Wizz Air usprawnia obsługę klienta. Znikają numery premium call center

Wizz Air poinformował o aktualizacji dotyczącej obsługi klienta, która ma na celu ułatwienie pasażerom dostępu do pomocy i wsparcia, w ramach zobowiązania do zapewnienia im bezproblemowej obsługi. Od 13 stycznia linia zrezygnowała z numeru premium call center, zapewniając, że żaden klient nie zostanie obciążony opłatami premium.
Polscy pasażerowie mogą odwiedzić nowe Centrum Pomocy Wizz Air, aby uzyskać więcej informacji na temat najlepszego numeru, z którym należy się skontaktować, z opłatami zgodnymi z lokalnymi stawkami.
Aby uzyskać dostęp do najszybszej pomocy i wsparcia, Wizz Air zaleca pasażerom korzystanie z platformy samoobsługowej online, która jest dostępna za pośrednictwem strony internetowej Wizz Air lub aplikacji mobilnej. Stąd klienci mogą zarządzać swoimi rezerwacjami, uzyskiwać informacje o swoich lotach, wprowadzać zmiany, wnioskować o zwroty pieniędzy lub rozwiązywać problemy związane z opóźnieniami lub odwołaniami.
Klienci mogą poprosić o całodobowe informacje o rezerwacji, statusie lotu, bagażu i usługach Wizz za pośrednictwem internetowego chatbota linii – Amelia. W przypadku bardziej złożonych zapytań, agenci czatu są dostępni 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.
W zeszłym roku Wizz Air uruchomił usługę Amelia Voice Service, która zapewnia klientom automatyczne aktualizacje dotyczące ich rezerwacji, zapewniając niezbędne informacje i wskazówki w przypadku jakichkolwiek zakłóceń w ich locie.
„Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia naszym klientom jak najlepszych wrażeń z podróży. Obsługa klienta jest w centrum uwagi linii. Nasze ogłoszenie to tylko jeden z przykładów udoskonaleń, jakie wprowadzamy w tej dziedzinie. Nadal inwestujemy w innowacje, aby móc dostarczać naszym klientom usługi na całym świecie” – komentuje Boglarka Spak, Ddrektorka ds. Customer Experience w Wizz Air.
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2025
FlixBus: co drugi Polak planuje wyjazd na święta. Podróże autobusem zyskują na popularności
Ponad połowa Polaków planuje wyjazd w czasie tegorocznej przerwy świątecznej – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty
19 grudnia 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenia z Krakowa i Gdańska
Wizz Air uruchamia trzy nowe połączenia z Polski. Przewoźnik wprowadzi trasę z Krakowa do…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2025
Finnair połączy Helsinki z Melbourne w Australii
Finnair zapowiedział uruchomienie pierwszego w swojej historii regularnego połączenia do…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
KLM rozszerza europejską siatkę połączeń. Nowe trasy do Jersey, Santiago de Compostela i Oviedo
KLM zapowiedział uruchomienie trzech nowych połączeń w sezonie letnim 2026. W ofercie…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT połączą Warszawę z Bangkokiem
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają swoją siatkę połączeń dalekodystansowych o nową…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Ponad 10 mln zł na modernizację punktu kontroli bezpieczeństwa w Jasionce
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów podpisał umowę na dostawę nowoczesnego…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Rekordowy listopad na Lotnisku Chopina – ponad 1,8 mln pasażerów
Listopad 2025 okazał się rekordowym miesiącem w historii Lotniska Chopina w Warszawie.…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty










