Warszawska Organizacja Turystyczna – start kampanii w języku angielskim
Warsaw Convention Bureau, dział WOT, rozpoczęło wczoraj kampanię prezentowania informacji podtrzymujących zainteresowania destynacją i ofertami członków WOT.
Kampania realizowana jest w języku angielskim na profilu: https://www.facebook.com/WarsawConventionBureau/
Posty będą publikowane codziennie według ustalonego harmonogramu, który uwzględnia oferty wszystkich członków naszego stowarzyszenia.
Prezentowane treści podzielone zostały na pięć obszarów tematycznych:
W poniedziałek ukażą się: Ogólne informacje i ciekawostki o Warszawie (w kontekście rynku MICE) pod tytułem: Did you know that…?
We wtorek zaprezentowane będą obiekty i hotele konferencyjne – Venues & hotels
Środa to dzień prezentacji agencji PCO/DMC i dostawców z rynku MICE – Choose your local partner!
W czwartek przedstawione będą propozycje uatrakcyjnienia programów wydarzeń np. unikalne obiekty i atrakcje, które można wykorzystać w programie konferencji – Enrich your social program!
W piątek pod hasłem Take a look – WOT zaproponuje wirtualne zwiedzanie; posty odsyłające do wizyt online w obiektach konferencyjnych i instytucjach kultury
Treści dostosowywane będą do aktualnej sytuacji i wprowadzanych/ograniczanych restrykcji.
Członkowie Warszawskiej Organizacji Turystycznej zwolnieni ze składek na 2021 rok
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Ponad 4 mln turystów odwiedziło Poznań w 2023 roku
Nieco ponad 4 mln osób przyjechało do Poznania w 2023 roku. Blisko milion z nich…
0 Komentarzy2 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
Grupa Polskiego Holdignu Hotelowego wprowadza Kodeks Hotelarza
Kodeks Hotelarza w Grupie Polskiego Holdignu Hotelowego powstał w odpowiedzi na potrzebę…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Barometr Providenta: Polacy wybiorą majówkę w plenerze
Niemal co trzeci Polak nie ma jeszcze planów na majówkę – wynika z najnowszej edycji…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Startuje nowa trasa Ryanair z Katowic do Bari
Ryanair wystartował dziś (16 kwietnia) z Katowic z pierwszym lotem na nowej trasie do…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Warszawska Organizacja Turystyczna – start kampanii w języku angielskim […]