Tamer Marzouk PR-owcem biura ETI

materiały prasowe

Były dyrektor biura ds turystyki przy ambasadzie egipskiej w Berlinie, odpowiedzialny za rynek polski, założył własną firmę MIMC (Marzouk Integrated Marketing Communications). Jego pierwszym klientem został ETI – czołowy touroperator niemiecki na rynku egipskim, który niedawno otworzył przedstawicielstwo w Warszawie.

Siedziba MIMC mieści się w Berlinie. Firma będzie interfejsem między niemieckim i egipskim przemysłem turystycznym.
Tamer Marzouk był w latach 2007 – 2001 attache turystycznym odpowiedzialnym za rynek niemiecki przy konsulacie egipskim we Frankfurcie. Od maja 2015 do listopada 2016 był dyrektorem biura ds turystyki w egipskiej ambasadzie w Berlinie. Odpowiadał za rynki: austriacki, niemiecki, polski i szwajcarski. Za jego kadencji we Frankfurcie, liczba turystów niemieckich odwiedzających Egipt wzrosła z 900 tys. w roku 2007 do jednego miliona w 2008 (po raz pierwszy przekroczyła barierę miliona) i 1,3 mln w roku 2010.
W 2015 roku został przez ówczesnego ministra turystyki Egiptu Khaleda Ramy mianowany przedstawicielem ETA (Egyptian Tourist Authority) w Niemczech, odpowiedzialnym za cztery rynki środkowoeuropejskie. W 2015 liczba turystów niemieckich znowu osiągnęła milion.
W swojej karierze Marzouk odpowiadał za wiele projektów B2B w Egipcie: m.in. pierwszą Konwencję QTA w 2007 roku, pierwszy kongres DRV w 2009, stanowisko egipskie na targach ITB w Berlinie w 2011, Egypt Golf Trophy w 2008.
Obecnie jego firma MIMC będzie odpowiedzialna za PR czołowego touroperatora ETI w Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii, Czechach i innych krajach europejskich.

Mohamed Samir prezes zarządu ETI i Red Sea Hotels, powiedział: “Z Tamerem Marzoukiem, który jest znany, jako ekspert od przemysłu turystycznego w Egipcie i w Niemczech, patrzymy z optymizmem w przyszłość.”

Tamer Marzouk dodał: “Wraz z moim przejściem z sektora publicznego do bardziej dynamicznego i elastyczniejszego sektora prywatnego, założeniem własnej firmy, spełniam swój sen. To ważne dla mnie, że mogę wykorzystywać dotychczasowe doświadczenie i znajomości, do budowania nowych relacji w branży turystycznej. To dla mnie honor, że pierwszym klientem jest ETI.”