Sabre będzie współpracować z Google
W ramach współpracy Google i Sabre skupią się na trzech głównych obszarach działań. Pierwszym z nich będzie poprawa technologicznych możliwości Sabre poprzez migrację infrastruktury IT do bezpiecznych usług Google Cloud o wysokiej dostępności. Porozumienie zostało podpisane na 10 lat.
Ponadto narzędzia analityczne Google Cloud pozwolą na udoskonalenie obecnych i przyszłych produktów Sabre, dostarczając niezbędnych danych do poprawy efektywności operacyjnej i optymalizacji opcji dla podróżnych. Obie firmy będą wykorzystywać także swoje zasoby i potencjał, aby rozwijać i wdrażać rozwiązania korzystne dla wszystkich podmiotów w branży.
Sean Menke, prezes Sabie powiedział: „To ekscytujący moment dla Sabre, naszych klientów, pracowników i wszystkich interesariuszy. Sabre od dziesiątków lat sprawia, że podróżowanie staje się łatwiejsze. Dzisiaj wyruszamy w nową podróż – wraz z Google, jako dostawcą rozwiązań chmurowych i nowym partnerem strategicznym. Google Cloud pomoże przyspieszyć naszą cyfrową transformację oraz zdolność do tworzenia kluczowych produktów i systemów ukierunkowanych na potrzeby naszych klientów w ciągu następnej dekady.”
Thomas Kurian, prezes Google Cloud dodał: „Z optymizmem spoglądamy na nadchodzącą współpracą z Sabre, ponieważ połączy ona mocne strony obu firm i przyspieszy pracę nad innowacjami dla branży turystycznej. Wierzymy, że nasze partnerstwo zapewni podróżnym bardziej spersonalizowane doświadczenia, oszczędzi ich czas, zwiększy komfort i ostatecznie podniesie standardy w branży.”
Kilka słów o Sabre
Firma Sabre Corporation jest wiodącą firmą technologiczną dla branży turystycznej. Rozwiązania dostarczane przez Sabre – oprogramowanie, systemy rezerwacyjne czy systemy dostępne na urządzenia mobilne – są używane przez setki linii lotniczych i tysiące hoteli. W Krakowie od 2000 roku działa globalne centrum rozwoju, Sabre Polska, zatrudniające około 1540 osób. Polscy programiści odpowiadają za kluczowe projekty dla całej firmy, w tym za wytwarzanie produktów dla branży biur podróży oraz rozwiązania wspierające funkcjonalność linii lotniczych.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Sabre będzie współpracować z Google […]
[…] Sabre będzie współpracować z Google […]