Wizz Air – chatbot pomoże w obsłudze pasażerów

Linia lotnicza Wizz Air wprowadza chatbota. Amelia, nowa wirtualna asystentka WIZZ, podwyższy poziom obsługi klienta i umożliwi pasażerom łatwe uzyskanie użytecznych informacji na temat ich lotów.
Inspiracją dla nowego chatbota Wizz Air jest Amelia Earhart, amerykańska pilotka, która jako pierwsza kobieta przeleciała samotnie nad Oceanem Atlantyckim. Nazywając chatbota imieniem tej niezwykłej kobiety, linia lotnicza pragnie oddać hołd wszystkim kobietom w lotnictwie i podkreślić swoje wsparcie dla równości płci w branży.
Chatbot Amelia odpowie na ogólne pytania związane z wieloma obszarami, m.in.: COVID-19, pomocą specjalną, bagażem, metodami płatności, odprawą, dobrowolną rezygnacją z lotu, podróżowaniem z niemowlętami, usługami WIZZ (np. WIZZ Discount Club, WIZZ Flex, WIZZ Priority).
Nowa funkcja jest bezpłatna dla wszystkich i umożliwia klientom szybkie i łatwe znalezienie informacji bez konieczności kontaktu z kimkolwiek, bez komunikacji z agentami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie oraz bez potrzeby przeszukiwania strony internetowej linii. Jeśli jednak pytania klientów wykraczają poza wiedzę Amelii, dostępny jest również bezpłatnie chat na żywo z agentami.
Chatbot jest obecnie dostępny w angielskiej wersji językowej dla ograniczonej liczby użytkowników, jednak stopniowo jest dostosowywany do coraz szerszego zakresu tematyki zapytań. Poza nowym chatbotem, agenci na czacie na żywo będą wspierać klientów we wszystkich kwestiach związanych z lotami i usługami WIZZ, jeśli nie będą one dotyczyć żadnych zmian w rezerwacjach wymagających płatności – w takich przypadkach Wizz Air zapewnia już szereg możliwości samoobsługowych bezpośrednio z konta WIZZ, a także wsparcie call center.
Zsuzsa Poos, członek zarządu ds. marketingu i obsługi klientów w Wizz Air, skomentowała: „Z ogromną przyjemnością przedstawiam Państwu Amelię, naszą wirtualną asystentkę, która zasadniczo zmienia oblicze rozwiązań Wizz Air w zakresie obsługi klienta. Automatyzacja i cyfryzacja naszych procesów ma kluczowe znaczenie w osiąganiu coraz wyższego poziomu satysfakcji klienta. Wizz Air z zaangażowaniem poszerza wiedzę Amelii i wspiera pasażerów za pomocą stale rozwijającego się wyboru opcji samoobsługowych do zarzadzania szczegółami swoich podróży. Witamy Amelię na pokładzie.”
POWIĄZANE WPISY
8 grudnia 2023
Czy angielski przydaje się podczas podróży?
Aby w pełni cieszyć się podróżą zagraniczną, należy dobrze się do niej przygotować, a…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Rusza rejestracja uczestników na III Galę Waszej Turystyki
Już od dziś można zarejestrować się na III edycję Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2023
Festiwal Podróżników: kto, gdzie i kiedy
Jak co roku, targom TT Warsaw towarzyszy Festiwal Podróżników. Organizatorzy zapraszają…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
Kraków i Małopolska chcą na sezon 2024 wypromować się w ZEA, Arabii Saudyjskiej i Japonii
W ostatnich dniach przedstawiciele Małopolski oraz branży turystycznej spotkali się z…
0 Komentarzy5 Minuty
26 października 2023
ZRPL: od początku 2023 obsłużono ponad 25 mln podróżnych. To wzrost o 29 proc.
Od stycznia do września 2023 w lotniskach zrzeszonych w Związku Regionalnych Portów…
0 Komentarzy3 Minuty
20 października 2023
Singapurska Izba Turystyki startuje z globalną kampanią „Made in Singapore”
Singapurska Izba Turystyki (STB) przedstawiła swoją najnowszą globalną kampanię „Made in…
0 Komentarzy2 Minuty
18 października 2023
Exim Tours poleci z Katowic czarterem do Ras al-Chajmy. “Krótki transfer z lotniska, niskie ceny i rodzinne hotele”
Jeden samolot tygodniowo liniami Smartwings od stycznia – z Katowic ruszy czarter Eximu…
0 Komentarzy4 Minuty
12 października 2023
Zmarł Krzysztof Łopaciński
Z wielkim smutkiem i żalem przyjęliśmy wiadomość o śmierci dr Krzysztofa Łopacińskiego,…
0 Komentarzy1 Minuta
18 września 2023
Lotnisko w Rzeszowie ma nowy parking. Liczba miejsc większa o połowę
W piątek 15 września 2023 otwarto nowy parking przy porcie lotniczym Rzeszów-Jasionka.…
0 Komentarzy2 Minuty