TOP Touristik: dynamiczne pakietowanie ratuje sytuację

W dzisiejszych czasach dynamiczne pakietowanie ratuje sytuację – twierdzi prezes TOP Touristik Daniel Esavandi. Touroperator twierdzi, że klienci chcą podróżować, nie narzeka na sprzedaż ofert last minute na sezon 2020 i oferuje już lato 2021.
Po miesiącach epidemii i kwarantanny TOP Touristik zauważa dużą chęć podróżowania wśród klientów.
„90 proc. naszych sprzedanych imprez turystycznych stanowią wyjazdy last minute do śródziemnomorskich kurortów europejskich. Nasz system codziennie otrzymuje aktualizacje cen i ofert na hotele i przeloty. Możemy więc zaproponować dobry produkt last minute. Łączymy ofertę pobytu z propozycjami przelotu od różnych przewoźników” – wyjaśnia jeden z założycieli i CEO TOP Touristik Daniel Esavandi.
Aktualizowanie oferty z automatu
Działający na polskim rynku touroperator z niemieckim rodowodem korzysta z systemów pozwalających na dynamiczne pakietowanie, funkcjonujących na podobnych zasadach, jak u naszych zachodnich sąsiadów. Chodzi przede wszystkim o elastyczność i bieżące aktualizacje produktu oraz jego cen i szybkie łączenie ze sobą elementów pakietu: hotelu, przelotu.
„Bardzo dobrze sprzedaje nam się w tym sezonie Bułgaria, stawiamy na ten kierunek bardziej niż np. na Grecję, w której na polskim rynku panuje duża konkurencja wśród touroperatorów. Interesujemy się również Maltą. Jako organizator, który zajmuje się dynamicznym pakietowaniem nasze działania skupiamy na tych kierunkach. Dzięki nowoczesnej technologii w przypadku każdego kierunku oferujemy kilka połączeń kilku różnych przewoźników” – mówi prezes firmy.
Przed wybuchem pandemii TOP Touristik specjalizował się również w wylotach do ZEA, rozpoczął też pakietowanie przelotów do Stanów Zjednoczonych. W sezonie 2020 oczywiście stawia na bliższe kierunki, licząc na to, że kurorty nad Morzem Śródziemnym przekonają klientów ceną, konkurencyjną wobec wczasów nad Bałtykiem.
POWIĄZANE WPISY
7 czerwca 2023
Coral Travel zakontraktował na lato i zimę miejsca w Enter Air za 408 mln zł
Enter Air i Coral Travel Poland zawarły umowę czarteru dotyczącą współpracy w sezonie…
0 Komentarzy2 Minuty
6 czerwca 2023
Nocowanie.pl: polska branża turystyczna jest coraz bardziej eko
Ankieta przeprowadzona przez serwis Nocowanie.pl wśród właścicieli obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
6 czerwca 2023
Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami
Grupa eSky wprowadza nową ofertę dynamicznego pakietowania i rozwiązania typowe dla…
0 Komentarzy2 Minuty
6 czerwca 2023
Biura podróży – sierpniowe ceny wycieczek poszły w górę
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia…
0 Komentarzy4 Minuty
6 czerwca 2023
Meetings Week Poland 2023 już od 12 czerwca w Warszawie
W dniach 12-13 czerwca 2023 roku odbędzie się jedenasta edycja konferencji Meetings Week…
0 Komentarzy3 Minuty
5 czerwca 2023
Raport Wakacje.pl o trendach podróżniczych na sezon letni. „Turcja, Grecja i Egipt nadal na topie”
Analiza Wakacje.pl wykazuje, że dwóch na trzech klientów wybierze się na tegoroczny urlop…
0 Komentarzy4 Minuty
2 czerwca 2023
Fly.pl odnotowuje rekordową sprzedaż w maju. Polacy wybierają wycieczki do Turcji, Egiptu i Grecji
Biuro podróży Fly.pl odnotowało kolejny rekordowy miesiąc sprzedaży w maju. W porównaniu…
0 Komentarzy2 Minuty
2 czerwca 2023
Itaka rusza z nowym projektem videocastów
Itaka rozszerza swoje działania promocyjne, aby w nowy sposób dotrzeć do klientów. Już…
0 Komentarzy1 Minuty
[…] wielokrotnie, kluczem w dynamicznym pakietowaniu jest mocna sieć agencyjna. Sukcesy Best Reisen Top Touristik, czy Eximu zostały zbudowane właśnie na sieci agentów. LOT musi zdecydowanie odrzucić pokusę […]