Wiemy jak będą wyglądać hotele Wieniawa i Ikar
Pracownia architektoniczna Emkaa Architekci zaprezentowała koncepcję modernizacji bliźniaczych hoteli – Wieniawa we Wrocławiu i Ikar w Poznaniu. Projekt wpasowuje się w charakter marki Four Points by Sheraton oraz spełnia wymogi klasyfikacji hoteli w standardzie 4 gwiazdek.
W wyniku przeprowadzonego konkursu na przebudowę i modernizację bliźniaczych hoteli Wieniawa we Wrocławiu i Ikar w Poznaniu została wyłoniona zwycięska praca przygotowana przez biuro architektoniczne Emkaa Architekci. Koncepcja zakłada zmodernizowanie istniejącej bryły hotelu oraz wnętrz w charakterze dopasowanym do marki Four Points by Sheraton.
Prace przygotowawcze zostały już rozpoczęte, a wykonanie większości działań projektowych jest zaplanowane jeszcze w tym roku. Pracownia ma na swoim koncie między innymi realizację dwóch hoteli należących do Polskiego Holdingu Hotelowego – Moxy Poznań Airport i Moxy Katowice Airport.
Agnieszka Łebska, dyrektor ds. technicznych i realizacji inwestycji Polskiego Holdingu Hotelowego, powiedziała: „Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego konsekwentnie realizuje swój biznesplan, który obejmuje modernizacje większości posiadanych obiektów w całej Polsce. Jestem przekonana, że dzięki wybranej koncepcji projektowej bliźniacze hotele we Wrocławiu i Poznaniu wprowadzą nową jakość do swoich przestrzeni, a nowy standard w pełni odpowie na potrzeby naszych gości. Wprowadzenie nowoczesnej marki Four Points by Sheraton będzie także idealnym uzupełnieniem turystycznej mapy Poznania i Wrocławia.”
Jak podkreślą projektanci z Emkaa Architekci, głównym celem zmian jest adaptacja obiektów dla nowego standardu hoteli. Projekt wnętrz inspirowany jest ponadczasowymi rozwiązaniami materiałowymi i nawiązuje do polskiego modernizmu. Przestrzenie publiczne i hotelowe strefowane są poprzez odpowiednio dobraną kolorystykę i elementy dekoracyjne nadające hotelowi domowy charakter.
Głównym punktem strefy wejściowej jest centralnie wyeksponowane działo sztuki oraz kominek, a w pozostałych częściach zieleń i mniejsze elementy dekoracyjne. Zmianie ulegnie także otoczenie obiektu – zaprojektowane zostały nowe nawierzchnie i atrakcyjna zieleń, która prócz wartości estetycznej pozwala wizualnie i akustycznie odciąć taras od ruchu ulicznego. Prezentowana koncepcja spełnia wszelkie wymogi dotyczące klasyfikacji obu hoteli w standardzie 4 gwiazdek i dostosowania ich do wymogów marki Four Points by Sheraton.
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty