Turkish Airlines udostępnia wirtualną księgarnię

archiwum Turkish Airlines

Turkish Airlines wprowadził nową aplikację mobilną dla pasażerów. Usługa będzie dostępna na lotnisku w Istambule w specjalnej loży przeznaczonej dla pasażerów przewoźnika. Aplikację można ściągnąć na urządzenia iOS.

Wprowadzona na rynek aplikacja Sky Library daje pasażerom Turkish Airlines dostęp do wirtualnego księgozbioru. Początkowo przygotowana była dla klientów programu Miles&Smiles, obecnie rozszerzono ją dla wszystkich gości tzw. Lounge Istanbul, loży dla pasażerów Turkish Airlines na lotnisku Ataturk. Aplikację można pobrać dzięki technologii iBecon. Dzięki tej usłudze, podróżni będą mogli za darmo przeglądać publikacje Turkish Airlines, a także najbardziej poczytne pozycje z zakresu zarządzania, marketingu i komunikacji. W księgarni internetowej przewoźnika znajdują się także bajki dla dzieci. Goście Lounge Istanbul będą mogli również zapoznać się ze wszystkimi informacjami na temat loży.

Nowa technologia opracowana przez Apple rozszerza zasięg usług lokalizacyjnych na system operacyjny iOS7. Do lokalizacji wykorzystuje sygnał Bluetooth. Nadajniki wykorzystywane przy projekcie Turkish Airlines Lounge Istanbul Sky Library wykorzystują rozwiązania firmy Veacon. Klienci, którzy wchodzą do Lounge Istanbul, są rozpoznawani przez urządzenia Veacon. Dzięki temu zyskują dostęp do zasobów biblioteki za pomocą jednego kliknięcia.

Aby zyskać szybki dostęp do książek, dotychczasowi użytkownicy powinni zaktualizować aplikację, nowi zaś – pobrać ją na iPad bądź iPhone ze strony www.skylibrary.com