To członkowie LOT-ów najlepiej się znają na promocji turystycznej [PODCAST #43]

Podczas pandemii, w kryzysie, branża turystyczna w Krynicy Zdroju mocno się zintegrowała, bardzo intensywnie ze sobą współpracowała. To Lokalna Organizacja Turystyczna stała się miejscem, w którym zbieraliśmy najważniejsze dla przedsiębiorców informacje, wiadomości i gdzie dzwoniono i pisano z prośbą pomoc w wyjaśnieniu problemów i wątpliwości. Naszym największym kapitałem jest nasz wiedza i doświadczenie – mówi Daniel Lisak, prezes Krynickiej Organizacji Turystycznej.

Promujemy się cały czas, na razie we wszelkich mediach, ale jesteśmy gotowi na udział w targach turystycznych. O promocji nigdy nie można zapominać, nigdy nie jest jej za wiele. W Krynicy tak wiele się zmienia, tak wiele powstaje nowych atrakcji, że trzeba ciągle o nich informować, zachęcać ludzi do przyjazdu do nas.

Byłbym zwolennikiem opłaty turystycznej, jeśli zasady jej pobierania a przede wszystkim dystrybuowania pieniędzy z niej zebranych, będą przejrzyste. Obecnie nie wiem, na co konkretnie idą fundusze zebrane w ramach opłaty uzdrowiskowej (4,80 z osobę za dzień. Brak przejrzystości nie sprzyja zaufaniu wprowadzania opłat dla turystów.