UMWD: rusza nowa kampania #DolnośląskieBożeNarodzenie
Od jutra (1 grudnia) rusza akcja #DolnośląskieBożeNarodzenie. W jej ramach Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego będzie promował miejsca związane ze świętami i zimą w regionie oraz zapraszał do ich odwiedzenia.
Bożonarodzeniowe konkursy, seria artykułów, filmów i postów ukazująca najbardziej magiczne miejsca Dolnego Śląska, w których świąteczny klimat zachęca do rodzinnego spędzania czasu, to tylko niektóre działania, które już w grudniu realizowane będą w ramach akcji #DolnośląskieBożeNarodzenie.
Dolny Śląsk udowadnia, że to właśnie w tym regionie święta można spędzić najpiękniej. Lokalne przysmaki i produkty od dolnośląskich producentów, zabytkowe szopki oraz miejsca rozświetlone tysiącami lampek przykuwają uwagę turystów.
“Chcemy zachęcić Państwa do odkrywania naszego pięknego Dolnego Śląska – jego tajemnic, magii i uroku, szczególnie w tym wyjątkowym przedświątecznym czasie” – mówi Cezary Przybylski, marszałek województwa dolnośląskiego.
Dolnośląski kalendarz świąteczny
W ramach cyklu „Dolnośląski Kalendarz Świąteczny” od 1 do 24 grudnia na oficjalnych social mediach regionu publikowane będą treści poświęcone najciekawszym miejscom wraz z możliwością wygrania rodzinnych voucherów na ich zwiedzanie.
Podziemne Miasto Osówka, Stara Kopalnia, Hydropolis, Zamek Książ i Palmiarnia, Sky Walk, Muzeum Papiernictwa czy Huta Julia to przykładowe atrakcje, które będziemy mogli poznać i odwiedzić w ramach przygotowania do dolnośląskiego Bożego Narodzenia. Nie zabraknie kreatywnych pytań, opowieści i wspaniałych nagród. Urząd Marszałkowski już teraz zachęca więc do odwiedzania dolnośląskiego Facebooka i śledzenia akcji każdego dnia grudnia, aż do Wigilii.
“W sezonie przedświątecznym warto odwiedzić dolnośląskie instytucje kultury. Muzeum Karkonoskie zaprasza na wystawę „Historia piernikarskiego rzemiosła” opowiadającą o tradycji przygotowania „pieprznych ciastek” sięgającej XIII wieku. Muzeum Papiernictwa przygotowało ofertę dla szkół i organizuje lekcje muzealne dla dzieci, gdzie każdy będzie mógł wykonać własnoręcznie świąteczne ozdoby. Specjalne wydarzenia dla najmłodszych z okazji Świętego Mikołaja przygotowały m.in. Filharmonia Sudecka oraz Wrocławski Teatr Pantomimy” – mówi Krzysztof Maj, Członek Zarządu Województwa Dolnośląskiego.
POWIĄZANE WPISY
14 października 2024
Pomorskie w gronie Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 29 października 2024 w Warszawie. Jednym z…
0 Komentarzy11 Minuty
14 października 2024
Hiszpania stawia na zrównoważony rozwój turystyki
Turespaña uruchomiła nową mikrowitrynę w serwisie Spain.info, której celem jest…
0 Komentarzy2 Minuty
14 października 2024
Lotnisko CPK ma już gotowy projekt budowlany
Konsorcjum architektoniczne odpowiedzialne za projektowanie Centralnego Portu…
0 Komentarzy5 Minuty
14 października 2024
Poznajcie Olsztyn – partnera XV Forum Promocji Turystycznej
Miasto reklamuje się jako miejsce, które urzekło Kopernika. Dziś może się pochwalić…
0 Komentarzy7 Minuty
14 października 2024
Mazowsze Partnerem Strategicznym XV Forum Promocji Turystycznej
Mazowieckie zostało Partnerem Strategicznym XV edycji Forum Promocji Turystycznej, które…
0 Komentarzy4 Minuty
11 października 2024
Debata ekspertów na XV Forum Promocji Turystycznej: rewolucja w zorganizowanej turystyce wyjazdowej
Rynek zorganizowanej turystyki wyjazdowej stale się rozwija. Zmiany rynkowe oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
11 października 2024
KLM świętuje 105. urodziny z nowym Delft Blue House
KLM, najstarsza linia lotnicza na świecie, która od 1919 roku nieprzerwanie działa pod tą…
0 Komentarzy3 Minuty
11 października 2024
Dolny Śląsk wybrał Najlepsze Produkty Turystyczne. Zamek Książ na czele
Podczas gali z okazji Światowego Dnia Turystyki we Wrocławiu ogłoszono laureatów…
0 Komentarzy3 Minuty
11 października 2024
Rekordowy wrzesień na lotnisku Rzeszów-Jasionka. Port obsłużył ponad 127 tys. pasażerów
Lotnisko Rzeszów – Jasionka obsłużyło we wrześniu ponad 127 tysięcy pasażerów. To…
0 Komentarzy1 Minuty