Tamer Marzouk PR-owcem biura ETI

Były dyrektor biura ds turystyki przy ambasadzie egipskiej w Berlinie, odpowiedzialny za rynek polski, założył własną firmę MIMC (Marzouk Integrated Marketing Communications). Jego pierwszym klientem został ETI – czołowy touroperator niemiecki na rynku egipskim, który niedawno otworzył przedstawicielstwo w Warszawie.
Siedziba MIMC mieści się w Berlinie. Firma będzie interfejsem między niemieckim i egipskim przemysłem turystycznym.
Tamer Marzouk był w latach 2007 – 2001 attache turystycznym odpowiedzialnym za rynek niemiecki przy konsulacie egipskim we Frankfurcie. Od maja 2015 do listopada 2016 był dyrektorem biura ds turystyki w egipskiej ambasadzie w Berlinie. Odpowiadał za rynki: austriacki, niemiecki, polski i szwajcarski. Za jego kadencji we Frankfurcie, liczba turystów niemieckich odwiedzających Egipt wzrosła z 900 tys. w roku 2007 do jednego miliona w 2008 (po raz pierwszy przekroczyła barierę miliona) i 1,3 mln w roku 2010.
W 2015 roku został przez ówczesnego ministra turystyki Egiptu Khaleda Ramy mianowany przedstawicielem ETA (Egyptian Tourist Authority) w Niemczech, odpowiedzialnym za cztery rynki środkowoeuropejskie. W 2015 liczba turystów niemieckich znowu osiągnęła milion.
W swojej karierze Marzouk odpowiadał za wiele projektów B2B w Egipcie: m.in. pierwszą Konwencję QTA w 2007 roku, pierwszy kongres DRV w 2009, stanowisko egipskie na targach ITB w Berlinie w 2011, Egypt Golf Trophy w 2008.
Obecnie jego firma MIMC będzie odpowiedzialna za PR czołowego touroperatora ETI w Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii, Czechach i innych krajach europejskich.
Mohamed Samir prezes zarządu ETI i Red Sea Hotels, powiedział: “Z Tamerem Marzoukiem, który jest znany, jako ekspert od przemysłu turystycznego w Egipcie i w Niemczech, patrzymy z optymizmem w przyszłość.”
Tamer Marzouk dodał: “Wraz z moim przejściem z sektora publicznego do bardziej dynamicznego i elastyczniejszego sektora prywatnego, założeniem własnej firmy, spełniam swój sen. To ważne dla mnie, że mogę wykorzystywać dotychczasowe doświadczenie i znajomości, do budowania nowych relacji w branży turystycznej. To dla mnie honor, że pierwszym klientem jest ETI.”
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










