Wieczór lokalnych wrażeń w Mercure Kraków Stare Miasto
28 listopada w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto odbędą się Local Days by Mercure, organizowane w ramach programu Discover Local, której celem jest pokazanie, że hotele Mercure są dla gości oknem na lokalną kulturę, tradycję i smaki.
Na zgromadzonych czekają pokazy kolekcji krakowskiego stylisty fryzur i projektanta – Claudiusa, występ Magdy Steczkowskiej oraz liczne, przygotowane przez hotel i restaurację Winestone atrakcje.
Wydarzenie poprowadzi Dorota Gardias, dziennikarka i prezenterka telewizyjna.
Program Discover Local i realizowane w ramach tego projektu Local Days by Mercure Kraków Stare Miasto, to okazja do podkreślenia powiązań #Mercurehotels z lokalnym rzemiosłem, kuchnią i tradycjami miejsc, w których znajdują się obiekty tej marki.
28 listopada, w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto, zobaczyć będzie można to, co łączy hotel z lokalnym otoczeniem. Wśród atrakcji znajdzie się pokaz najnowszej kolekcji Claudiusa – Claudius Scissor – utalentowanego krakowskiego projektanta mody i kreatora fryzur, założyciela i dyrektora kreatywnego Claudius Hair Tresser Academy. Magię wieczoru podkreśli również występ zakochanej w Małopolsce charyzmatycznej wokalistki Magdy Steczkowskiej.
Kulinarne doświadczenia WINESTONE
Na zgromadzonych gości, poza lokalnymi akcentami modowymi i muzycznymi, czekają również doświadczenia kulinarne przygotowane przez Macieja Plutę – Szefa Kuchni hotelu Mercure Kraków Stare Miasto i jego zespół. Wśród serwowanych dań znajdą się smaki inspirowane Krakowem i najznamienitsze potrawy nawiązujące do regionu.
Magia wieczoru
Kuchnia, muzyka i moda, to dopiero początek wrażeń, bowiem w wydarzenie zaangażowało się kilkunastu partnerów, wśród których znajdują się: Galeria Krakowska, PGD Volvo Car, Clinique oraz Estee Lauder, Kemon, Skarpetki Krebo, Ceramika Solo Kolektyw, Koronczarka Małgorzata Grochola, Muszki Wąsowski, Browar Trzy Korony, Winnica Jura, Tłocznia Maurera Śliwowica Łącka, Gospodarstwo Pasieczne Lysoń, Charsznickie Pola Natury, Velour Cake Studio oraz Pracownia Cukiernicza Assiette oraz ekskluzywne zegarki Bulova.
Hotel inspirowany miastem
Mercure Kraków Stare Miasto to nowoczesny hotel usytuowany w samym sercu stolicy małopolski. Swoim gościom oferuje 198 przestronnych, wygodnych pokoi o wysokim standardzie. Wystrojem oddaje krakowski styl i klimat. Przykładem tego są m.in. fotele przypominające królewski tron, złote lampy nawiązujące designem do królewskich koron, dywany przypominające arrasy, a także posadzka w lobby, wykonana na wzór tej znajdującej się na Wawelu. W recepcji wita gości multimedialny portret Barbary Radziwiłłówny, który co kilkanaście minut ożywa, zabierając ich na wędrówkę po Krakowie. Atrakcją jest też brand wall marki Mercure, czyli czterometrowa ściana w nowoczesnym lobby z wydrukowanymi w technologii 3D kopiami Głów Wawelskich. Hotelowa Restauracja Winestone, to jedyne takie miejsce w Krakowie, gdzie Goście mają możliwość zasmakowania dań kuchni regionalnej czy międzynarodowej.
Discover Local
Discover Local to coś więcej niż hotelowy wystrój inspirowany regionem. To doświadczenie, dzięki któremu goście Mercure mogą zasmakować autentycznej regionalnej kuchni, tradycji, a także lokalnego rzemieślnictwa i dziedzictwa. Dzięki Discover Local, Mercure tworzy opcje wydarzeń, pozwalających na poczucie ducha miasta i poznanie go od prawdziwej, żywej strony. Local Days by Mercure Kraków Stare Miasto stanowi zatem symboliczne podziękowanie dla wszystkich, którzy przez lata wzajemnej współpracy budują tradycję lokalnej kultury. Spotkanie z nimi w oryginalnych, pełnych historii murach jest swoistym uhonorowaniem wielkiej pasji i nieskończonych inspiracji, które są dziś motywacją do dalszej działalności Mercure Kraków Stare Miasto.
POWIĄZANE WPISY
31 maja 2023
Stara Drukarnia odzyskuje dawny wygląd. Rewitalizacja zabytkowej kamienicy w Szczecinie
Przy skrzyżowaniu ulic Dworcowej i św. Ducha w Szczecinie stoi budynek o historii…
0 Komentarzy2 Minuty
31 maja 2023
IGHP: wzrost w kwietniu i udana majówka w hotelach
Hotele w Polsce odnotowują wzrost liczby gości. Na dobrą frekwencję w kwietniu wpływ…
0 Komentarzy8 Minuty
31 maja 2023
Ekspansja Accor w Europie Środkowo-Wschodniej. Nowe hotele ibis Styles na Litwie i w Rumunii
Accor kontynuuje rozwój marki ibis Styles poprzez otwarcie dwóch nowych hoteli w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
29 maja 2023
Torsten Loos nowym dyrektorem operacyjnym A&O hostels
Torsten Loos został powołany na stanowisko dyrektora operacyjnego w grupie A&O hostels.…
0 Komentarzy1 Minuty
29 maja 2023
Nocowanie.pl: w czerwcowy długi weekend Polacy stawiają na krótsze i bliższe podróże
Jak wynika z danych serwisu Nocowanie.pl Polacy zamiast planować dalekie wyjazdy, coraz…
0 Komentarzy3 Minuty
25 maja 2023
Accor i Grupa PHH nawiązują współpracę. Nowy Mövenpick Hotel powstanie w Świnoujściu
Accor i Grupa Polski Holding Hotelowy ogłaszają rozpoczęcie współpracy, w ramach której…
0 Komentarzy2 Minuty
24 maja 2023
B&B Hotels inwestuje w rozwój na polskim rynku hotelowym. „Wzmocnimy struktury i ulepszymy oferty dla gości”
Grupa B&B Hotels wprowadza nową strategię na polskim rynku, skupiając się na koncepcji…
0 Komentarzy2 Minuty
17 maja 2023
Federico J. González nowym dyrektorem generalnym w Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group ogłosił, że Federico J. González został mianowany na nowego CEO oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2023
PHH chwali frekwencję nad Bałtykiem. Nadmorskie hotele spółki z 83 proc. obłożeniem w majówkę
Spółka Polski Holding Hotelowy (PHH) podsumowała wyniki ostatniego długiego weekendu…
1 Komentarz1 Minuty