Wizz Air – klienta na Facebook Messenger obsłuży chatbot

Linia lotnicza Wizz Air ogłosiła, że wirtualna asystentka Amelia, jest teraz dostępna dla pasażerów na Facebook Messengerze. Pozwoli ona w szybki i łatwy sposób uzyskiwać informacje na temat podróży oraz zarządzać rezerwacją lotu.
Nazwany na cześć Amelii Earhart, chatbot Wizz Air na Facebook Messengerze to najnowszy kanał, za pomocą którego klienci mogą zadawać pytania dotyczące rezerwacji, statusu lotów, a także usług i produktów Wizz Air. Wystarczy skierować bezpośrednią wiadomość na profilu Wizz Air na Facebooku lub wyszukując Wizz Air na Messengerze. Chatbot jest również dostępny na stronie wizzair.com w językach: angielskim, włoskim i niemieckim. Jest to najszybszy i najprostszy sposób, aby otrzymać odpowiedzi bezpośrednio od przewoźnika.
Paulina Gosk, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air Group, powiedziała: „Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom kolejną formę kontaktu z nami w sprawach rezerwacji, informacji o lotach i innych szczegółów dotyczących produktów i usług – nadal inwestujemy w automatyzację i cyfryzację naszych procesów, aby zapewnić wysoką satysfakcję klientów. Chatbot na Facebook Messengerze w łatwy i szybki sposób pozwala uzyskać informacje o procedurach związanych z zarządzaniem lotem, takimi jak: zmiana rezerwacji, dodanie do niej bagażu oraz sprawdzenie statusu lotów. Wizz Air z zaangażowaniem poszerza wiedzę Amelii, aby oferować pasażerom coraz szerszy wachlarz opcji samoobsługowych.”
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT połączą Warszawę z Bangkokiem
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają swoją siatkę połączeń dalekodystansowych o nową…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Ponad 10 mln zł na modernizację punktu kontroli bezpieczeństwa w Jasionce
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów podpisał umowę na dostawę nowoczesnego…
0 Komentarzy2 Minuty










