Urządzenia mobilne napędzają dynamikę sprzedaży ofert turystycznych
Rynek podróży rezerwowanych przez internet w Europie szybko się rozwija, w tym roku osiągnął już poziom sprzed recesji w roku 2012.
Według raportu formy zajmującej się badaniem rynku online PhoCusWright, wartrośc transakcji turystycznych dokonanych za pomocą interenetu w roku 2013 osiągnie 251,4 md euro. I stało się tak mimo niepewnej i nierównej jeszcze sytuacji gospodarczej w regionie.
Luke Bujarski dyrektor PhoCusWright powiedział: „Gospodarki takich krajów, jak Hiszpania i Włochy wciąż kładą się cieniem nad niezawodnymi ostatnio rynkami Wielkiej Brytanii i Niemiec. Ale europejscy gracze na rynku podróży zaczynają iść do przodu, wyraźnie odbudowują swą pozycję i szukają sposobów na wzrost w najbliższych latach.”
Rynek turystyczny w Europie nadal będzie rósł szybciej niż średnia światowa, średnio o 8 proc, rocznie do 2015 roku.
Rosnąca popularność smartfonów i tabletów pozwala przewidzieć, że przechwycą one jedną piątą rynku. Rezerwacje online podróży w roku 2015 będzie odgrywać kluczową rolę w generowaniu zysków.
Organizacja skupiająca biura podróży online (OTAs) przewiduje, że sprzedaż agencyjna online będzie rosła szybciej niż sprzedaż w internecie innych dostawców usług turystycznych, choć do roku 2015 będzie stanowić wciąż mniejszość(41 proc.).
OTAs posiada wyraźna przewagę w wykorzystywaniu mobilnych kanałów dystrybucji, co w połączeniu ze zdolnością do agregacji rozdrobnionego rynku noclegowego w Europie, powinno dać po 201 5 roku wzrost dwucyfrowy.
Dziewiąte wydanie Przeglądu PhoCusWright Europejskich Podróży Online szczegółowo omawia europejski rynek podróży, prezentuje prognozę jego wielkości i wzrostu do roku 2015.Raport koncentruje się na rynku europejskim online, podróżach zarówno wypoczynkowych, jak i biznesowych/ Dogłębnie analizuje sześć najważniejszych rynków: Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Włoch, Hiszpanii i Skandynawii. Raport podkreśla najważniejsze trendy dla wszystkich głównych segmentów turystyki, w tym podróży lotniczych, noclegów, wynajmu samochodów, usług touroperatorów i przejazdów kolejami. Tematy obejmują: wielkość rynku europejskiego podróży i sześciu wymienionych wyżej rynków krajowych, prognozy do roku 2015, rezerwacje mobilne w danym kraju oraz w danym segmencie, dystrybucję według segmentów i kanałów dystrybucji, dogłębnej analizę wszystkich głównych dostawców w poszczególnych segmentach, trendy panujące wśród kluczowych firm turystycznych.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty