Wizz Air rozszerza obsługę klienta. Wsparcie w języku polskim dostępne online

Latem Wizz Air z Katowic obsłuży 26 kierunków w 16 państwach. /fot. Katowice Airport
fot. Katowice Airport

Wizz Air uruchomił usługę wsparcia w języku polskim jako element programu Customer First Compass. Nowa opcja jest dostępna poprzez czatbota i czat na żywo na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej przewoźnika.

Wprowadzenie obsługi w języku polskim stanowi element działań zmierzających do zwiększenia dostępności i poprawy jakości usług dla kluczowych grup pasażerów Wizz Air w Europie.

Wsparcie z udziałem konsultantów w języku polskim jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–18:00. Dodatkowo linia oferuje całodobową obsługę za pośrednictwem wirtualnej asystentki Amelii. Nowa usługa rusza wraz z sezonem letnim, w którym Wizz Air planuje obsłużyć rekordowe 160 tras z dziesięciu polskich lotnisk do 80 miejsc w 28 krajach.

„Wprowadzenie wsparcia w języku polskim to kolejny krok w realizacji naszej misji, by stawiać pasażerów w centrum wszystkiego, co robimy. Ta inicjatywa idealnie wpisuje się w nasz program Customer First Compass, który obejmuje inwestycję w wysokości 14 miliardów euro w ciągu najbliższych trzech lat, mającą na celu poprawę każdego etapu podróży pasażera. Dzięki niej dążymy do zapewnienia naszym polskojęzycznym klientom coraz bardziej spersonalizowanego, dostępnego i elastycznego doświadczenia podróży” – powiedział Salvatore Gabriele Imperiale, manager ds. komunikacji korporacyjnej w  w Wizz Air.

Wizz Air wprowadza zmiany zgodnie z założeniami programu Customer First Compass, który koncentruje się na czterech głównych obszarach: produkcie, cenie, obsłudze oraz komunikacji. Celem programu jest zapewnienie kompleksowego doświadczenia podróży zorientowanego na potrzeby pasażera.