Zdrojowa Invest & Hotels podpisała umowę o współpracy z Louvre Hotels

Zdrojowa Invest & Hotels podpisała umowę o współpracy z Louvre Hotels, znaczącym graczem na globalnym rynku, należącym do Jin Jiang Hotels, drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie. Aktualna kooperacja partnerów polega na rebrandingu dwóch obiektów należących do Zdrojowej, największej polskiej sieci hoteli w nadmorskich i górskich kurortach.
Rebranding obejmie Sand Hotel**** w Kołobrzegu oraz Cristal Resort w Szklarskiej Porębie. Oba obiekty pod nowymi szyldami, Royal Tulip Sand Kołobrzeg i Royal Tulip Cristal Residences Szklarska Poręba, po przeprowadzonych renowacjach, rozpoczną działalność w 2020 r. W związku, że obiekty cieszą się dużym uznaniem wśród rodzimych i zagranicznych turystów na rynku, zdecydowano się pozostawić oryginalne nazwy hoteli. Kołobrzeski Sand Hotel****, był pierwszym hotelem zrealizowanym i otwartym przez Zdrojową Invest & Hotels.
Jan Wróblewski, współzałożyciel Zdrojowej, powiedział: “Decyzja o umowie pokierowana była umacnianiem Zdrojowej na polskim rynku hotelarskim oraz odpowiedzią na jego wyzwania, w tym przede wszystkim, zwiększającą się lokalną konkurencję. To kolejny krok, realizujący strategię rozwojową naszej Grupy, kontynuacja po umowie z Hilton Hotels i Radisson Hotels, współpracy z najważniejszymi międzynarodowymi sieciami hotelarskimi, niezależnie od własnych marek hoteli, które odnoszą samodzielnie sukces rynkowy. Za sprawą podpisania umowy z Louvre Hotels, która wraz z Radisson Hotels, należy do Jin Jiang stajemy się niejako największym partnerem turystycznym Chin w Polsce .”
Zdrojowa Invest & Hotels ma już w swoim portfolio pięciogwiazdkowy Radisson Blu w Świnoujściu oraz jest w trakcie realizacji dwóch kolejnych: Radisson Hotel Szklarska Poręba i Radisson Resort Kołobrzeg. Dołączając dwa pierwsze w Polsce hotele marki Royal Tulip sieci Louvre Hotels należącej do chińskiego konsorcjum, łącznie 5 hoteli Zdrojowej z 850 pokojami będzie funkcjonowało w ramach współpracy z Jin Jiang.
Adam Konieczny, dyrektor rozwoju Louvre Hotels Group, dodał: “Jesteśmy zadowoleni, że dwa hotele grupy Zdrojowej będą miały nowe życie pod marką Royal Tulip i że będziemy współpracować z tak silnym partnerem. Sieć Louvre zamierza w najbliższym czasie rozwijać markę Royal Tulip zarówno w miastach, jak i w miejscowościach wypoczynkowych. Obszar Europy Środkowo-Wschodniej jest strategiczny dla Jin Jiang w związku z rozwojem Nowego Szlaku Jedwabnego.”
POWIĄZANE WPISY
17 marca 2023
Aneta Wodyk prezeską zarządu PHH Hotele
Rada Nadzorcza spółki PHH Hotele, należącej do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy,…
0 Komentarzy2 Minuty
15 marca 2023
Magdalena Mucha nową dyrektorką regionalną IGHP na Pomorzu
Do grona dyrektorów regionalnych Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła…
0 Komentarzy3 Minuty
15 marca 2023
Grupa Accor otwiera w Wiedniu pierwszy hotel marki przyjaznej środowisku
Accor we współpracy z Tristar Hotel Group otworzył w Wiedniu pierwszy obiekt…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2023
A&O chce nauczyć swoich gości zrównoważonego stylu życia. Rusza pilotaż nowego programu
W a&o w Berlinie, Kopenhadze i Dreźnie na klatkach schodowych pojawiły się komiksy…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2023
Polskie Airbnb z nową funkcją bezpieczeństwa dla podróżujących w pojedynkę
Airbnb uruchomił w Polsce funkcję Solo Traveler Safety. Dane platformy pokazują, że…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2023
Grupa Accor: marka Mövenpick pojawi się w Serbii i Węgrzech
Accor dodaje do portfolio dwa nowe hotele Mövenpick na Węgrzech i w Serbii. Pierwsze…
0 Komentarzy3 Minuty
2 marca 2023
BedBooking wdraża licencje na wynajem krótkoterminowy
Wynajem krótkoterminowy (STR) to prężnie rozwijająca się część branży turystycznej. W…
0 Komentarzy2 Minuty
24 lutego 2023
Accor: przychody wyższe o 80 proc. niż w 2021. Zysk netto na poziomie 402 mln euro
Accor podsumował 2022 rok z przychodem ponad 4 224 milionów euro, co oznacza wzrost o 80…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lutego 2023
Ibis Styles angażuje się w ochronę środowiska
Hotel ibis Styles Kraków Centrum zdobył uznanie turystów i gości za design skoncentrowany…
0 Komentarzy2 Minuty