Umowa Travelport z First Class
Firma Travelport, dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności podpisała umowę z First Class specjalizującą się w podróżach służbowych. W ramach umowy Travelport zapewni firmie First Class dostęp do niezrównanych pod względem bogactwa informacji o ofertach czołowych przewoźników i niskokosztowych linii lotniczych oraz ponad 600 000 hoteli, w tym 500 000 hoteli niezależnych. Firma First Class będzie mogła również korzystać z innowacyjnych funkcji Travelport Smartpoint — wiodącego w branży rozwiązania, które usprawnia dokonywanie rezerwacji oraz umożliwia efektywną sprzedaż szerszej oferty biletów lotniczych, usług hotelowych i wynajmu samochodów.
Firma First Class wybrała Travelport również ze względu na inne produkty, takie jak TripGate —rozwiązanie typu Corporate Booking Tool, zaprojektowane z myślą o tym, aby zapewnić firmom zarządzającym podróżami łatwiejszą rezerwację i koordynację podróży służbowych.
Rafał Ostrowski, prezes zarządu First Class, powiedział: „Nawiązanie współpracy z firmą Travelport to kolejny kamień milowy w realizacji naszej strategii rozwoju. Naszym długoterminowym celem jest zdobycie pozycji lidera w lokalnym sektorze zarządzania podróżami. Jesteśmy pewni, że produkty i usługi firmy Travelport pomogą nam zdobyć przewagę nad konkurencją oraz oferować naszym klientom rzeczywiste korzyści.”
Aleksandra Tomaszewska, dyrektor polskiego oddziału firmy Travelport, dodała: „Bardzo się cieszymy ze współpracy z firmą First Class i będziemy ją wspierać w efektywnym dostarczaniu naszych produktów i usług na rzecz jej klientów. Zawarcie tej umowy potwierdza atrakcyjność oferty Travelport, która cieszy się coraz większą popularnością wśród firm z branży zarządzania podróżami. Umowa znacznie zwiększy obecność firmy Travelport na polskim rynku podróży służbowych”.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty