Strona Itaki najczęściej odwiedzaną wśród biur podróży
Według SimialarWeb, platformy platformy digital intelligence, gromadzącej dane o ruchu w internecie, itaka.pl w ostatnim roku jest najczęściej odwiedzaną stroną w Polsce wśród stron touroperatorów i agentów działających w obszarze zagranicznej turystyki zorganizowanej.
Średnio dziennie stronę ITAKI odwiedza ponad 120 000 użytkowników – to tak jakby codziennie wszyscy mieszkańcy Opola, gdzie mieści się centrala firmy wchodzili na itaka.pl. Stanowi to ponad 25 proc. wszystkich odwiedzających strony biur turystycznych. Pierwszą piątkę najpopularniejszych stron uzupełniają: wakacje.pl 23,94 proc.), tui.pl (19,66 proc.), r.pl (19,3 proc.), travelplanet.pl (10,94 proc.).
Itaka ma największy procent ruchu z urządzeń mobilnych, co świadczy przygotowaniu technologicznym strony wspierającym przeglądanie na małych ekranach.
Piotr Henicz, wiceprezes zarządu Biura Podróży ITAKA i Wiceprezes PIT, powiedział„To wielka satysfakcja, że jesteśmy postrzegani nie tylko jako wiodący polski touroperator, wyznaczający trendy w turystyce, ale także jako firma, stawiajaca na innowacje technologiczne. Dzięki temu także rozwiązania stosowane na naszej stronie internetowej są często działaniami pionierskimi w branży turystycznej.”
Bardzo popularna jest także aplikacja mobilna ITAKI, najszybciej wzrastający kanał sprzedaży i top w kategorii Podróże i informacje lokalne, którą pobrało już ponad 1 mln użytkowników na wszystkich platformach. Jej średnia ocena w sklepie Google Play wynosi aktualnie 4,9/5.
Wykres roczny z podziałem na miesiące pokazuje, że itaka.pl w trakcie sezonu wakacyjnego bardzo daleko odskakuje konkurencji, najlepiej wykorzystując moment największego popytu.
Itaka jest też najlepiej pozycjonowana w wyszukiwarkach internetowych. Ruch organiczny z całego roku jest największy spośród konkurencji.
Piotr Henicz dodał: „Serwis itaka.pl był wielokrotnie nagradzany w wielu konkursach eCommercowych m.in. E-commerce Innovations Awards, e-Commerce Polska Awards, czy Ekomersy. Biuro Podróży ITAKA znalazło się również w wąskim gronie zwycięzców Digital Excellence Awards – konkursu, który ma na celu wskazać najbardziej innowacyjne transformacje cyfrowe na przestrzeni ostatnich lat. Prestiżowe wyróżnienie „Digital Exellence Leader” trafiło zaledwie do pięciu polskich firm i instytucji. ITAKA została doceniona za wdrożenie rozwiązań wspierających cyfryzację i wykorzystanie nowych możliwości na wszystkich etapach ścieżki Klienta.”
Itaka i Madera przypominają: powietrze, którym oddychamy, to nasz skarb
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty