Świat MICE w Warszawie

Pierwsza w tym roku edycja Meet the Bidder przyciągnęła wystawców z czterech kontynentów. Zainteresowanie Polską jako kierunkiem dla branży incentive stale rośnie.
Ponad 100 przedstawicieli polskich agencji incentive odbywało spotkania biznesowe przy trzydziestu ośmiu stolikach. 13 marca w warszawskim hotelu Sound Garden odbyła się 21. już edycja „Meet the Bidder”, czyli workshopu dla branży spotkań. Marcowa edycja organizowana jest przeważnie niedługo po targach ITB, tak aby wystawcy z najdalszych zakątków świata mogli połączyć przyjazd do Niemiec z wizytą w Polsce.
Przygotowani wystawcy
W tym roku organizatorom wydarzenia, czyli firmie Travel Bidder, udało się zaprosić wystawców m.in. z: Afryki, Ameryki Południowej i Azji, ale także z tych bliższych: Słowacji, Czech, Węgier. Zwiększyła się też liczba stałych partnerów Travel Biddera, który jest oficjalnym reprezentantem kilku zagranicznych firm DMC (Destination Management Companies) w Polsce. Wśród partnerów znajdują się: Asian Trails, Travco,, Acercar Viajes, ECT events & meetings z Dominikany oraz Special Interest Travel z Malty.
Głównym partnerem wydarzenia jest SITE Poland, którego udział polega przede wszystkim na przygotowaniu zagranicznych wystawców do rozmów z polskimi agencjami. Podczas prezentacji poprzedzającej workshop eksperci z SITE Poland wyjaśniają, na czym polega specyfika polskiego rynku i czego oczekuje polski klient korzystający z usług typu MICE.
Kreatywne podejście do klienta
„Zainteresowanie polskim rynkiem branży spotkań jest coraz większe. Mamy kreatywnych organizatorów, którzy trzymają wysoki poziom usług. Ulubionym kierunkiem polskich klientów pozostaje Hiszpania, ze względu na gwarancję pogody i szeroką ofertę. Klienci ciągle szukają nowych doświadczeń, przeżyć. Popularnością cieszą się wydarzenia związane z kulinariami, gotowaniem, wydarzenia kreatywne, niecodzienne. Klienci chcą mieć kontakt z lokalną społecznością, doświadczyć czegoś głębszego, nietypowego.” – komentuje Katarzyna Kałuża-Nawrot, business development director w Travel Bidderze.
„Każdy rynek ma swoją specyfikę, staramy się przekazać naszym partnerom wiedzę o polskim kliencie. Dla nas np. lunch w ogrodzie pomarańczowym będzie ciekawym, fajnym przeżyciem, dla Greków i Hiszpanów to codzienność i coś zwyczajnego. Dlatego tak ważne są spotkania i prezentacje, które pozwalają zdobyć wiedzę o kliencie” – dodaje.
Jak szacuje Travel Bidder, obecnie na polskim rynku działa ok. 110 agenci incentive i ponad 150 agencji robiących wyjazdy szyte na miarę.
POWIĄZANE WPISY
6 lutego 2023
Exim Tours: wzrost sprzedaży w styczniu o 122 proc. rdr
Biuro Podróży Exim Tours niedawno podsumowało rok 2022, a teraz zebrało wyniki za…
0 Komentarzy1 Minuty
6 lutego 2023
Biura podróży – w ostatnim tygodniu najbardziej podrożał Cypr, Zakintos i półwysep Chalcydycki
W minionym tygodniu, ceny wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia wzrosły…
0 Komentarzy8 Minuty
2 lutego 2023
Sieć Fostertravel.pl: styczeń lepszy od zeszłorocznego o 279 proc.
Fostertravel.pl nie zwalnia tempa i otworzył kolejne dwa salony w Żukowie i Izabelinie. W…
0 Komentarzy1 Minuta
2 lutego 2023
Fly.pl: Egipt, Turcja i Tunezja biorą ponad połowę rynku
W styczniu wśród klientów fly.pl, 52,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Śniadanie biznesowe dla branży z MICE Expert
Grażyna Grot-Duziak działająca pod własną marką MICE Expert zorganizowała śniadanie…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta
31 stycznia 2023
UOKiK: Wakacje.pl z zarzutami za mylące ceny
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił spółce Wakacje.pl zarzut wprowadzania konsumentów w…
1 Komentarz3 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
Biura podróży – średnia cena sierpniowa wyższa o ponad 900 zł
W ostatnim tygodniu badanie w biurach podróży w Polsce, średniej ceny imprez wobec cen…
0 Komentarzy3 Minuty