VIII Kongres Promocji Mazowsza już 21 maja
VIII Kongres Promocji Mazowsza odbędzie się 21-22 maja w Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowym w Łochowie.
Izabela Stelmańska, zastępca dyrektora departamentu kultury, promocji i turystki UMWM, powiedziała: „Kongres Promocji to taka platforma wymiany praktyk i doświadczeń między ekspertami a samorządowcami, organizacjami pozarządowymi i wszystkimi tymi, którzy są zainteresowani budowaniem pozytywnego wizerunku marki Mazowsze. Będziemy mówić m.in. o tym co jeszcze możemy dla niej zrobić.”
„Co możemy zrobić po raz pierwszy dla Mazowsza?” – wokół tej myśli będą się toczyć obrady tegorocznego Kongresu Promocji Mazowsza. Tym razem wspólnie z samorządem Mazowsza na wydarzenie zaprasza powiat węgrowski, który współfinansuje przedsięwzięcie.
Samorządowcy i eksperci, w tym specjaliści marketingu terytorialnego i praktycy w Łochowie będą dyskutować o tym, jak kreować i doskonalić swoje marki regionalne. Nie zabraknie wystąpień dotyczących ekonomicznej wartości marki miejsca (dr Krzysztof Celuch; Jaka jest ekonomiczna wartość marki miejsca? Co z praktycznego punktu widzenia daje wiedza o wpływie ekonomicznym?), a także metod umiejętnego współtworzenia przestrzeni publicznej.
Niezwykle cenne mogą okazać się eksperckie wykłady o pomysłach na budowanie aktywnego zaangażowanie mieszkańców. O języku marki w swoim wystąpieniu opowie dr Jacek Wasilewski, specjalista ds. komunikacji marek. Na zakończenie pierwszego dnia uczestnicy Kongresu Promocji Mazowsza będą mogli wziąć udział w panelu, w którym rozmówcy nawiązując do tegorocznego jubileuszu 20-lecia samorządu województwa, podejmą próbę podsumowania działań i prac na rzecz rozwoju turystyki na Mazowszu. Będzie to też doskonała okazja do rozmów o planach na przyszłość.
W trakcie drugiego dnia konferencji uczestnicy wydarzenia za sprawą wykładu Katarzyny Michalskiej, założycielki pierwszej zawodowej grupy impro w Polsce – Teatru Improv AB OVO będą rozmawiać o umiejętnym łączeniu perfekcjonizmu i autentyczności. Odpowiedzi na pytanie Czy przestrzeń przyszłości to science fiction? w swojej prelekcji udzieli Justyna Król, ekspertka ds. inteligentnych miast przy Komitecie Gospodarki Miejskiej w Krajowej Izbie Gospodarczej.
Z kolei uczestnicy warsztatów dr Agnieszki Szostak dowiedzą się Jak myśleć pro-kliencko w projektowaniu usług, doświadczeń, przekazów niezależnie czy „klient” jest mieszkańcem, turystą, inwestorem czy dziennikarzem.
Kongres Promocji Mazowsza skierowany jest do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z województwa mazowieckiego.
Patronem medialnym Kongresu jest portal WaszaTurystyka.pl
POWIĄZANE WPISY
25 maja 2022
Mazury Zachodnie od kuchni w Starych Jabłonkach
Już 5 czerwca na plaży przy Hotelu Anders w Starych Jabłonkach odbędzie się Festiwal…
0 Komentarzy2 Minuty
17 maja 2022
Wielki powrót Festiwalu Podróży i Czasu Wolnego Piknik nad Odrą
W tym roku Piknik nad Odrą powrócił 7-8 maja na Wały Chrobrego w Szczecinie. Wydarzenie…
0 Komentarzy3 Minuty
11 maja 2022
MSiT objęło patronatem honorowym turystyczną akcję charytatywną dla dzieci z domów dziecka
Sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Andrzej Gut-Mostowy objął honorowym…
0 Komentarzy1 Minuty
5 maja 2022
Czechy Południowe regionem partnerskim podczas Pikniku nad Odrą w Szczecinie
Czechy Południowe będą gośćmi podczas Pikniku nad Odrą w Szczecinie. Jako region…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2022
Wakacje Marzeń – turystyczna akcja charytatywna dla dzieci z domów dziecka
Nie wszystkie dzieci mają możliwość skorzystania z letniego wypoczynku. Stowarzyszenia…
0 Komentarzy2 Minuty
25 kwietnia 2022
Kolejna edycja Pikniku nad Odrą w Szczecinie już na początku maja
W dniach 7-8 maja na Wałach Chrobrego w Szczecinie, ponownie odbędzie się Festiwal…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2022
Naukowo o bezpieczeństwie klientów firm turystycznych
Europejska Wyższa Szkoła Prawa i Administracji wraz z Turystyczną Organizacją Otwartą…
0 Komentarzy2 Minuty
4 kwietnia 2022
Miasta historyczne 3.0: w poszukiwaniu nowego modelu atrakcyjności
Druga edycja międzynarodowej konferencji została poświęcona zmianie podejścia miast…
0 Komentarzy3 Minuty
16 marca 2022
Meet The Bidder: wiosenna edycja ze wsparciem dla Ukrainy i nadzieją na lepsze czasy
Meet The Bidder Smart Fairs ożywiła branżę spotkań i zintegrowała kolejnych wystawców z…
0 Komentarzy4 Minuty