Wizz Air usprawnia obsługę klienta. Znikają numery premium call center

Wizz Air poinformował o aktualizacji dotyczącej obsługi klienta, która ma na celu ułatwienie pasażerom dostępu do pomocy i wsparcia, w ramach zobowiązania do zapewnienia im bezproblemowej obsługi. Od 13 stycznia linia zrezygnowała z numeru premium call center, zapewniając, że żaden klient nie zostanie obciążony opłatami premium.
Polscy pasażerowie mogą odwiedzić nowe Centrum Pomocy Wizz Air, aby uzyskać więcej informacji na temat najlepszego numeru, z którym należy się skontaktować, z opłatami zgodnymi z lokalnymi stawkami.
Aby uzyskać dostęp do najszybszej pomocy i wsparcia, Wizz Air zaleca pasażerom korzystanie z platformy samoobsługowej online, która jest dostępna za pośrednictwem strony internetowej Wizz Air lub aplikacji mobilnej. Stąd klienci mogą zarządzać swoimi rezerwacjami, uzyskiwać informacje o swoich lotach, wprowadzać zmiany, wnioskować o zwroty pieniędzy lub rozwiązywać problemy związane z opóźnieniami lub odwołaniami.
Klienci mogą poprosić o całodobowe informacje o rezerwacji, statusie lotu, bagażu i usługach Wizz za pośrednictwem internetowego chatbota linii – Amelia. W przypadku bardziej złożonych zapytań, agenci czatu są dostępni 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.
W zeszłym roku Wizz Air uruchomił usługę Amelia Voice Service, która zapewnia klientom automatyczne aktualizacje dotyczące ich rezerwacji, zapewniając niezbędne informacje i wskazówki w przypadku jakichkolwiek zakłóceń w ich locie.
„Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia naszym klientom jak najlepszych wrażeń z podróży. Obsługa klienta jest w centrum uwagi linii. Nasze ogłoszenie to tylko jeden z przykładów udoskonaleń, jakie wprowadzamy w tej dziedzinie. Nadal inwestujemy w innowacje, aby móc dostarczać naszym klientom usługi na całym świecie” – komentuje Boglarka Spak, Ddrektorka ds. Customer Experience w Wizz Air.
POWIĄZANE WPISY
13 lutego 2025
Rekordowy początek roku na Lotnisku Chopina. Ponad 1,5 mln pasażerów
Lotnisko Chopina w Warszawie rozpoczęło 2025 rok od kolejnego historycznego wyniku. W…
0 Komentarzy2 Minuty
13 lutego 2025
Costa Cruises otwiera rezerwacje na World Cruise 2027
Costa Cruises otworzyła rezerwacje na rejs World Cruise 2027, który obejmuje najdłuższą…
0 Komentarzy2 Minuty
12 lutego 2025
Pełna oferta Air Canada dostępna na platformie APG
APG, sieć przedstawicielstw linii lotniczych na świecie, posiadająca ponad 100 biur na…
0 Komentarzy1 Minuty
11 lutego 2025
Wizz Air z pierwszym samolotem Airspace
Wizz Air ogłasza otrzymanie swojego pierwszego samolotu z najnowocześniejszą konfiguracją…
0 Komentarzy1 Minuty
11 lutego 2025
Michał Fijoł ponownie prezesem PLL LOT
Rada Nadzorcza Polskich Linii Lotniczych LOT powołała nowego prezesa. Od 11 lutego 2025…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lutego 2025
Rekordowy początek 2025 roku w Katowice Airport: 357 tys. pasażerów w styczniu
W styczniu w ruchu ogółem odnotowano w Katowice Airport 357 723 pasażerów, czyli o 50 202…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lutego 2025
FlixBus z zimową ofertą z Lublina. Ponad 110 bezpośrednich połączeń
FlixBus przygotował specjalną ofertę na ferie zimowe. W sezonie zimowym przewoźnik…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Ryanair wprowadza nową trasę na Maltę
Ryanair poinformowała o swoim letnim rozkładzie lotów na 2025 rok z Rzeszowa. Obejmuje on…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lutego 2025
Linie Emirates poszukują członków personelu pokładowego
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty