Wielkanoc w kraju? Tylko pobyty z dodatkowymi atrakcjami
Tegoroczna Wielkanoc wypadająca w drugiej połowie kwietnia zachęca do spędzenia przerwy świątecznej poza domem.
Według danych serwisu hotele.pl na Wielkanoc najczęściej wybieramy pobyty w ośrodkach o standardzie 3*, w pakietach trzy i czterodniowych z pełnym wyżywieniem i dodatkowymi atrakcjami zapewnianymi przez hotele i pensjonaty. Dużym powodzeniem podczas świątecznych wyjazdów cieszą się obiekty z basenem lub strefą relaksu/ SPA.
Kinga Fromlewicz z hotele.pl powiedziała: “Druga połowa kwietnia to czas, kiedy chcemy po zimie złapać kilka dni odpoczynku. Wypadające w tym czasie wolne, świąteczne dni to doskonały moment na taki wyjazd, o czym świadczy szybko zmniejszająca się dostępność miejsc w najpopularniejszych okolicach. Na przykład w Zakopanym czy nad morzem bardziej atrakcyjne oferty zostały już w dużej mierze sprzedane.”
Największą popularnością cieszą się te oferty, które w ramach pakietów pobytowych proponują wiele dodatkowych atrakcji. Klienci chcą znaleźć czas na poszukiwanie zajączka, przejazd powozem na święcenie pokarmów czy wspólne malowanie pisanek i dekorowanie bab wielkanocnych. Na nudę nie będą też narzekać najmłodsi goście, dla których w hotelach najczęściej przygotowano pokoje zabaw czy opiekę animatora. Wszyscy wieczorem mogą zebrać się przy ognisku podczas wieczorów regionalnych połączonych z występami lokalnych grup artystycznych. Hotele, które dysponują basenem, organizują bitwy wodne w Lany Poniedziałek.
Według danych hotele.pl, w tym roku najczęściej na Wielkanoc wybieramy się do Trójmiasta, na Warmię i Mazury, do Zakopanego, ale też do Ciechocinka i Polanicy Zdrój. Planując trzydniowy pobyt pakietowy z bogatym programem atrakcji dodatkowych w większych hotelach trzeba liczyć się z wydatkiem rzędu 1000 zł (pobyt 2 osób), czy około 2000 za rodzinę z dzieckiem ( w zależności od wieku dziecka naliczane są rabaty). W popularnym w tym roku Ciechocinku można znaleźć w pensjonatach oferty od 100 zł za osobę za dobę.
POWIĄZANE WPISY
10 października 2024
Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów
Mercure, sieć hotelowa należąco do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat…
0 Komentarzy2 Minuty
1 października 2024
Karpacz walczy o odbudowę ruchu turystycznego
Po powodzi w południowej Polsce turystyka w regionie stanęła przed dużym wyzwaniem.…
0 Komentarzy3 Minuty
27 września 2024
Mercure Katowice Centrum świętuje trzecie urodziny
Hotel Mercure Katowice Centrum obchodzi trzecią rocznicę działalności podkreślając swoje…
0 Komentarzy3 Minuty
24 września 2024
Nowi dyrektorzy w hotelach B&B Hotels Polska
Sieć hotelowa B&B Hotels Polska stawia na wzrost liczby hoteli i kadrę zarządzającą. Do…
0 Komentarzy4 Minuty
24 września 2024
IGHP: hotelarze zadowoleni z wakacji. Sierpień lepszy od lipca
3/4 ankietowanych hotelarzy oceniło sezon wakacyjny dobrze – wynika z ankiety Izby…
0 Komentarzy6 Minuty
24 września 2024
Pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech
Radisson Hotel Group otworzyła pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech. Nowy obiekt tej…
0 Komentarzy2 Minuty
20 września 2024
„Go get it” – ruszyła nowa kampania wizerunkowa sieci ibis
Sieć hoteli ibis na swoje 50. urodziny rusza z nową globalną kampanią „Go get it”, która…
0 Komentarzy3 Minuty
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty
10 września 2024
Mercure Szczyrk Resort otwarty dla gości. Może pomieścić tysiąc osób
Najwyżej zlokalizowany hotel w Szczyrku, położony na wysokości 600 m n.p.m – Mercure…
0 Komentarzy2 Minuty