Wizz Air usprawnia obsługę klienta. Znikają numery premium call center

Wizz Air poinformował o aktualizacji dotyczącej obsługi klienta, która ma na celu ułatwienie pasażerom dostępu do pomocy i wsparcia, w ramach zobowiązania do zapewnienia im bezproblemowej obsługi. Od 13 stycznia linia zrezygnowała z numeru premium call center, zapewniając, że żaden klient nie zostanie obciążony opłatami premium.
Polscy pasażerowie mogą odwiedzić nowe Centrum Pomocy Wizz Air, aby uzyskać więcej informacji na temat najlepszego numeru, z którym należy się skontaktować, z opłatami zgodnymi z lokalnymi stawkami.
Aby uzyskać dostęp do najszybszej pomocy i wsparcia, Wizz Air zaleca pasażerom korzystanie z platformy samoobsługowej online, która jest dostępna za pośrednictwem strony internetowej Wizz Air lub aplikacji mobilnej. Stąd klienci mogą zarządzać swoimi rezerwacjami, uzyskiwać informacje o swoich lotach, wprowadzać zmiany, wnioskować o zwroty pieniędzy lub rozwiązywać problemy związane z opóźnieniami lub odwołaniami.
Klienci mogą poprosić o całodobowe informacje o rezerwacji, statusie lotu, bagażu i usługach Wizz za pośrednictwem internetowego chatbota linii – Amelia. W przypadku bardziej złożonych zapytań, agenci czatu są dostępni 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.
W zeszłym roku Wizz Air uruchomił usługę Amelia Voice Service, która zapewnia klientom automatyczne aktualizacje dotyczące ich rezerwacji, zapewniając niezbędne informacje i wskazówki w przypadku jakichkolwiek zakłóceń w ich locie.
„Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia naszym klientom jak najlepszych wrażeń z podróży. Obsługa klienta jest w centrum uwagi linii. Nasze ogłoszenie to tylko jeden z przykładów udoskonaleń, jakie wprowadzamy w tej dziedzinie. Nadal inwestujemy w innowacje, aby móc dostarczać naszym klientom usługi na całym świecie” – komentuje Boglarka Spak, Ddrektorka ds. Customer Experience w Wizz Air.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









