TUI Poland kontynuuje rozwój – w 2020 będzie w Polsce ponad 100 własnych biur

Obok rozwijania sprzedaży internetowej TUI Poland stawia także na rozbudowę własnych punktów oraz salonów franczyzowych. W 2020 roku liczba punktów własnych zwiększy się z 95 do ponad 100, a salonów franczyzowych z 70 do co najmniej 80 biur.
TUI Poland kontynuuje dynamiczny wzrost na polskim rynku usług turystycznych. W roku finansowym 2019, pomimo stagnacji na rynku, firma odnotowała dwucyfrowy wzrost klientów i zysków. ostatnich trzech latach TUI potroiło liczbę klientów.
Marcin Dymnicki, prezes zarządu TUI Poland, powiedział: “Naszym celem jest oferować wysokiej jakości usługi w najlepszych możliwych cenach. Po.”dczas urlopu nasi klienci coraz częściej poszukują wyjątkowych wrażeń. Dlatego wycieczki i dodatkowe atrakcje cieszą się rosnącym zainteresowaniem.
To właśnie duży popyt na usługi dodatkowe takie jak wycieczki w miejscu pobytu oraz sprzedaż internetowa są motorem wzrostu TUI Poland.”
Oprócz wycieczek w portfolio touroperatora są również oferty wellness, bilety na imprezy sportowe, koncerty, musicale, do teatru, do parków tematycznych a także wycieczki miejskie z przewodnikiem.
W roku obrachunkowym 2019 koncern TUI sprzedał 9,7 milionów atrakcji i wycieczek, co oznacza wzrost o 117 procent w stosunku do ubiegłego roku. TUI w dalszym ciągu rozszerza swoją ofertę.
W nadchodzącym sezonie letnim powiększy się ona o 20 000 nowych atrakcji i wycieczek, które klienci mogą wybierać z oferty obejmującej dziś 150 000 produktów.
Polscy klienci coraz częściej korzystają z aplikacji do wyszukiwania i rezerwowania wypoczynku. W tym roku liczba użytkowników aplikacji odnotowała trzycyfrowy wzrost.
Obok rozwijania sprzedaży internetowej TUI Poland stawia także na rozbudowę własnych punktów oraz salonów franczyzowych. W 2020 roku liczba punktów własnych zwiększy się z 95 do ponad 100, a salonów franczyzowych z 70 do co najmniej 80 biur.
Maciej Dymnicki dodał: “Oferta TUI jest dostępna zarówno na naszej stronie internetowej, w naszych punktach sprzedaży oraz biurach franczyzowych. Nasi klienci mogą bez problemu przełączać się między różnymi kanałami obsługi, ponieważ procesy sprzedażowe i dane klientów są zsynchronizowane.”
Po rekordowym roku 2019 zainteresowanie ofertą TUI Poland na 2020 utrzymuje się na wysokim poziomie. Touroperator rozszerzył ofertę na Lato 2020. Polscy klienci zyskają dostęp do hoteli lifestyle’owej marki TUI Blue obejmującej 100 obiektów w różnych zakątkach świata. W segmencie budżetowym pojawią się cztery nowe hotele TUI Suneo w Egipcie, Hiszpanii kontynentalnej, Chorwacji i Austrii.
Nadchodzącego lata dużą popularnością będą się cieszyć przede wszystkim takie kierunki jak Turcja i Bułgaria, które odnotowują obecnie dwucyfrowe wzrosty rezerwacji. Z dalszych destynacji, coraz częściej wybierane są Republika Dominikany i Meksyk. Na będący już w sprzedaży sezon zimowy 2020/21 zostanie znacznie rozszerzona oferta lotnicza do Punta Cana z trzema lotami tygodniowo. Rosnącym zainteresowaniem w Polsce cieszą się też podróże z przelotami liniowymi do tak egzotycznych krajów jak Malediwy i Seszele.
Dymnicki podkreślił: “Również w przyszłym roku liczymy na dalszy wzrost.”
POWIĄZANE WPISY
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
17 marca 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych zaczynają spadać
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty