Start akcji „Pies w hotelu”
Rusza kampania „Pies w hotelu”, której celem jest edukacja podróżujących z pupilami oraz promocja obiektów noclegowych przyjaznych czworonożnym gościom.
Blisko połowa Polaków posiada zwierzę, a aż 83 procent z nich cieszy się towarzystwem psa. Coraz częściej pies wyjeżdża także z rodziną na wspólne wakacje. Choć hotelarze dostrzegają ten trend, to jednak nie wszystkie obiekty chętnie przyjmują czworonogi w swoich pokojach. Aby ułatwić „psiarzom” wyszukanie miejsca odpowiedniego na wypoczynek z pupilem oraz podpowiedzieć, jak przygotować się do wspólnego wyjazdu, powstała kampania „Pies w hotelu”.
Violetta Hamerska, organizatorka kampanii, powiedziała: “Jestem właścicielką psa i z racji mojej pracy często podróżuję z nim po Polsce. Podczas tych wspólnych wyjazdów zorientowałam się, że większość obiektów – choć nie informują o tym w sposób wyraźny – chętnie przyjmuje psy i wita ich jako gości specjalnych. Bardzo mnie to ucieszyło, tym bardziej, że właściciele psów chętnie podróżują ze swoimi pupilami. Aby ułatwić im znalezienie odpowiedniego miejsca na taki wypoczynek, postanowiłam promować te obiekty, które są przyjazne zwierzętom, poprzez kampanię „Pies w hotelu”.”
W ramach kampanii został uruchomiony portal www.pieswhotelu.pl. Będzie na nim można wyszukać hotele, które są przygotowane na przyjęcie czworonoga. Żeby się znaleźć na stronie pieswhotelu.pl, hotele przyjazne zwierzętom muszą spełnić szereg określonych kryteriów. Do najważniejszych należą między innymi udostępnienie odpowiedniego wyposażenia, np.: posłań, kuwet, misek, smyczy czy obroży, zapewnienie wyodrębnionych miejsc na spacer z czworonogiem, a także możliwość przygotowania jedzenia przez hotelową kuchnię dla zwierząt na specjalnej diecie. Każdy z obiektów przyjaznych zwierzętom powinien również posiadać bazę lekarzy weterynarii.
Pieswhotelu.pl to także miejsce, gdzie właściciele zwierząt znajdą porady i wskazówki dotyczące między innymi podróży z pupilem. Wśród ekspertów współpracujących z kampanią są lekarze weterynarii oraz behawiorysta, czyli psi psycholog. Weterynarz udzieli porad z zakresu prawidłowej pielęgnacji czworonoga, a behawiorysta podpowie, co skrywa umysł psiaka. Specjaliści podpowiedzą także m.in., jak bezpiecznie przewieźć psa w samochodzie, pociągu czy samolocie, a także jakie akcesoria mogą to zadanie ułatwić.
Violetta Hamerska dodała: “Chcemy, aby kampania odpowiadała faktycznym potrzebom osób podróżujących ze zwierzętami. Dlatego wiele uwagi poświęciliśmy wymianie doświadczeń z hotelarzami oraz właścicielami czworonogów. Mamy nadzieję, że dzięki wypracowanej wspólnie idei nie tylko ułatwimy „psiarzom” znalezienie odpowiedniego miejsca na wypoczynek z pupilem, lecz także ograniczymy zjawisko porzucania zwierząt przed urlopami i wyjazdami, pokazując, że podróż z czworonożnym przyjacielem nie stanowi najmniejszego problemu.”
Hotele, biorące udział w kampanii, będą miały specjalne oznakowanie w formie naklejek oraz autorskie wywieszki na drzwi pokoi, w których przebywają zwierzęta.
Pomysłodawcą i organizatorem kampanii „Pies w hotelu” jest Violetta Hamerska, ekspert rynku hotelowego w zakresie jakości usług i wyposażenia hoteli. Od ponad 8 lat audytuje i ocenia hotele w Polsce. Jest pomysłodawczynią i przewodniczącą kapituły kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie, która certyfikuje hotele spełniające określone kryteria wypoczynku i wyposażenia dla rodzin z dziećmi. Za stworzenie tego konkursu otrzymała w 2011 roku prestiżową nagrodę “Hit Mamo To Ja – najlepsze dla dzieci”.
POWIĄZANE WPISY
7 grudnia 2023
B&B Hotels: cztery nowe hotele i 40 proc. wzrost w Polsce w 2023 roku
Wdrożenie nowej strategii rozwoju, nowe hotele na mapie Polski, podjęcie dialogu z branżą…
0 Komentarzy5 Minuty
5 grudnia 2023
Bezpłatny wyjazd z Airbnb. „Szukamy elfów do pracy na Poczcie Głównej Świętego Mikołaja“
W okolicach nadchodzących świąt Bożego Narodzenia Poczta Główna Świętego Mikołaja w…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Grupa Accorinvest kontynuuje ekspansję w Polsce. Powstaje nowy hotel w Krakowie
Grupa AccorInvest, będąca właścicielem Orbis S.A. oraz inwestorem, operatorem i…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
25 lat Polskiego Holdingu Hotelowego. Wartość spółki wzrosła do 2,2 mld zł
Historia Polskiego Holdingu Hotelowego liczy 25 lat. W 1998 roku Przedsiębiorstwo…
0 Komentarzy5 Minuty
22 listopada 2023
Szymon Wąsowski nowym dyrektorem hotelu Stradom House w Krakowie
Szymon Wąsowski został nowym dyrektorem operacyjnym pięciogwiazdkowego hotelu Stradom…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Czarna Góra Resort dołącza do portfolio Sun & Snow
Sun & Snow, operator zarządzający wynajmem ponad 2,5 tys. apartamentów, za sprawą…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
IGHP: październik w hotelach słabszy niż rok temu
Wyniki hoteli w październiku były na satysfakcjonującym poziomie, ale wyraźnie słabsze od…
0 Komentarzy5 Minuty
16 listopada 2023
Hotelarze w obliczu podwyżek. Wzrost podatku VAT i droższe wyjazdy
Branża hotelarska w Polsce stoi przed kolejnym wyzwaniem. Po okresie pandemii, który…
0 Komentarzy3 Minuty