Warszawska Organizacja Turystyczna – start kampanii w języku angielskim
Warsaw Convention Bureau, dział WOT, rozpoczęło wczoraj kampanię prezentowania informacji podtrzymujących zainteresowania destynacją i ofertami członków WOT.
Kampania realizowana jest w języku angielskim na profilu: https://www.facebook.com/WarsawConventionBureau/
Posty będą publikowane codziennie według ustalonego harmonogramu, który uwzględnia oferty wszystkich członków naszego stowarzyszenia.
Prezentowane treści podzielone zostały na pięć obszarów tematycznych:
W poniedziałek ukażą się: Ogólne informacje i ciekawostki o Warszawie (w kontekście rynku MICE) pod tytułem: Did you know that…?
We wtorek zaprezentowane będą obiekty i hotele konferencyjne – Venues & hotels
Środa to dzień prezentacji agencji PCO/DMC i dostawców z rynku MICE – Choose your local partner!
W czwartek przedstawione będą propozycje uatrakcyjnienia programów wydarzeń np. unikalne obiekty i atrakcje, które można wykorzystać w programie konferencji – Enrich your social program!
W piątek pod hasłem Take a look – WOT zaproponuje wirtualne zwiedzanie; posty odsyłające do wizyt online w obiektach konferencyjnych i instytucjach kultury
Treści dostosowywane będą do aktualnej sytuacji i wprowadzanych/ograniczanych restrykcji.
Członkowie Warszawskiej Organizacji Turystycznej zwolnieni ze składek na 2021 rok
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
Historyczny rok dla Portu Lotniczego Poznań-Ławica. 18,9 mln zł zysku i nowy prezes zarządu
Port Lotniczy Poznań-Ławica odnotował przełomowe wyniki finansowe za rok 2023, osiągając…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
Odkrywaj Wrocław na rowerze
Wrocław odkrywać można na wiele sposobów. Jedną z opcji jest… rower. W ramach akcji…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
Turystyka w kolorze silver. Najlepsze miejsca na wypoczynek dla aktywnych seniorów
Wyjazdy przynoszą wiele korzyści, takich jak poprawa nastroju i zdrowia, poszerzanie…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
PLL LOT i Viasat podpisują umowę na dostawę internetu na pokłady Dreamlinerów
Polskie Linie Lotnicze LOT, w ramach modernizacji kabin samolotów Boeing 787 Dreamliner,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2024
Na lotnisku Charlesa de Gaulle’a powstały prywatne apartamenty lotniskowe i nowe lobby dla pasażerów pierwszej klasy
Air France udostępnił prywatne apartamenty lotniskowe dla pasażerów klasy pierwszej,…
0 Komentarzy5 Minuty
22 lipca 2024
Coolcationing – rośnie popularność chłodniejszych destynacji na wakacje
Firma kiwi.com sprawdziła, które z chłodniejszych krajów w tym roku najczęściej wybierają…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Nocowanie.pl: właściciele obiektów noclegowych są zdezorientowani przed wdrożeniem „Lex Kamilek”
Choć miejscowości wypoczynkowe wypełniły się dziećmi na wakacjach, to gospodarze nie…
0 Komentarzy6 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty
[…] Warszawska Organizacja Turystyczna – start kampanii w języku angielskim […]