„Weekend za pół ceny” w Grupie PHH. Akcja już od piątku 18 listopada
Od 18 listopada w całej Polsce po raz kolejny ruszy akcja „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”. Oferty w górskich i nadmorskich miejscowościach, a także city break czekają na turystów w hotelach i obiektach Grupy PHH.
„W tym roku przygotowaliśmy jeszcze więcej atrakcyjnych ofert, z których nasi goście będą mogli skorzystać w promocyjnych cenach w naszych obiektach na terenie całej Polski. Szczególne polecamy interesujące propozycje na weekendowy wypoczynek w miejscowościach nadmorskich, w nowoczesnych i historycznych miastach w centralnej Polsce, a także w najciekawszych górskich destynacji dla aktywnych” – podkreśla Magdalena Szefernaker, dyrektor ds. komunikacji i PR Polskiego Holdingu Hotelowego.
Kampania „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” to projekt POT, mający służyć promocji branży turystycznej w naszym kraju. Polski Holding Hotelowy od samego początku zaangażował się w zainicjowanie tej kampanii we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polską Organizacją Turystyczną. Dzięki niej turyści mogą odkrywać piękno naszego kraju w korzystnych cenach, a przedsiębiorcy budować długoterminowe relacje z gośćmi i docierać do szerszego grona odbiorców. W tym roku powraca ona w nowej odsłonie i w trakcie aż dwóch listopadowych weekendów (18-20 oraz 25-27 listopada) przedsiębiorcy będą czekać na turystów ze specjalnymi ofertami.
Grupa PHH posiada 54 hotele i obiekty z blisko 6 tysiącami pokoi, zlokalizowane w różnych częściach Polski. Współpracuje – jako franczyzobiorca – z światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group i Louvre Hotels Group.
Hotele PHH ponownie najlepiej ocenione przez gości sieci Marriott
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










