Triverna.pl: skok o 140 proc. w 2023 roku i zrównoważone cele na 2024
Serwis rezerwacyjny Triverna.pl odnotował w 2023 roku wzrost o 140 proc. w porównaniu do 2019 i o 90 proc. w porównaniu do 2022. Wzrost wynikał głównie z zwiększonego ruchu o 72 proc. w porównaniu z 2022 oraz z wyższej średniej wartości koszyka.
Rozwój sieci partnerów, również z kategorii premium pozwolił serwisowi osiągnąć wyższe ceny niż w 2022 roku. Średnia wartość koszyka wynosiła 1 592 zł, średnia cena pokojonocy 464 zł.
„To był rok inwestycji i budowania fundamentów, dużych nakładów, które zostały włożone w naszą obecność marketingową oraz rozwój zespołu i narzędzi” – komentuje Dawid Dusza, prezes i założyciel Triverna.pl.
Marzec, lipiec, sierpień i listopad z największą liczbą rezerwacji
„Cieszy mnie fakt, że jako Triverna jesteśmy jednym ze stałych narzędzi sprzedaży w hotelach. Tylko stała współpraca pozwala wypracować najlepsze efekty. Tym sposobem zapewniamy obłożenie również w trudnych do sprzedaży miesiącach i wypełniamy obiekty w tygodniu” – dodaje Jakub Bączykowski, dyrektor zarządzający Triverna.pl
W 2023 firma postawiła między innymi na rozwój bloga oraz jego nową szatę graficzną. Rewolucji doczekał się również obszar CRM. Triverna wdrożyła nową platformę marketing automation, przebudowała infrastrukturę wysyłkową, stworzyła nowe szablony newsletterów.
„W 2024 planujemy urosnąć o 53 proc., do 155 mln GMV. Stawiamy na zrównoważony wzrost poprzez ruch, konwersję oraz średnią wartość koszyka. Wzrost ruchu zapewni nam większy budżet na marketing oraz kontynuację inwestycji w strategiczne obszary” – komentuje Dawid Dusza, prezes i założyciel Triverna.pl.
POWIĄZANE WPISY
13 kwietnia 2024
Prawdziwie włoskie wakacje w regionie Emilia-Romania
Polacy z roku na rok coraz bardziej doceniają Emilię-Romanię jako kierunek wypoczynku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 marca 2024
Andrzej Ilków nowym prezesem PPL S.A.
Andrzej Ilków został powołany przez Radę Nadzorczą Spółki Polskie Porty Lotnicze na…
0 Komentarzy4 Minuty
18 marca 2024
Analiza cinkciarz.pl: efekty przystąpienia Rumunii i Bułgarii do Strefy Schengen na ceny, turystykę i e-commerce
Cinkciarz przedstawił analizę wpływu przystąpienia Rumunii i Bułgarii do strefy Schengen…
0 Komentarzy3 Minuty
18 marca 2024
Wakacje.pl startuje z nową kampanią rekrutacyjną kreowaną przez sztuczną inteligencję
Wakacje.pl stworzyły nową kampanię rekrutacyjną, a jej przygotowanie „zleciły” sztucznej…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2024
Rekordowa liczba noclegów Polaków w Dreźnie
Drezno i Kraina Łaby odbudowują turystykę do poziomu sprzed pandemii. Polacy liderem…
0 Komentarzy2 Minuty
14 marca 2024
Dubaj Gov Games 2024 zabrała zawodników na szczyt Burdż Chalifa
W tym roku piąta edycja Gov Games osiągnęła nowy poziom dzięki nowej, dodatkowej rundzie…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2024
Ras Al Khaimah i Oman zachęcają do odwiedzenia obu miejsc podczas jednej podróży
Visit Ras Al Khaimah oraz Ministerstwo Turystyki Omanu stworzyły letnią kampanię…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2024
Esky.pl wprowadza nową platformę łącząca inspiracje podróżnicze z wyszukiwaniem okazyjnych cen biletów lotniczych
Dla wielu Polaków planujących urlop, pogoda, koszt podróży, ciekawy kierunek i dostępne…
0 Komentarzy3 Minuty
13 marca 2024
Kiwi.com: Rzym najchętniej wybieranym miejscem na Wielkanoc
Rzym od lat jest chętnie wybierany w okresie świąt Wielkanocy i wedle analizy Kiwi.com, w…
0 Komentarzy2 Minuty