Travelreps nagrodził swoich agentów

archiwum Travelreps

Podczas uroczystej gali 7 grudnia nagrodzono 20 biur podróży, które były najbardziej aktywne i zrealizowały najwięcej imprez we współpracy z zagranicznymi partnerami Travelreps.

Agentów wyróżniono biletami lotniczymi PLL LOT, Qatar Airways, Turkish Airlines i Ukrainian Airlines , voucherami Princess Cruises , Hilton Worldwide, Kempinski Hotel High Tatras, pobytami w kilkunastu krajach świata oraz nagrodami rzeczowymi Amadeus Polska. System rezerwacyjny Hotelston nagrodził biura podróży za największe sprzedaże w 2016 roku.

Barbara Dziedzic, właścicielka i szefowa TravelReps, powiedziała: „W tym roku zrezygnowaliśmy z kosztownych i nieprzydatnych statuetek konkursowych. Zaoszczędzone środki finansowe przeznaczyliśmy na adopcję samicy puchacza o imieniu MICE-ówka w warszawskim ZOO. Tym sposobem wyróżnione biura mają swój wkład w ochronę jednego z 11 gatunków ptaków drapieżnych objętych ochroną strefową w naszym kraju. Zdjęcie MICE-ówki umieściliśmy na pamiątkowych dyplomach. Pukamy do drzwi tour operatorów, incentive houses, biznesowych biur podróży, firm eventowych i z radością obserwujemy, że nasze prezentacje przekładają się na zapytania do reprezentowanych przez nas klientów, a te z kolei na ciekawe realizacje. W tym roku do Partnerów TravelReps polskie biura podróży wysłały 900 zapytań, z czego 10 proc. zostało zrealizowanych.”

TravelReps reprezentuje na polskim rynku zagraniczne firmy turystyczne . Większość z nich to biura podróży specjalizujące się w organizacji imprez typu MICE. Travelreps przybliża polskiej branży turystycznej ofertę 26 wiarygodnych firm z 51 krajów, dystrybuuje agencyjny system hotelowy Hotelston oraz promuje statki wycieczkowe Princess Cruises.