Wizz Air – chatbot pomoże w obsłudze pasażerów
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza chatbota. Amelia, nowa wirtualna asystentka WIZZ, podwyższy poziom obsługi klienta i umożliwi pasażerom łatwe uzyskanie użytecznych informacji na temat ich lotów.
Inspiracją dla nowego chatbota Wizz Air jest Amelia Earhart, amerykańska pilotka, która jako pierwsza kobieta przeleciała samotnie nad Oceanem Atlantyckim. Nazywając chatbota imieniem tej niezwykłej kobiety, linia lotnicza pragnie oddać hołd wszystkim kobietom w lotnictwie i podkreślić swoje wsparcie dla równości płci w branży.
Chatbot Amelia odpowie na ogólne pytania związane z wieloma obszarami, m.in.: COVID-19, pomocą specjalną, bagażem, metodami płatności, odprawą, dobrowolną rezygnacją z lotu, podróżowaniem z niemowlętami, usługami WIZZ (np. WIZZ Discount Club, WIZZ Flex, WIZZ Priority).
Nowa funkcja jest bezpłatna dla wszystkich i umożliwia klientom szybkie i łatwe znalezienie informacji bez konieczności kontaktu z kimkolwiek, bez komunikacji z agentami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie oraz bez potrzeby przeszukiwania strony internetowej linii. Jeśli jednak pytania klientów wykraczają poza wiedzę Amelii, dostępny jest również bezpłatnie chat na żywo z agentami.
Chatbot jest obecnie dostępny w angielskiej wersji językowej dla ograniczonej liczby użytkowników, jednak stopniowo jest dostosowywany do coraz szerszego zakresu tematyki zapytań. Poza nowym chatbotem, agenci na czacie na żywo będą wspierać klientów we wszystkich kwestiach związanych z lotami i usługami WIZZ, jeśli nie będą one dotyczyć żadnych zmian w rezerwacjach wymagających płatności – w takich przypadkach Wizz Air zapewnia już szereg możliwości samoobsługowych bezpośrednio z konta WIZZ, a także wsparcie call center.
Zsuzsa Poos, członek zarządu ds. marketingu i obsługi klientów w Wizz Air, skomentowała: „Z ogromną przyjemnością przedstawiam Państwu Amelię, naszą wirtualną asystentkę, która zasadniczo zmienia oblicze rozwiązań Wizz Air w zakresie obsługi klienta. Automatyzacja i cyfryzacja naszych procesów ma kluczowe znaczenie w osiąganiu coraz wyższego poziomu satysfakcji klienta. Wizz Air z zaangażowaniem poszerza wiedzę Amelii i wspiera pasażerów za pomocą stale rozwijającego się wyboru opcji samoobsługowych do zarzadzania szczegółami swoich podróży. Witamy Amelię na pokładzie.”
POWIĄZANE WPISY
14 kwietnia 2024
Nie żyje Alina Dybaś – Grabowska
Z głębokim żalem zawiadamiamy, że w dniu 13.04.2024 roku po krótkiej walce z chorobą,…
0 Komentarzy1 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty
25 marca 2024
POT ogłasza konkurs na nowych dyrektorów ZOPOT w Berlinie i Tokio
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na stanowisko Dyrektora Zagranicznego…
1 Komentarz4 Minuty
20 marca 2024
Wrocław coraz popularniejszą destynacją turystyczną. Miliony odwiedzających w 2023 roku
Wrocław odnotował blisko 7 proc. wzrost liczby turystów korzystających z bazy noclegowej…
0 Komentarzy5 Minuty
8 marca 2024
Tbo.com nowym członkiem Polskiej Izby Turystyki
8 lutego firma Tek Travels DMCC znana pod marką tbo.com została członkiem Polskiej Izby…
0 Komentarzy2 Minuty
29 lutego 2024
Ryanair ogłasza rekordowy letni rozkład lotów z Krakowa
11 zbazowanych samolotów i 4 nowe trasy w nowym rozkładzie lotów Ryanair na Lato’24 z…
0 Komentarzy1 Minuty
29 lutego 2024
W ubiegłym roku Flix osiągnął rekordowe przychody w wysokości 2 miliardów euro.
Flix ogłosił wstępne wyniki za 2023 rok. Firma odnotowała 30 proc. wzrost przychodów i…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lutego 2024
SITE Poland podsumowuje program ,,Young Leaders”
Stowarzyszenie SITE Poland, zrzeszające profesjonalistów z branży incentive, zakończyło…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lutego 2024
„Zakładamy, że rok 2024 skończymy, przekraczając liczbę 4 mln pasażerów”
O roli portów regionalnych w ruchu turystycznym i planach modernizacji wrocławskiego…
0 Komentarzy7 Minuty