacji. Sierpień lepszy od lipca
3/4 ankietowanych hotelarzy oceniło sezon wakacyjny dobrze – wynika z ankiety Izby…
0 Komentarzy6 Minuty
24 września 2024
Pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech
Radisson Hotel Group otworzyła pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech. Nowy obiekt tej…
0 Komentarzy2 Minuty
20 września 2024
„Go get it” – ruszyła nowa kampania wizerunkowa sieci ibis
Sieć hoteli ibis na swoje 50. urodziny rusza z nową globalną kampanią „Go get it”, która…
0 Komentarzy3 Minuty
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty
10 września 2024
Mercure Szczyrk Resort otwarty dla gości. Może pomieścić tysiąc osób
Najwyżej zlokalizowany hotel w Szczyrku, położony na wysokości 600 m n.p.m – Mercure…
0 Komentarzy2 Minuty