Strona demonstracyjna Travelport Universal API
Firma Travelport wprowadziła innowacyjną stronę prezentującą możliwości Universal API. Narzędzie to umożliwia zarówno osobom odpowiedzialnym za decyzje handlowe w biurach podróży, jak i programistom pełne poznanie treści i funkcjonalności dostępnych na platformie Travelport przed podjęciem decyzji o opracowaniu swoich własnych produktów. Strona demonstracyjna, uruchomiona na początku stycznia 2015 roku, udostępnia programistom w biurach podróży narzędzia i dane umożliwiające oferowanie klientom bardziej szczegółowych informacji. Natomiast firma Travelport może dzięki temu pomóc liniom lotniczym i innym dostawcom korzystającym z jej platformy prowadzić bardziej efektywną sprzedaż i udostępniać podróżnym najlepsze oferty.
Początkowo strona udostępniała tylko podstawowe funkcje zakupu biletów lotniczych i usług hotelowych. Obecnie oferta została wzbogacona o nowe możliwości, między innymi airline branded fares – jednakowy dostęp do informacji o taryfach jak na stronie przewoźników, a także zakup usług dodatkowych, także tanich linii lotniczych oraz interaktywne mapy miejsc w samolotach. W przyszłości firma Travelport zamierza poszerzyć ofertę o usługi wynajmu samochodów i pokazać, jak łatwo można wykorzystać stronę Universal API do sprzedaży tej oferty, a także uzupełnić rozwiązanie o dane z bazy Hotel Content Plus, aby zapewnić szerszy wachlarz usług hotelowych.
Alvydas Vitkauskas, dyrektor generalny grupy UAB „Interneto Partneris” zarządzający internetowymi biurami podróży FlyHi, FlySiesta, HotFlug i Greitai, powiedział: „Opracowanie nowego produktu jak wyszukiwarka na stronę internetową czy narzędzie do rezerwacji podróży służbowych wiąże się z dużym ryzykiem. Im lepiej firma rozumie i kontroluje to ryzyko, tym trafniejsze będą jej decyzje biznesowe. Dzięki nowej platformie Travelport Universal API przedsiębiorstwa mogą poznać pełny wachlarz treści i korzystać z dostępnych informacji przed uruchomieniem swojego własnego projektu, co stanowi nieocenioną pomoc”.
Roberto Ramos, dyrektor generalny Atrapalo Travel, dodał: „Jesteśmy obecnie w trakcie migracji naszego rozwiązania rezerwacji biletów lotniczych do platformy Travelport Universal API. Początkowo szacowaliśmy, że proces ten zajmie sześć miesięcy, ale dzięki symulacji i przetestowaniu oferowanych funkcji za pomocą strony demonstracyjnej Travelport Universal API skróciliśmy założony czas opracowywania rozwiązania o połowę”.
Jan-Paul Ephithite, menedżer produktu w firmie Travelport, skomentował: „Z zadowoleniem prezentujemy niezwykle szeroką ofertę produktów dostępnych za pośrednictwem Travelport Universal API, w tym branded fares, usługi dodatkowe linii lotniczych czy interaktywne mapy miejsc. Ciężko pracowaliśmy by przedstawić Travelport Universal API w innowacyjny sposób, odwiedziliśmy przy tym wiele innych stron, zanim zdecydowaliśmy się na ostateczny projekt naszej strony. Chcieliśmy zbudować platformę, na której klient uzyska kompleksowy przegląd informacji, żeby móc podejmować trafniejsze decyzje dotyczące prezentowania opcji podróży. Mamy nadzieję, że nasza nowa platforma zainspiruje firmy, które chcą wyróżnić się w branży turystycznej”.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty