Thomas Cook promuje swoje hotele na samolotach
Reklamy Sentido i Cook’s Club, marek hotelowych należących do koncernu Thomas Cook pojawiły się na jego samolotach.
Od maja na jednym z airbusów Airbus A321 znalazła się marka Sentido Hotels & Resorts. Sentido jest jedną z ośmiu marek hotelowych należących do grupy Thomas Cook, oferujących hotele 4- i 5-gwiazdkowe dla wymagających turystów. Marka Sentido jest znana także polskim klientom. W letniej ofercie należącego do grupy biura Neckermann Podróże znalazło się 46 tego typu hoteli.
Z kolei inna maszyna typu Airbus A321 będzie promować nową markę hotelową Cook’s Club, którą grupa wprowadziła na rynek w kwietniu tego roku. Pierwszy obiekt tej sieci zostanie otwarty na Krecie w Hersonissos w czerwcu i już mogą go rezerwować polscy klienci. Jest to koncept skierowany do osób, które chcą wypoczywać na plaży w miejskim stylu. Do następnego lata touroperator planuje uruchomić kolejnych 15 hoteli pod marką Cook’s Club.
„Obie wersje wyglądają fantastycznie i cieszymy się, że w ten sposób możemy promować nasze marki” – powiedział Christoph Debus, dyrektor ds. linii lotniczych w Thomas Cook Group. „W ramach intensywnego programu letniego będziemy latać do wielu nowych miejsc m.in. do Seattle i Phoenix, do Dubrownika, Salonik i na Maderę.”
„Naszą strategią jest poprawa jakości marek hotelowych, których obecnie mamy osiem. Kluczowy jest także rozwój linii lotniczych. W tym sezonie zwiększyliśmy liczbę miejsc w naszych samolotach o 10 proc. Nasi nowi, „latający ambasadorzy” to świetny sposób na połączenie dwóch kluczowych filarów rozwoju naszej grupy” – powiedział Ingo Burmester, dyrektor generalny Hotels & Resorts.
Samolot z marką SENTIDO będzie latał z Niemiec z bazy w Dusseldorfie, natomiast reklamujący Cook’s Club z Wielkiej Brytanii, z bazy w Manchesterze i pojawi się w basenie Morza Śródziemnego.
POWIĄZANE WPISY
17 września 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich
Itaka potwierdza swoje dalsze zaangażowanie w polski sport, kontynuując nagradzanie…
0 Komentarzy1 Minuty
11 września 2024
Itaka wystartowała z zimową ofertą dla narciarzy
Biuro podróży Itaka wystartowało z zimową ofertą dla narciarzy. Propozycje obejmują…
0 Komentarzy3 Minuty
10 września 2024
Biura podróży – średnia cena wyjazdów na lato 2025 poszła w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025,…
0 Komentarzy3 Minuty
6 września 2024
Kompas Tour zaprasza na roadshow w Warszawie i Katowicach
Kompas Tour po pierwszym letnim sezonie w Polsce rozszerza swoją ofertę na zimę 2024/2025…
0 Komentarzy2 Minuty
6 września 2024
Dertour Group przejmuje firmę technologiczną Anixe
Dertour Group, do której należy Exim tours Polska, kupuje firmę Anixe – dostawcę…
0 Komentarzy1 Minuty
5 września 2024
Raport PIT: wakacyjne wyjazdy 2024 z biurami podróży były tańsze o 10 proc.
Zagraniczne wakacje Polaków 2024 przyniosły ożywienie w polskiej turystyce zagranicznej,…
0 Komentarzy6 Minuty
5 września 2024
Grupa eSky przejmuje markę Thomas Cook i będzie pod nią działała w Wielkiej Brytanii. Zmieni profil firmy na sprzedaż pakietów dynamicznych
Polska grupa eSky podpisała z chińską spółką Fosun umowę sprzedaży marki Thomas Cook,…
0 Komentarzy5 Minuty
4 września 2024
Itaka wprowadza ofertę rejsów wycieczkowych na sezon zima 24/25 i lato 25
Biuro Podróży Itaka informuje o wprowadzeniu do sprzedaży oferty rejsów wycieczkowych na…
0 Komentarzy5 Minuty
2 września 2024
Coral Travel zwiększa nową gwarancję ubezpieczeniową do 318 mln zł
Coral Travel Poland Sp. z o.o wykupił gwarancję ubezpieczeniową na sezon 2024/2025 w…
0 Komentarzy1 Minuty