TBO.com wprowadza AI Smart Search dla agentów turystycznych

fot. materiały prasowe

TBO.com, globalna platforma B2B dla branży turystycznej, informuje o wprowadzeniu nowej funkcji AI Smart Search. To narzędzie, oparte na technologii sztucznej inteligencji, zaprojektowano z myślą o usprawnieniu procesu rezerwacji hoteli przez agentów turystycznych.

AI Sart Search to rozwiązanie, które wykorzystuje sztuczną inteligencję do generowania w czasie rzeczywistym spersonalizowanych propozycji hoteli. Dzięki temu proces rezerwacji staje się szybszy i dokładniejszy. Agenci mogą wpisać szczegółowe wymagania w pasku wyszukiwania, a system natychmiast wyświetli dopasowane oferty.

„AI Smart Search to rozbudowane narzędzie, które umożliwia agentom szybsze i bardziej precyzyjne dopasowanie oferty do potrzeb klienta” – powiedziała Tanika Jamuar z zespołu produktowego TBO.com

TBO.com informuje, że AI Smart Search stworzono w celu zwiększenia efektywności operacyjnej agentów oraz poprawy doświadczenia użytkowników końcowych. Narzędzie umożliwia uproszczenie nawet najbardziej złożonych zapytań rezerwacyjnych, integrując się z dotychczasowymi systemami sprzedażowymi.

„Funkcja AI Smart Search jest już dostępna dla agentów w naszym regionie. Oczekujemy na opinie i sugestie od partnerów – liczymy, że to rozwiązanie znacząco usprawni ich codzienną pracę” – powiedziała Izabela Krzanowska, Country Manager na Polskę, Czechy i Słowację.

Funkcję AI Smart Search zintegrowano z panelami rezerwacyjnymi na platformach travelboutiqueonline.com oraz TBOholidays.com. Od maja 2025 roku użytkownicy mają również dostęp do materiałów szkoleniowych i wideo instruktażowych wspierających wdrożenie nowej funkcji.