Travelport Rich Content and Branding – pierwsze urodziny
Travelport świętuje pierwsze urodziny Travelport Rich Content and Branding — rozwiązania umożliwiającego liniom lotniczym efektywne prezentowanie i sprzedawanie swoich produktów biurom podróży na całym świecie.
W ciągu ostatniego roku z rozwiązania Rich Content and Branding skorzystało ponad 120 przewoźników regularnych i niskokosztowych linii lotniczych, reprezentujących ponad 50 proc. naszego segmentu lotniczego, m.in. Lufthansa, SWISS, easyJet, Ryanair, Delta, United, Singapore Airlines, Air Canada, Air China i Kenya Airways. Obecnie z systemu aktywnie korzysta 90 linii lotniczych, które za pośrednictwem tego rozwiązania umożliwiają biurom podróży wyszukiwanie, zakup i rezerwację produktów, a z każdym tygodniem do Rich Content and Branding dołączają kolejne linie.
Travelport Rich Content and Branding umożliwia przewoźnikom prezentację pełnej oferty taryf, usług dodatkowych oraz swojej marki w taki sam sposób, jak robią to na własnych stronach internetowych, zapewniając im maksymalną kontrolę nad tym, jak są wyświetlane ich produkty w systemach rezerwacyjnych biur podróży. Rozwiązanie pozwala na dodawanie szczegółowych opisów i zdjęć produktów oraz oferowanych produktów dodatkowych lub opcjonalnych, w tym rodzin taryf. Od wprowadzenia rozwiązania w ubiegłym roku firma Travelport wciąż je rozszerzała, dodając nowe, zaawansowane funkcje wyszukiwania oraz zwiększając możliwości sprzedaży droższych produktów poprzez prezentację ofert typu „następny produkt/wyższy przedział cenowy” wraz z pełnym zestawieniem powiązanych atrybutów i usług dodatkowych. Ponadto biura podróży mogą obecnie łatwiej dotrzeć do klientów dzięki segmentowaniu swoich ofert i produktów i dopasowywaniu ich do konkretnych biur podróży w celu zwiększenia przychodów. Cały czas szukamy też nowych sposobów na zwiększenie możliwości handlowych naszych klientów.
Derek Sharp, dyrektor zarządzający i wiceprezes ds. współpracy z liniami lotniczymi, powiedział: „Dzisiejszy dzień jest istotnym kamieniem milowym dla jednego ze sztandarowych produktów firmy Travelport”. „Dzięki rozwiązaniu Rich Content and Branding współpracujące z nami linie lotnicze mogą sprzedawać swoje produkty poprzez pośredników, ale na swój własny sposób, co przynosi im realne korzyści. Liczba linii lotniczych, które podzielają naszą wizję polegającą na oferowaniu biurom podróży i turystom interaktywnych i atrakcyjnych wizualnie treści, osiągnęła teraz masę krytyczną, a z każdym tygodniem jeszcze bardziej się zwiększa”.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Esky.pl: europejskie wakacje w formule lot plus hotel nawet o jedną trzecią tańsze niż z touroperatorem
Analiza ofert tradycyjnych touroperatorów i platform podróży pokazuje, że wakacje w…
0 Komentarzy8 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty