World Travel Hackerzy Kiwi.com gotowi na podróżowanie po świecie. „Zgłosiło się ponad tysiąc kandydatów”

Po procesie rekrutacyjnym, Kiwi.com ogłosiło zwycięzców konkursu na stanowisko World Travel Hackera. Spośród 1200 kandydatów z całego świata, wybrano siedem par z Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii, Grecji i Wielkiej Brytanii, które spędzą najbliższe wakacje na podróżach do różnych zakątków globu. Każda z par otrzyma 10 tys. euro, aby zrealizować swoje marzenia podróżnicze.
Ogłoszenie Kiwi.com dotyczące stanowiska World Travel Hackera przyciągnęło uwagę kandydatów z 73 krajów i 475 miast. Polska była drugim najpopularniejszym krajem tuż po Wielkiej Brytanii, z którego napłynęło najwięcej zgłoszeń. Spośród nadesłanych aplikacji wyłoniono siedem duetów: z Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii, Grecji i Wielkiej Brytanii. Z Polski w rolę World Travel Hackera wcieli się 25-letni Cezary, mówiący w ośmiu językach.
W Polsce ogłoszenie największym zainteresowaniem cieszyło się wśród mieszkańców Warszawy, Wrocławia i Bydgoszczy. Kiwi.com przedstawia zwycięzcę – 25-letniego Cezarego, który jest podróżnikiem, dzielącym się z ludźmi pomocnymi travel hackami, dotyczącymi taniego podróżowania.
„Mam 25 lat i podróże to całe moje życie. Od 15 roku życia podróżuję po świecie z niskim budżetem i na własną rękę. Z kolegą przejechaliśmy całe Bałkany tylko autostopem jako wyzwanie, jechaliśmy dwa miesiące i udało się (to było szaleństwo). Jestem gotowy na wszystkie wyzwania, które wymyślisz, mogę skoczyć z mostu do rzeki, spać na świeżym powietrzu, uciec przed niedźwiedziami na Alasce i zrobić z tego świetny content. Mówię w ośmiu językach, polskim, angielskim, słowackim, czeskim, chorwackim, serbskim, litewskim i rosyjskim, to może się przydać” – mówi 25-letni Cezary.
Tylko w duecie
W ciągu czterech tygodni zwycięska siódemka i ich towarzysze podróży zmierzą się z zadaniami i wyzwaniami związanymi z podróżowaniem, przygotowanymi przez Kiwi.com we współpracy z Visa. Wybrani kandydaci będą potrzebować umiejętności filmowania, fotografowania oraz dokumentowania i relacjonowania swoich przygód oraz najlepszych travel hacków w mediach społecznościowych. Wszystko, co uda im się zaoszczędzić z otrzymanego budżetu w wysokości 10 tys. euro po ukończeniu wszystkich wyzwań, trafi do ich kieszeni.
Jak podaje Kiwi.com aplikanci do udziału najczęściej chcieli zaprosić najlepszego przyjaciela – aż 64 proc., co piąty kandydat chłopaka/dziewczynę, a 12 proc. kandydatów w tej roli widziało swoje rodzeństwo. Jedna z wyłonionych kandydatek, z Czech, udział w projekcie zaoferowała swojej mamie.
O jakie wyzwania chodzi?
Wyłonieni kandydaci, pełniąc rolę World Travel Hackera, będą musieli podróżować w oparciu o rezerwację kilku najtańszych lotów do dowolnego miejsca znalezionego w aplikacji Kiwi.com; znalezienie planu podróży z 24-godzinnym postojem w przypadkowym/dowolnym mieście i udział w jak największej liczbie lokalnych atrakcji, czy podróżowanie przez wiele dni jedynie z bagażem podręcznym, korzystając ze sprytnych hacków dotyczących pakowania.
Najnowsze badania pokazują, że bycie influencerem lub youtuberem jest jednym z wymarzonych zawodów wśród młodych ludzi, zwłaszcza z pokolenia Z. Według badania z 2019 r. bycie influencerem w mediach społecznościowych (17 proc.) i youtuberem (14 proc.) były najczęstszym drugim i trzecim wyborem kariery zawodowej wśród mieszkańców Wielkiej Brytanii.
Wyniki badań opartych na danych z zapytań Google wykazały, że bycie YouTuberem i Influencerem należy do 10 najbardziej pożądanych zawodów na świecie. W niektórych krajach, w tym w Czechach, Słowacji i Hiszpanii, są to zawody najczęściej poszukiwane. Polscy nastolatkowie nie odbiegają od globalnych trendów i również chcieliby robić karierę tiktokera, youtubera czy influencera.
Kiwi.com i Visa szukają osób, które wybiorą się w podróż i zrelacjonują wyprawę Budżet: 10 tys. euro
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
eSky: Podróże zamiast zakupów. Jak wykorzystać okres Black Friday na inwestycję w siebie?
W czasie, gdy sklepy kuszą rekordowymi promocjami, coraz głośniej mówi się o…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty










