Sun & Snow wprowadza nowości do wakacyjnej oferty

Firma Sun & Snow zarządzająca wynajmem ponad 2,7 tys. apartamentów, w ponad 50 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce, przygotowała ofertę wakacyjną. Po okresie tzw. first minut firma skupia się na opracowaniu rabatów na wybrane kierunki oraz pakietów – co stanowi nowość w ofercie operatora.
Tegoroczna oferta letnia, która opracowało Sun & Snow, będzie pierwszą w historii, która w całości obejmie program lojalnościowy, w którym na turystów czekają dodatkowe rabaty czy system poleceń. Rabat w wysokości 5 proc., będzie naliczany już od pierwszego pobytu, zaś wraz ze zgromadzonymi punktami będzie on rósł nawet do 10 proc. Część programu stanowić będzie również system poleceń wśród klientów, gdzie po wygenerowania kodu polecającego i przekazaniu go osobie, która nie jest jeszcze klientem Sun & Snow, uczestnik programu otrzyma również zniżkę dla siebie.
„Tegoroczne lato będzie bardzo intensywne dla branży turystycznej. Widzimy rosnące zainteresowanie naszą ofertą, ale także działania konkurencji, która również szykuje wiele atrakcji. W tym roku – po sukcesie akcji first minut promujemy nasze resorty, gdzie co tydzień pojawiają się ciekawe zniżki na wybrane miasta oraz gdzie po raz pierwszy oferujemy ciekawe pakiety, np.” Dzieci wypoczywają taniej” czy „W góry nad wodę” – mówi Mariola Skorupa, dyrektor sprzedaży i marketingu Sun & Snow.
Spośród atrakcyjnych kierunków wypoczynku w tegoroczne wakacje, Sun & Snow, szczególnie poleca resort w Białce Tatrzańskiej, Zakopane Lipki Park, Resort Szklarska Poręba, Czarna Góra Resort, Kołobrzeg czy Jastrzębia Góra Residence. Ofertę tą wspiera w czerwcu akcja „Upoluj swoje miasto z rabatem 200 zł”, gdzie co tydzień czeka na turystów nowa oferta, a dzięki usłudze PayPo można zapłać za rezerwację, nawet po 30 dniach. Dodatkowo w czerwcu Sun & Snow przygotowało ofertę, w której do każdego dwudniowego pobytu, można dobrać jedną dobę gratis czy zabrać pupila za darmo.
„W tym roku wiele obiecujemy sobie, po wprowadzeniu do oferty pakietów, które dodatkowo oferują nie tylko śniadania, ale szereg atrakcji, takich jak animacje dla dzieci, kino plenerowe czy wspólne grillowanie. Na razie w ramach testów wprowadziliśmy takie usługi w Białce Tatrzańskiej i Czarna Góra Resort, jednak liczymy, że takich miejsc na mapie obsługiwanych przez nas będzie coraz więcej” – dodaje Mariola Skorupa z Marketingu Sun & Snow.
Jak zauważa Sun & Snow obecnie większość pobytów jest rezerwowanych znacznie wcześniej niż w latach ubiegłych. Do tej pory istotnym trendem było wstrzymywanie się turystów z rezerwacjami do ostatniej chwili, co wynikało zarówno z obaw dotyczących pogody, ale także świeżych wspomnień związanych z zakazami wyjazdów w okresie pandemii czy obaw dotyczących wzrostu cen. Obecnie wg. danych Sun & Snow, większość atrakcyjnych ofert jest rezerwowana minimum na 2-4 tygodnie przed datą przyjazdu.
POWIĄZANE WPISY
9 lipca 2025
Delegacja z dziećmi? Coraz częstszy scenariusz pracujących rodziców
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez agencję SW Research na zlecenie Leonardo…
0 Komentarzy3 Minuty
8 lipca 2025
Otwarto nowy hotel w centrum Krakowa: TRIBE Krakow Old Town
Ogłoszono otwarcie hotelu TRIBE Krakow Old Town przy ul. Worcella, w bezpośrednim…
0 Komentarzy3 Minuty
3 lipca 2025
Lato z Mercure: regeneracja, widoki i nowoczesne spa
Coraz więcej osób, planując pobyt w hotelu, poszukuje nie tylko komfortowego noclegu, a…
0 Komentarzy2 Minuty
30 czerwca 2025
Accor otwiera setny hotel w Hiszpanii
Grupa Accor kontynuuje dynamiczną ekspansję na rynku hiszpańskim, przekraczając liczbę…
0 Komentarzy1 Minuty
30 czerwca 2025
Nowe hotele pod szyldem Tulip w sercu Wrocławia
Louvre Hotels Group rozszerza obecność marki Tulip Hotels & Residences na polskim rynku.…
0 Komentarzy3 Minuty
26 czerwca 2025
Tbo.com wprowadza Platinum Collection
Tbo ogłasza wprowadzenie Platinum Collection - nowego portfolio luksusowych, starannie…
0 Komentarzy2 Minuty
25 czerwca 2025
Grupa Arche uruchamia ofertę „last minute” – wakacje za pół ceny
Grupa hoteli Arche uruchomiła specjalną letnią ofertę „last minute – za pół ceny”.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 czerwca 2025
IGHP: poprawa wyników hoteli w maju
Wyniki osiągnięte przez hotele w maju były zdecydowanie lepsze niż w kwietniu i…
0 Komentarzy6 Minuty
17 czerwca 2025
Branża hotelarska o kategoryzacji obiektów na dwudniowej konferencji IGHP
„Wpływ trendów rynkowych na ewolucję polskiej i europejskiej kategoryzacji obiektów…
0 Komentarzy7 Minuty