Trwa rozbudowa marek premium Accor w Europie Środkowo-Wschodniej

fot. Accor

Accor realizuje plan rozbudowy portfolio marek premium w Europie Środkowo-Wschodniej, ogłaszając premierę dwóch z nich w Czarnogórze i na Węgrzech.

Pullman Budapest, jako pierwszy hotel marki premium w kraju przyjmie gości z końcem marca. Do ich dyspozycji będzie 136 pokoi, w którym dotychczas mieścił się Hard Rock Hotel Budapest.

„Z przyjemnością ogłaszamy debiut naszej marki premium na jednym z kluczowych rynków dla Accor w Europie Środkowo-Wschodniej. Budapeszt jest jedną z najpopularniejszych destynacji w Europie, gdzie utrzymuje się rosnący trend turystów odwiedzających to fantastyczne miasto. Dzięki temu to idealne miejsce dla marki Pullman, która pomimo 150-letniej historii wciąż przyciąga tłumy turystów. Pullman Budapest jest doskonałym przykładem tętniącego życiem miejskiego hotelu, który idealnie pasuje do charakteru tej marki. Jesteśmy przekonani, że zapewni on nową jakość na lokalnym rynku hotelarskim i zagwarantuje niezwykłe wrażenia podróżnym przybywającym do Budapesztu ze wszystkich zakątków świata” – mówi Dilek Sezer, Senior Development Director, ENA Development Southeast Europe Accor Premium, Midscale & Economy Brands.

Swissôtel z premierą w Czarnogórze

Kolejną z destynacji, gdzie Accor rozbudowuje portfolio obiektów premium jest Czarnogóra, gdzie grupa otworzyła właśnie pierwszy hotel szwajcarskiej marki Swissôtel. Swissôtel Resort Kolašin oferuje gościom 116 pokoi. W hotelu znajduje się także zaplecze wellness i spa, które będzie dostępne dla gości w sezonie letnim.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością ożywienia tego niezwykłego miejsca i z niecierpliwością czekamy na gości z całej Europy, którzy odwiedzą tę zapierającą dech w piersiach nieruchomość. Jestem pewien, że Swissôtel Resort Kolašin zachwyci wszystkich podróżnych i stanie się ich ukochanym górskim schronieniem podczas zimowych i letnich wakacji” – dodaje Dilek Sezer.