Sztuczna inteligencja pomoże prowadzić biuro podróży

Funkcje sztucznej inteligencji w branży turystycznej zostaną wprowadzone na platformę technologiczną Sabre w celu personalizacji podróży. Pozwolą na wzrost przychodów i marży.
Firmy Sabre i Google opracowują pierwszą w branży podróżniczej platformę technologiczną opartą na sztucznej inteligencji (AI).
Technologia Sabre Travel AI, jest nasycona najnowocześniejszą formą sztucznej inteligencji Google i ma pomóc klientom w szybszym dostarczaniu trafnych i spersonalizowanych treści oraz materiałów, które lepiej spełniają wymagania współczesnego podróżnika i stworzą większe możliwości wzrostu przychodów i marży.
Firma integruje Sabre Travel AI z niektórymi produktami w swoim istniejącym portfolio, planując wprowadzić je na rynek na początku 2021 roku.
Sundar Narasimhan, prezes Sabre Labs, powiedział: „Sabre Travel AI zmienia zasady gry. Jesteśmy dumni, że współpracujemy z Google przy tworzeniu technologii, które będą starać się na nowo zdefiniować sposób prowadzenia działalności przez biura podróży i przekształcić wnioski z analiz w powtarzalne, skalowalne operacje.
Rozwój Sabre Travel AI to kamień milowy w naszej transformacji technologicznej i znaczący krok w kierunku realizacji wizji spersonalizowanej sprzedaży na rok 2025. Tworząc Sabre Travel AI, przebudowujemy naszą platformę na natywną dla chmury technologię opartą na danych, którą można zintegrować z istniejącymi i przyszłymi produktami Sabre. Łączymy infrastrukturę Google Cloud, sztuczną inteligencję i możliwości uczenia maszynowego z dogłębną wiedzą Sabre w dziedzinie podróżowania. Wszystko po to, aby tworzyć rozwiązania nie tylko następnej, ale także kolejnej generacji, które naszym zdaniem są inteligentniejsze, szybsze i bardziej opłacalne – jedyne w swoim rodzaju w podróży.”
Sabre Travel AI wykorzystuje rozwiązania Google Cloud AI i zautomatyzowane narzędzia do uczenia maszynowego, które wykrywają, analizują i przewidują zachowania konsumentów – wykorzystując informacje o zakupach w czasie rzeczywistym i zaawansowane statystyki biznesowe dotyczące podróży.
Ta innowacja ma umożliwić liniom lotniczym, agencjom, korporacjom, hotelarzom i innym partnerom turystycznym przeniesienie ich strategii sprzedaży detalicznej i cyfrowej obsługi klienta na wyższy poziom.
Dostarczając właściwą ofertę we właściwym czasie, we wszystkich odpowiednich kanałach, będą oni w stanie zapewnić podróżnym dostosowaną do ich potrzeb personalizację, która powinna zwiększyć współczynniki konwersji i budować lojalność podróżnych.
Oprócz sprzedaży detalicznej, klienci będą mogli realizować strategie dystrybucji we wszystkich kanałach przy użyciu tego samego, ujednoliconego podejścia. Ponadto, będą mogli wdrażać rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji podróży na lotniskach lub w aplikacjach mobilnych, aby lepiej służyć podróżnym.
Sabre Travel AI zapewni dostęp do opartych na chmurze, zaawansowanych narzędzi technologicznych, aby pomóc w przygotowywaniu i przechowywaniu zestawów danych, rozszerzaniu ich o własne bazy danych klientów lub bazy danych innych firm. Ponadto, umożliwi szybkie testowanie i uczenie się dzięki platformom eksperymentalnym, opracowywanie i wdrażanie własnych modeli uczenia maszynowego, zrozumienie wydajności modelu oraz szybkie optymalizowanie i wdrażanie nowych rozwiązania w skalowalnym środowisku.
Sabre Travel AI pomoże przyspieszyć cyfrową transformację organizacji poprzez opracowywanie krytycznych produktów i rozwiązań skoncentrowanych na obecnych i przyszłych potrzebach klientów. Firma oświadczyła również, że jej partnerzy strategiczni nie będą mieli prawa dostępu, ani możliwości korzystania z danych firmy oraz jej klientów. Dane znajdujące się w Google Cloud, są zarządzane przez firmę.
Rob Enslin, prezes Google Cloud, dodał: „Od początku naszej strategicznej relacji z firmą Sabre, jednym z naszych celów było połączenie talentu i technologii obu naszych firm, aby stworzyć przyszłość podróży. Sabre Travel AI doskonale odzwierciedla strategiczną wizję Google Cloud, polegającą na ścisłej współpracy z liderami branżowymi w celu wykorzystania innowacyjnych technologii Google Cloud do przekształcania i tworzenia nowatorskich rozwiązań w branży. Mamy nadzieję, że Sabre Travel AI będzie pierwszym z wielu pomysłów powstałych w wyniku naszej współpracy”.
POWIĄZANE WPISY
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair uruchamia letni rozkład lotów 2024
Ryanair poinformował o starcie letniego rozkładu lotów na 2024 rok z prawie 10 mln miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Meet the Bidder Grand Edition w Arche Hotel Krakowska. 77 wystawców z całego świata i blisko 1,5 tys. spotkań
W dniach 21-22 listopada odbył się Meet the Bidder Grand Edition, a także międzynarodowa…
0 Komentarzy6 Minuty
29 listopada 2023
PLL LOT: rusza trzecia edycja konkursu dla absolwentów na najlepsze prace dyplomowe z obszaru lotnictwa
Polskie Linie Lotnicze LOT startują z trzecią edycję konkursu, zachęcając absolwentów…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Poznaj turystyczny portal Łodzi! Lodz.Travel – Twoja baza wiedzy o Łodzi
Oficjalny turystyczny portal Łodzi Lodz.Travel to przewodnik po ofercie turystycznej…
0 Komentarzy4 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT wznawia loty do Aten i ogłasza nowe kierunki z Radomia
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie między Warszawą a Atenami. Samoloty…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Jak Polacy planują spędzić Boże Narodzenie?
Większa mobilność Polaków, atrakcyjne oferty i zmiany stylu życia powodują że część z nas…
0 Komentarzy5 Minuty
27 listopada 2023
Sześć lat FlixBusa w Polsce: nowe kierunki i zielone cele
FlixBus świętuje szóstą rocznicę działalności w Polsce. Z tej okazji, przewoźnik…
0 Komentarzy5 Minuty
[…] Sztuczna inteligencja pomoże prowadzić biuro podróży […]