TUI Poland kontynuuje rozwój – w 2020 będzie w Polsce ponad 100 własnych biur
Obok rozwijania sprzedaży internetowej TUI Poland stawia także na rozbudowę własnych punktów oraz salonów franczyzowych. W 2020 roku liczba punktów własnych zwiększy się z 95 do ponad 100, a salonów franczyzowych z 70 do co najmniej 80 biur.
TUI Poland kontynuuje dynamiczny wzrost na polskim rynku usług turystycznych. W roku finansowym 2019, pomimo stagnacji na rynku, firma odnotowała dwucyfrowy wzrost klientów i zysków. ostatnich trzech latach TUI potroiło liczbę klientów.
Marcin Dymnicki, prezes zarządu TUI Poland, powiedział: “Naszym celem jest oferować wysokiej jakości usługi w najlepszych możliwych cenach. Po.”dczas urlopu nasi klienci coraz częściej poszukują wyjątkowych wrażeń. Dlatego wycieczki i dodatkowe atrakcje cieszą się rosnącym zainteresowaniem.
To właśnie duży popyt na usługi dodatkowe takie jak wycieczki w miejscu pobytu oraz sprzedaż internetowa są motorem wzrostu TUI Poland.”
Oprócz wycieczek w portfolio touroperatora są również oferty wellness, bilety na imprezy sportowe, koncerty, musicale, do teatru, do parków tematycznych a także wycieczki miejskie z przewodnikiem.
W roku obrachunkowym 2019 koncern TUI sprzedał 9,7 milionów atrakcji i wycieczek, co oznacza wzrost o 117 procent w stosunku do ubiegłego roku. TUI w dalszym ciągu rozszerza swoją ofertę.
W nadchodzącym sezonie letnim powiększy się ona o 20 000 nowych atrakcji i wycieczek, które klienci mogą wybierać z oferty obejmującej dziś 150 000 produktów.
Polscy klienci coraz częściej korzystają z aplikacji do wyszukiwania i rezerwowania wypoczynku. W tym roku liczba użytkowników aplikacji odnotowała trzycyfrowy wzrost.
Obok rozwijania sprzedaży internetowej TUI Poland stawia także na rozbudowę własnych punktów oraz salonów franczyzowych. W 2020 roku liczba punktów własnych zwiększy się z 95 do ponad 100, a salonów franczyzowych z 70 do co najmniej 80 biur.
Maciej Dymnicki dodał: “Oferta TUI jest dostępna zarówno na naszej stronie internetowej, w naszych punktach sprzedaży oraz biurach franczyzowych. Nasi klienci mogą bez problemu przełączać się między różnymi kanałami obsługi, ponieważ procesy sprzedażowe i dane klientów są zsynchronizowane.”
Po rekordowym roku 2019 zainteresowanie ofertą TUI Poland na 2020 utrzymuje się na wysokim poziomie. Touroperator rozszerzył ofertę na Lato 2020. Polscy klienci zyskają dostęp do hoteli lifestyle’owej marki TUI Blue obejmującej 100 obiektów w różnych zakątkach świata. W segmencie budżetowym pojawią się cztery nowe hotele TUI Suneo w Egipcie, Hiszpanii kontynentalnej, Chorwacji i Austrii.
Nadchodzącego lata dużą popularnością będą się cieszyć przede wszystkim takie kierunki jak Turcja i Bułgaria, które odnotowują obecnie dwucyfrowe wzrosty rezerwacji. Z dalszych destynacji, coraz częściej wybierane są Republika Dominikany i Meksyk. Na będący już w sprzedaży sezon zimowy 2020/21 zostanie znacznie rozszerzona oferta lotnicza do Punta Cana z trzema lotami tygodniowo. Rosnącym zainteresowaniem w Polsce cieszą się też podróże z przelotami liniowymi do tak egzotycznych krajów jak Malediwy i Seszele.
Dymnicki podkreślił: “Również w przyszłym roku liczymy na dalszy wzrost.”
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty