Travelport rozpoczął współpracę z Radius Travel
Travelport poinformował o zawarciu nowej umowy o wyłącznej współpracy w zakresie świadczenia usług turystycznych z grupą Radius Travel, czołowym globalnym organizatorem podróży służbowych, której członkowie prowadzą działalność w ponad 80 krajach.
70 członków sieci Radius Travel, w tym biura takie jak Cox & Kings (Indie), Ctrip (Chiny) i Portman Travel (Wielka Brytania), to regionalni liderzy w branży zarządzania podróżami. W ramach umowy firmy Travelport i Radius będą wspólnie pracować nad przyspieszeniem wzrostu sprzedaży i dostarczaniem innowacyjnych rozwiązań dla globalnego rynku podróży służbowych. W ramach umowy, członkowie grupy Radius Travel będą mieć dostęp do niezrównanych w branży rozwiązań Travelport, obejmujących m.in. platformę Travelport Smartpoint, która zwiększa produktywność pracy agentów oraz poprawia jakość obsługi klienta; rozwiązanie Travelport Rich Content and Branding ułatwiające sprzedaż dodatkowych produktów i usług oferowanych przez linie lotnicze; oraz pierwszy w branży uniwersalny interfejs programowania Universal API.
Ponadto członkowie grupy Radius będą mogli korzystać z Travelport Booking Feed — korporacyjnego rozwiązania do zarządzania źródłami danych wykorzystywanego do analizy sposobów podróżowania i zgodności z regulaminami podróży służbowych, które pomaga w negocjacjach z dostawcami oraz zwiększa wydajność operacji biznesowych i budżetowania; oraz z eNett Virtual Account Numbers (VAN) — pionierskiego rozwiązania Travelport do automatycznych płatności elektronicznych.
Sandra McLeod, globalny wiceprezes Travelport ds. klientów globalnych i korporacyjnej sprzedaży, powiedziała: „Decyzja firmy Radius o zawarciu umowy o wyłącznej współpracy z Travelport umożliwia obu stronom strategiczny rozwój ich globalnej działalności i zapewnia ich wspólnym klientom korporacyjnym dostęp do zaawansowanych rozwiązań za pomocą platformy Travelport Smartpoint oraz interfejsu Travelport Universal API.”
Shannon Hyland, prezes i dyrektor generalny Radius Travel, dodał: „Ta rozszerzona współpraca umożliwia firmie Radius i jej członkom jak najlepsze wykorzystanie innowacyjnych produktów i usług firmy Travelport. Chcemy zapewnić naszym klientom jak najbogatszą ofertę i jak najwyższy poziom usług. Jesteśmy przekonani, że dzięki połączeniu globalnej współpracy z firmą Travelport oraz szerokiego dostępu członków naszej grupy do najlepszych technologii lokalnych na pewno uda nam się tego dokonać.”
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty