Warszawska Organizacja Turystyczna – start kampanii w języku angielskim

Warsaw Convention Bureau, dział WOT, rozpoczęło wczoraj kampanię prezentowania informacji podtrzymujących zainteresowania destynacją i ofertami członków WOT.

Kampania realizowana jest w języku angielskim na profilu: https://www.facebook.com/WarsawConventionBureau/

Posty będą publikowane codziennie według ustalonego harmonogramu, który uwzględnia oferty wszystkich członków naszego stowarzyszenia.

Prezentowane treści podzielone zostały na pięć obszarów tematycznych:

W poniedziałek ukażą się: Ogólne informacje i ciekawostki o Warszawie (w kontekście rynku MICE) pod tytułem: Did you know that…?

We wtorek zaprezentowane będą obiekty i hotele konferencyjne – Venues & hotels

Środa to dzień prezentacji agencji PCO/DMC i dostawców z rynku MICE – Choose your local partner!

W czwartek przedstawione będą propozycje uatrakcyjnienia programów wydarzeń np. unikalne obiekty i atrakcje, które można wykorzystać w programie konferencji – Enrich your social program!

W piątek pod hasłem Take a look – WOT zaproponuje wirtualne zwiedzanie; posty odsyłające do wizyt online w obiektach konferencyjnych i instytucjach kultury

Treści dostosowywane będą do aktualnej sytuacji i wprowadzanych/ograniczanych restrykcji.

Członkowie Warszawskiej Organizacji Turystycznej zwolnieni ze składek na 2021 rok