Travelport Rich Content and Branding – pierwsze urodziny
Travelport świętuje pierwsze urodziny Travelport Rich Content and Branding — rozwiązania umożliwiającego liniom lotniczym efektywne prezentowanie i sprzedawanie swoich produktów biurom podróży na całym świecie.
W ciągu ostatniego roku z rozwiązania Rich Content and Branding skorzystało ponad 120 przewoźników regularnych i niskokosztowych linii lotniczych, reprezentujących ponad 50 proc. naszego segmentu lotniczego, m.in. Lufthansa, SWISS, easyJet, Ryanair, Delta, United, Singapore Airlines, Air Canada, Air China i Kenya Airways. Obecnie z systemu aktywnie korzysta 90 linii lotniczych, które za pośrednictwem tego rozwiązania umożliwiają biurom podróży wyszukiwanie, zakup i rezerwację produktów, a z każdym tygodniem do Rich Content and Branding dołączają kolejne linie.
Travelport Rich Content and Branding umożliwia przewoźnikom prezentację pełnej oferty taryf, usług dodatkowych oraz swojej marki w taki sam sposób, jak robią to na własnych stronach internetowych, zapewniając im maksymalną kontrolę nad tym, jak są wyświetlane ich produkty w systemach rezerwacyjnych biur podróży. Rozwiązanie pozwala na dodawanie szczegółowych opisów i zdjęć produktów oraz oferowanych produktów dodatkowych lub opcjonalnych, w tym rodzin taryf. Od wprowadzenia rozwiązania w ubiegłym roku firma Travelport wciąż je rozszerzała, dodając nowe, zaawansowane funkcje wyszukiwania oraz zwiększając możliwości sprzedaży droższych produktów poprzez prezentację ofert typu „następny produkt/wyższy przedział cenowy” wraz z pełnym zestawieniem powiązanych atrybutów i usług dodatkowych. Ponadto biura podróży mogą obecnie łatwiej dotrzeć do klientów dzięki segmentowaniu swoich ofert i produktów i dopasowywaniu ich do konkretnych biur podróży w celu zwiększenia przychodów. Cały czas szukamy też nowych sposobów na zwiększenie możliwości handlowych naszych klientów.
Derek Sharp, dyrektor zarządzający i wiceprezes ds. współpracy z liniami lotniczymi, powiedział: „Dzisiejszy dzień jest istotnym kamieniem milowym dla jednego ze sztandarowych produktów firmy Travelport”. „Dzięki rozwiązaniu Rich Content and Branding współpracujące z nami linie lotnicze mogą sprzedawać swoje produkty poprzez pośredników, ale na swój własny sposób, co przynosi im realne korzyści. Liczba linii lotniczych, które podzielają naszą wizję polegającą na oferowaniu biurom podróży i turystom interaktywnych i atrakcyjnych wizualnie treści, osiągnęła teraz masę krytyczną, a z każdym tygodniem jeszcze bardziej się zwiększa”.
POWIĄZANE WPISY
9 lipca 2025
Coral Travel zorganizował Summer Fest 2025 w Zawierciu
W dniach 5-6 lipca 2025 roku biuro podróży Coral Travel zorganizowało coroczne wydarzenie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 lipca 2025
Duże miasta na mały urlop – sierpniowy city break z eSky.pl
Długi weekend przypadający na 15 sierpnia 2025 roku stanowi dobrą okazję do krótkiego…
0 Komentarzy3 Minuty
9 lipca 2025
Itaka wprowadza Kolumbię do oferty czarterowej na zimę 2025/26
Itaka ogłasza wprowadzenie nowego kierunku w ofercie egzotycznych wyjazdów czarterowych…
0 Komentarzy2 Minuty
26 czerwca 2025
Raport Fly.pl: jak wypoczywają single, rodziny i łowcy okazji w 2025 roku
Sezon letnich wyjazdów rozpoczął się z początkiem czerwca. Wiele osób decyduje się na…
0 Komentarzy7 Minuty
18 czerwca 2025
Seszele stawiają na ekoturystykę i jakość
Przedstawiciele branży turystycznej mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu prezentującym…
0 Komentarzy1 Minuty
18 czerwca 2025
Czerwcowy urlop last minute: słoneczne kierunki do 2000 zł
Ciepłe morze, pewna słoneczna pogoda, plaże mniej zatłoczone niż w lipcu i sierpniu, a do…
0 Komentarzy6 Minuty
17 czerwca 2025
Włochy królują na długi weekend, ale Polacy coraz częściej szukają nowych miejsc
Jeśli organizować city break na Boże Ciało, to taki, który łączy słońce, dobrą kuchnię i…
0 Komentarzy9 Minuty
17 czerwca 2025
Rainbow uruchamia loty z Katowic do Tabarki
Tunezja to kraj, który cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków planujących…
0 Komentarzy3 Minuty
16 czerwca 2025
Bułgaria odczarowana! Pierwszy dedykowany Study Tour Urlop.pl zakończony sukcesem
Na początku czerwca Urlop.pl wspólnie z Exim Tours zaprosił Salony Urlop.pl na pierwszy w…
0 Komentarzy3 Minuty