TBO Holidays gigant hotelowego kontentu B2B wchodzi mocniej do regionu Europy Centralnej

Hinduski gigant hotelowy wchodzi mocniej do Polski ? Zaoferuje też otwarte narzędzie do rezerwacji podróży służbowych Paxes?
TBO Holidays potężna indyjska platforma hotelowa B2B planuje dużą ekspansje w Europie Centralnej.
TBO Holidays platforma B2B z dostępem do setek tysięcy hoteli
Hinduska firma ma ambicje włączenia się do gry o globalny lukratywny rynek rezerwacji hotelowych dla biznesu. Po udanej ekspansji w Ameryce Południowej nadchodzi czas na Europe Centralną. Być może decyzje o wejściu do naszego regionu przyspieszyły działania konkurencyjnego portalu RateHawk, który nieustannie pracując nad technologicznymi innowacjami wyrabia sobie coraz mocniejszą pozycje w Polsce i krajach ościennych. Filozofia działań obu platform wydaje się bardzo podobna.
RateHawk – the leader of hotel platforms, is preparing a lot of new products
Rate Hawk posiada jednak własne struktury handlowe, podobne działania planuje TBO. Na portalu linked in pojawiły się ogłoszenia o naborze do pracy w Europie Centralnej. Aktywna jest też regionalna reprezentantka TBO Alyona Gorlach. To wszystko świadczy o bardzo poważnym podejściu do ekspansji w Polsce.
TBO da także narzędzie do samodzielnej rezerwacji podróży służbowych
Rynek narzędzi do rezerwacji podróży służbowych znacznie rośnie, obok nowych podmiotów jak Hotailors czy Stery wciąż mocni są tradycyjnie gracze CTA czy eSky. Także na tym rynku TBO planuje namieszać, na razie platforma Paxes rusza w macierzystym kraju.
Co takiego może zaoferować TBO by skutecznie powalczyć o rynek. Przede wszystkim może to być otwarty charakter narzędzia. TBO podkreśla iż nie jest TMC tylko platformową B2B. To każe domniemać iż narzędzie od TBO będzie dostępne dla wszystkich agentów IATA a może też NON IATA.
Potencjalnie interesujące jest też dostosowanie go do potrzeb przetargów publicznych i zaoferowanie white lable solution dla podmiotów je organizujących.
Inne zalety jakimi może grać TBO to przede wszystkim koszty wdrożenia i licencji, jak do tej pory te właśnie argumenty decydowały o słabej implementacji w Polsce produktów GDS jak Concur, Ctric czy Get there.
Nie bez znaczenia będzie też 24 godz. serwis i łatwość/dostępność komunikacji w języku angielskim.
Polskie TMC wesprą TBO – Weco naturalnym partnerem
Na polskim rynku wciąż jest kilku dużych partnerów którzy od lat nie mają dużych sukcesów w implementacji narzędzi Self Bookingowych. Naturalnym partnerem wydaje się Weco – wszak tym biurem zarządza właśnie pochodzący z Indii JJ Singh. Dodatkowo plusem Weco jest też obecność w innych krajach regionu jak Czechy czy Węgry.
Inny duży potencjalny partner to Why not Travel, mozolnie buduje on swój Why Not Book choć koszty developerskie i pandemia z pewności nie ułatwia pracy. W przypadku ciekawej oferty Why Not mógłby być skłonny do współpracy. Dodatkowym atutem jest tu portfel przejętego niedawno biura Bluesky, tam też jest znaczny potencjał do implementacji narzędzia do samodzielnej rezerwacji.
Z pewnością potencjalnych partnerów jest dużo więcej, wciąż duży potencjał drzemie w biurach non-iata wyspecjalizowanych w obsłudze ruchu korporacyjnego.
Ciekawe starcie na rynku podróży służbowych w segmencie Hotele
Wejście kolejnego partnera z interesującym kontentem hotelowym z pewnością, zburzy dotychczasowe status quo. Najwięcej do stracenia może mieć booking com, inni konkurenci jak RateHawk czy HRS też mogą odczuć ekspansje hinduskiego giganta.
Możliwy jest też jednak inny scenariusz, gdzie rynek zostanie podzielony geograficznie wg siły kontentu hotelowego. Jak wiadomo HRS jest mocny w krajach niemieckojęzycznych, RateHawk w bloku postsowieckim a TBO może dać wartość dodaną w Indiach i Azji Południowo Wschodniej.
Kluczem do sukcesu może być także kontent hotelowy w Europie Centralnej i samej Polsce. Wciąż gro podróży służbowych to podróże krajowe albo te do najbliższych sąsiadów. To nie przypadek że Praga, Budapeszt czy Bukareszt znajdują się w czołówce destynacji służbowych z Polski.
TBO ma też wisienkę na torcie, w postaci współpracy z lojalnościowym narzędziem GIFT. W ten sposób może incentywizowac współpracujących z nim sprzedawców. Podobne narzędzie w obszarze biletów lotniczych wciąż oferuje LOT. LOT Kolekcjoner cieszy się wielkim powodzeniem wśród sprzedawców, a jego biznesowy potencjał wydaje się nie w pełni wykorzystany( vide brak partnerów).
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Wesprzyj naszą aukcję charytatywną. Zgłoś przedmiot i pomóż najmłodszym w trakcie V Gali Waszej Turystyki
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2025
Biuro Rainbow podsumowało III kwartał 2025 roku. Blisko 13 proc. wzrostu przychodów, nowe hotele i większa flota
Po udanym III kwartale 2025 roku Rainbow zapowiada dalszy rozwój. Spółka zwiększa skalę…
0 Komentarzy4 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
IGHP: Październik przyniósł stabilne wyniki w polskich hotelach
Obłożenie hoteli w Polsce w październiku 2025 roku utrzymało się na stabilnym poziomie, a…
0 Komentarzy3 Minuty











[…] chwila na rynek wejdzie też mocniej hinduski TBO Holidays – tu także będziemy mieli do czynienia z filozofią opartą na współpracy B2B z polskimi […]