Thomas Cook wprowadza rozwiązanie Amadeus Altéa
Firma Amadeus i linie lotnicze należące do Grupy Thomas Cook zawarły porozumienie, na mocy którego staną się one pierwszymi przewoźnikami wypoczynkowymi, którzy wprowadzą rozwiązanie Amadeus Altéa. Cztery linie lotnicze należące do koncernu z siedzibą w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Skandynawii i Belgii wdrożą pakiet Amadeus Altéa jako jedną platformę do zarządzania rezerwacjami i zasobami, a także do kontroli lotów. Oprócz wprowadzenia w liniach lotniczych Grupy Thomas Cook jednego systemu obsługi pasażerów (tzw. Passanger Service System), Amadeus będzie także wspierać grupę w oferowaniu swoim klientom bardziej dopasowanych usług poprzez dostarczanie spersonalizowanych ofert
z wykorzystaniem proaktywnej i spójnej komunikacji w różnych kanałach. Kluczowym elementem oferty technologicznej jest innowacyjne wykorzystanie dynamicznego ustalania cen SSR (tzw. prośba o usługi specjalne). Pozwoli to liniom lotniczym Grupy Thomas Cook dostosowywać ceny swoich produktów dodatkowych, bazując na szerokim zakresie informacji na temat klientów
i zarządzając popytem w czasie rzeczywistym.
Christoph Debus, Chief Air Travel Officer Thomas Cook Group plc, powiedziała: „Rozwiązanie opracowane przez firmę Amadeus umożliwia nam ujednolicenie naszej strategii dystrybucji wielokanałowej. Za pośrednictwem jednego systemu zarządzania zasobami i dystrybucji możemy teraz dotrzeć do touroperatorów i partnerów handlowych podczas obsługi naszych bezpośrednich kanałów sprzedaży. Dodatkowo, podłączenie do sieci dystrybucyjnej biur podróży Amadeus pomoże nam znacznie zwiększyć zarówno wolumen, jak i wydajność sprzedaży. Pakiet Amadeus Altéa pozwoli nam również dotrzeć do wszystkich naszych klientów z najbardziej odpowiednimi i spersonalizowanymi ofertami.”
Julia Sattel, Amadeus SVP Airline IT dodała: „Jest nam bardzo miło powitać linie lotnicze Grupy Thomas Cook jako pierwszą grupę przewoźników wypoczynkowych, która przystąpiła do naszej społeczności Altéa. To potwierdza zaangażowanie firmy Amadeus w tym segmencie branży, zapewniając wszystkie korzyści ze zintegrowanej platformy informatycznej w połączeniu z zaletami globalnej dystrybucji. Czujemy się zobowiązani do dalszego wspierania zmieniających się potrzeb i wymagań podróżnych XXI wieku, pomagając branży w kształtowaniu przyszłości podróży.”
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty