Wojciech Fronczak dyrektorem regionalnym IGHP na Podkarpaciu
Wojciech Fronczak, dyrektor generalny Hilton Garden Inn Rzeszów został nowym dyrektorem regionalnym Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego w regionie podkarpackim.
Wojciech Fronczak to hotelarz i gastronom, lider zespołów operacyjnych z ponad 30-letnim stażem zawodowym, w tym 20-letnim na stanowiskach kierowniczych w międzynarodowych, pięciogwiazdkowych sieciach hotelarskich.
Od września 2017 roku pełni funkcję dyrektora generalnego Hilton Garden Inn Rzeszów, a od marca 2018 roku funkcję dyrektora regionalnego IGHP. Jest uczestnikiem wielu szkoleń zawodowych organizowanych przez Management Centre Europe i Cornell University. Specjalizuje się w restrukturyzacji i optymalizacji operacji hotelowych i gastronomicznych oraz w planowaniu, przygotowaniu i otwarciach nowych obiektów. Buduje i rozwija zespoły operacyjne oraz sprzedażowo-eventowe. Tworzy procedury operacyjne i monitoruje ich efektywność, ze szczególnym uwzględnieniem zasad rachunkowości zarządczej USALI.
Członek Zespołu Ekspertów Hotelarstwa i Gastronomii przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie opracowującego na zlecenie Instytutu Badań Edukacyjnych projekt Sektorowej Ramy Kwalifikacji w Turystyce (SRKT). Członek Rady ds. Kompetencji Sektora Turystyki Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, przewodniczący Zespołu Gastronomii.
Pracował między innymi dla: Airport Hotel Okęcie, Warszawa; DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Center Warsaw; Hotele DeSilva, Centrala Spółki, Warszawa; Le Meridien Bristol, Warsaw (obecnie Luxury Collection); Sheraton Warsaw Hotel; Trusthouse Forte Hotel Bristol, Warszawa czy dla Hoteli Orbisu.
Prowadzi firmę doradczą HoReCa Expert specjalizującą się w audytach operacyjnych, analizach efektywności, doradztwie branżowym i konsultacjach dla Inwestorów.
Do zadań dyrektorów regionalnych IGHP należy m.in. usprawnienie wzajemnej komunikacji środowiska polskich hotelarzy, upowszechnianie wiedzy o działaniach lobbingowych Izby, dbanie o obecnych członków, a także pozyskiwanie nowych oraz monitorowanie wydarzeń branżowych w regionach, współpraca z władzami, samorządami i innymi instytucjami z regionów, które mają lub mogą mieć wpływ na branżę hotelarską.
POWIĄZANE WPISY
1 października 2024
Karpacz walczy o odbudowę ruchu turystycznego
Po powodzi w południowej Polsce turystyka w regionie stanęła przed dużym wyzwaniem.…
0 Komentarzy3 Minuty
27 września 2024
Mercure Katowice Centrum świętuje trzecie urodziny
Hotel Mercure Katowice Centrum obchodzi trzecią rocznicę działalności podkreślając swoje…
0 Komentarzy3 Minuty
24 września 2024
Nowi dyrektorzy w hotelach B&B Hotels Polska
Sieć hotelowa B&B Hotels Polska stawia na wzrost liczby hoteli i kadrę zarządzającą. Do…
0 Komentarzy4 Minuty
24 września 2024
IGHP: hotelarze zadowoleni z wakacji. Sierpień lepszy od lipca
3/4 ankietowanych hotelarzy oceniło sezon wakacyjny dobrze – wynika z ankiety Izby…
0 Komentarzy6 Minuty
24 września 2024
Pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech
Radisson Hotel Group otworzyła pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech. Nowy obiekt tej…
0 Komentarzy2 Minuty
20 września 2024
„Go get it” – ruszyła nowa kampania wizerunkowa sieci ibis
Sieć hoteli ibis na swoje 50. urodziny rusza z nową globalną kampanią „Go get it”, która…
0 Komentarzy3 Minuty
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty
10 września 2024
Mercure Szczyrk Resort otwarty dla gości. Może pomieścić tysiąc osób
Najwyżej zlokalizowany hotel w Szczyrku, położony na wysokości 600 m n.p.m – Mercure…
0 Komentarzy2 Minuty
9 września 2024
Radisson wprowadza markę Prize by Radisson do Polski
Radisson Hotel Group ogłosił rebranding marki prizeotel na Prize by Radisson oraz…
0 Komentarzy1 Minuty