Travelport i BCD Travel razem na długie lata
Firmy Travelport (dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności) oraz BCD Travel (firma specjalizująca się w podróżach służbowych, obsługująca ok. 30 proc. spośród 100 największych firm na świecie w ponad 100 krajach) poinformowały o zawarciu długoterminowej umowy globalnej.
W ramach kontraktu biura podróży BCD Travel zostaną wyposażone w Travelport Smartpoint, dynamiczną, interaktywną aplikację, która pozwala zwiększyć produktywność i jakość obsługi klienta. Umowa zapewnia też firmie BCD Travel dostęp do wiodącego w branży rozwiązania Rich Content and Branding firmy Travelport.
Dzięki oferowanej przez Travelport nowoczesnej technologii Rich Content and Branding linie lotnicze mogą efektywniej kontrolować prezentację swoich ofert na ekranach w biurach podróży, upodabniając te ekrany wizualnie do ofert na swoich własnych stronach internetowych.
Rose Stratford, wiceprezes firmy BCD Travel ds. relacji z dostawcami globalnymi i zaopatrzenia strategicznego powiedziała: „Travelport jest niezawodnym partnerem biznesowym firmy BCD Travel od ponad 25 lat. Bardzo się cieszymy, że nasze biura podróży będą mogły używać innowacyjnej technologii Travelport i udostępniać jeszcze więcej korzyści naszym wspólnym klientom biznesowym”.
Sandra McLeod, wiceprezes grupy Travelport ds. klientów globalnych i korporacyjnej sprzedaży dla przedsiębiorstw dodała: „Jesteśmy dumni z tego, że tak ważny, wieloletni partner jak BCD Travel docenia wartość platformy obsługi biur podróży Travelport, w tym naszą znakomitą technologię dla stanowisk sprzedaży i niezrównane informacje o połączeniach lotniczych i hotelach. Technologia Travelport Smartpoint i rozwiązanie Rich Content and Branding przyniosą firmie BCD Travel wiele korzyści dzięki zwiększeniu wydajności i optymalizacji obsługi klienta. Chcemy wspierać firmę BCD Travel w osiąganiu jej celów strategicznych, dlatego udostępniamy jej pracownikom nasze innowacyjne technologie i usługi, które ułatwiają rezerwowanie podróży i pozwalają w większym stopniu koncentrować się na klientach oraz zwiększać zyski”.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty