Wylecz turystykę – konkurs Światowej Organizacji Turystyki

Światowa Organizacja Turystyki we współpracy ze Światową Organizacją Zdrowia (WHO) ogłosiły konkurs w celu wyłonienia najbardziej innowacyjnych startupów i inicjatyw, które mogłyby pomóc zmniejszyć negatywny wpływ epidemii koronawirusa na sektor turystyki.
Rozwiązania można opracowywać w trzech kategoriach
- Zdrowie obywateli: środki bezpieczeństwa, metody dezynfekcji, wczesne wykrywanie (do wykorzystania przez turystów, pracowników w branży turystycznej i korporacje);
- Koniunktura: aplikacje mobilne dla turystów, ekonomia współdzielenia, gospodarka o obiegu zamkniętym, zarządzanie przychodami, przywrócenie popytu, do wdrożenia przez całą branżę w ujęciu krótko- i długoterminowym;
- Destynacje turystyczne: zarządzanie kryzysowe, mobilność, przebranżowienie destynacji turystycznych, odzyskanie zaufania do turystyki.
Ocena prac
Kandydaci przejdą przez 2-stopniowy proces rekrutacji: selekcję aplikacji i ocenę Komitetu Ekspertów dotyczącą gotowości do zrealizowania i dostosowania do innych krajów.
Korzyści z udziału w konkursie
- Najlepsze propozycje zostaną umieszczone w cyfrowej broszurze przedstawiającej władzom najlepsze rozwiązania.
- Zorganizowana zostanie prezentacja dla wszystkich uczestników z udziałem Sekretarza Generalnego UNWTO Zuraba Pololikashvili, podczas której wybrane startupy zostaną podłączone do Sieci Innowacji UNWTO dla ponad 6 500 punktów kontaktowych z przedsiębiorstw, korporacji, instytucji publicznych i placówek edukacyjnych.
Termin i miejsce składania wniosków
Propozycje można zgłaszać poprzez formularz pod adresem: https://www.unwto.org/healing-solutions-tourism-challenge, do 15 kwietnia br.
Więcej informacji na stronie Ministerstwa Rozwoju
Czytaj także o prognozie UNWTO na rok 2020
POWIĄZANE WPISY
31 marca 2023
Porozumienie: POT będzie promowała OST Gromada i korzystała z jej obiektów
Polska Organizacja Turystyczna podpisała porozumienie o współpracy z Ogólnokrajową…
0 Komentarzy1 Minuty
29 marca 2023
PHH wspiera młodzież z pieczy zastępczej w wejściu na rynek pracy
Grupa Polski Holding Hotelowy został partnerem IV edycji projektu społecznego…
0 Komentarzy2 Minuty
29 marca 2023
Sun & Snow: coraz więcej zagranicznych gości w apartamentach wypoczynkowych
Liczba gości zagranicznych korzystających z apartamentów wypoczynkowych ciągle rośnie.…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2023
Wizz Air rekrutuje w Polsce. Poszukiwany personel pokładowy
Wizz Air kontynuuje kampanię rekrutacyjną i zaprasza wszystkich zainteresowanych do…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2023
Polska w stylu slow promowana w Austrii i Szwajcarii przez ZOPOT w Wiedniu
Druga edycja kampanii Poland Soul Travel prezentuje Austriakom i Szwajcarom możliwości…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
DZT połączy siły z Niemieckim Stowarzyszeniem Schronisk Młodzieżowych
Od 1 kwietnia 2023 roku Niemieckie Stowarzyszenie Schronisk Młodzieżowych (DJH) stanie…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
Travel Advance będzie odpowiadać za promocję Madery w Polsce
Agencja zajmująca się promocją kierunków – Travel Advance od marca 2023 roku rozpoczęła…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
POT nawiązał współpracę z Przewodnikiem Michelin. Polskie restauracje po raz pierwszy z osobną publikacją
Polska Organizacja Turystyczna i Michelin Guide w ostatnim czasie podpisali porozumienie…
0 Komentarzy7 Minuty
23 marca 2023
WorkTrips.com odnotował dziesięciokrotny wzrost obrotów w 2022. Cel na ten rok to 200 mln zł
WorkTrips.com, polski startup, który opracował narzędzie do zarządzania podróżami…
0 Komentarzy4 Minuty