Sztuczna inteligencja pomoże prowadzić biuro podróży

Funkcje sztucznej inteligencji w branży turystycznej zostaną wprowadzone na platformę technologiczną Sabre w celu personalizacji podróży. Pozwolą na wzrost przychodów i marży.
Firmy Sabre i Google opracowują pierwszą w branży podróżniczej platformę technologiczną opartą na sztucznej inteligencji (AI).
Technologia Sabre Travel AI, jest nasycona najnowocześniejszą formą sztucznej inteligencji Google i ma pomóc klientom w szybszym dostarczaniu trafnych i spersonalizowanych treści oraz materiałów, które lepiej spełniają wymagania współczesnego podróżnika i stworzą większe możliwości wzrostu przychodów i marży.
Firma integruje Sabre Travel AI z niektórymi produktami w swoim istniejącym portfolio, planując wprowadzić je na rynek na początku 2021 roku.
Sundar Narasimhan, prezes Sabre Labs, powiedział: „Sabre Travel AI zmienia zasady gry. Jesteśmy dumni, że współpracujemy z Google przy tworzeniu technologii, które będą starać się na nowo zdefiniować sposób prowadzenia działalności przez biura podróży i przekształcić wnioski z analiz w powtarzalne, skalowalne operacje.
Rozwój Sabre Travel AI to kamień milowy w naszej transformacji technologicznej i znaczący krok w kierunku realizacji wizji spersonalizowanej sprzedaży na rok 2025. Tworząc Sabre Travel AI, przebudowujemy naszą platformę na natywną dla chmury technologię opartą na danych, którą można zintegrować z istniejącymi i przyszłymi produktami Sabre. Łączymy infrastrukturę Google Cloud, sztuczną inteligencję i możliwości uczenia maszynowego z dogłębną wiedzą Sabre w dziedzinie podróżowania. Wszystko po to, aby tworzyć rozwiązania nie tylko następnej, ale także kolejnej generacji, które naszym zdaniem są inteligentniejsze, szybsze i bardziej opłacalne – jedyne w swoim rodzaju w podróży.”
Sabre Travel AI wykorzystuje rozwiązania Google Cloud AI i zautomatyzowane narzędzia do uczenia maszynowego, które wykrywają, analizują i przewidują zachowania konsumentów – wykorzystując informacje o zakupach w czasie rzeczywistym i zaawansowane statystyki biznesowe dotyczące podróży.
Ta innowacja ma umożliwić liniom lotniczym, agencjom, korporacjom, hotelarzom i innym partnerom turystycznym przeniesienie ich strategii sprzedaży detalicznej i cyfrowej obsługi klienta na wyższy poziom.
Dostarczając właściwą ofertę we właściwym czasie, we wszystkich odpowiednich kanałach, będą oni w stanie zapewnić podróżnym dostosowaną do ich potrzeb personalizację, która powinna zwiększyć współczynniki konwersji i budować lojalność podróżnych.
Oprócz sprzedaży detalicznej, klienci będą mogli realizować strategie dystrybucji we wszystkich kanałach przy użyciu tego samego, ujednoliconego podejścia. Ponadto, będą mogli wdrażać rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji podróży na lotniskach lub w aplikacjach mobilnych, aby lepiej służyć podróżnym.
Sabre Travel AI zapewni dostęp do opartych na chmurze, zaawansowanych narzędzi technologicznych, aby pomóc w przygotowywaniu i przechowywaniu zestawów danych, rozszerzaniu ich o własne bazy danych klientów lub bazy danych innych firm. Ponadto, umożliwi szybkie testowanie i uczenie się dzięki platformom eksperymentalnym, opracowywanie i wdrażanie własnych modeli uczenia maszynowego, zrozumienie wydajności modelu oraz szybkie optymalizowanie i wdrażanie nowych rozwiązania w skalowalnym środowisku.
Sabre Travel AI pomoże przyspieszyć cyfrową transformację organizacji poprzez opracowywanie krytycznych produktów i rozwiązań skoncentrowanych na obecnych i przyszłych potrzebach klientów. Firma oświadczyła również, że jej partnerzy strategiczni nie będą mieli prawa dostępu, ani możliwości korzystania z danych firmy oraz jej klientów. Dane znajdujące się w Google Cloud, są zarządzane przez firmę.
Rob Enslin, prezes Google Cloud, dodał: „Od początku naszej strategicznej relacji z firmą Sabre, jednym z naszych celów było połączenie talentu i technologii obu naszych firm, aby stworzyć przyszłość podróży. Sabre Travel AI doskonale odzwierciedla strategiczną wizję Google Cloud, polegającą na ścisłej współpracy z liderami branżowymi w celu wykorzystania innowacyjnych technologii Google Cloud do przekształcania i tworzenia nowatorskich rozwiązań w branży. Mamy nadzieję, że Sabre Travel AI będzie pierwszym z wielu pomysłów powstałych w wyniku naszej współpracy”.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty











[…] Sztuczna inteligencja pomoże prowadzić biuro podróży […]