Start akcji „Pies w hotelu”
Rusza kampania „Pies w hotelu”, której celem jest edukacja podróżujących z pupilami oraz promocja obiektów noclegowych przyjaznych czworonożnym gościom.
Blisko połowa Polaków posiada zwierzę, a aż 83 procent z nich cieszy się towarzystwem psa. Coraz częściej pies wyjeżdża także z rodziną na wspólne wakacje. Choć hotelarze dostrzegają ten trend, to jednak nie wszystkie obiekty chętnie przyjmują czworonogi w swoich pokojach. Aby ułatwić „psiarzom” wyszukanie miejsca odpowiedniego na wypoczynek z pupilem oraz podpowiedzieć, jak przygotować się do wspólnego wyjazdu, powstała kampania „Pies w hotelu”.
Violetta Hamerska, organizatorka kampanii, powiedziała: “Jestem właścicielką psa i z racji mojej pracy często podróżuję z nim po Polsce. Podczas tych wspólnych wyjazdów zorientowałam się, że większość obiektów – choć nie informują o tym w sposób wyraźny – chętnie przyjmuje psy i wita ich jako gości specjalnych. Bardzo mnie to ucieszyło, tym bardziej, że właściciele psów chętnie podróżują ze swoimi pupilami. Aby ułatwić im znalezienie odpowiedniego miejsca na taki wypoczynek, postanowiłam promować te obiekty, które są przyjazne zwierzętom, poprzez kampanię „Pies w hotelu”.”
W ramach kampanii został uruchomiony portal www.pieswhotelu.pl. Będzie na nim można wyszukać hotele, które są przygotowane na przyjęcie czworonoga. Żeby się znaleźć na stronie pieswhotelu.pl, hotele przyjazne zwierzętom muszą spełnić szereg określonych kryteriów. Do najważniejszych należą między innymi udostępnienie odpowiedniego wyposażenia, np.: posłań, kuwet, misek, smyczy czy obroży, zapewnienie wyodrębnionych miejsc na spacer z czworonogiem, a także możliwość przygotowania jedzenia przez hotelową kuchnię dla zwierząt na specjalnej diecie. Każdy z obiektów przyjaznych zwierzętom powinien również posiadać bazę lekarzy weterynarii.
Pieswhotelu.pl to także miejsce, gdzie właściciele zwierząt znajdą porady i wskazówki dotyczące między innymi podróży z pupilem. Wśród ekspertów współpracujących z kampanią są lekarze weterynarii oraz behawiorysta, czyli psi psycholog. Weterynarz udzieli porad z zakresu prawidłowej pielęgnacji czworonoga, a behawiorysta podpowie, co skrywa umysł psiaka. Specjaliści podpowiedzą także m.in., jak bezpiecznie przewieźć psa w samochodzie, pociągu czy samolocie, a także jakie akcesoria mogą to zadanie ułatwić.
Violetta Hamerska dodała: “Chcemy, aby kampania odpowiadała faktycznym potrzebom osób podróżujących ze zwierzętami. Dlatego wiele uwagi poświęciliśmy wymianie doświadczeń z hotelarzami oraz właścicielami czworonogów. Mamy nadzieję, że dzięki wypracowanej wspólnie idei nie tylko ułatwimy „psiarzom” znalezienie odpowiedniego miejsca na wypoczynek z pupilem, lecz także ograniczymy zjawisko porzucania zwierząt przed urlopami i wyjazdami, pokazując, że podróż z czworonożnym przyjacielem nie stanowi najmniejszego problemu.”
Hotele, biorące udział w kampanii, będą miały specjalne oznakowanie w formie naklejek oraz autorskie wywieszki na drzwi pokoi, w których przebywają zwierzęta.
Pomysłodawcą i organizatorem kampanii „Pies w hotelu” jest Violetta Hamerska, ekspert rynku hotelowego w zakresie jakości usług i wyposażenia hoteli. Od ponad 8 lat audytuje i ocenia hotele w Polsce. Jest pomysłodawczynią i przewodniczącą kapituły kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie, która certyfikuje hotele spełniające określone kryteria wypoczynku i wyposażenia dla rodzin z dziećmi. Za stworzenie tego konkursu otrzymała w 2011 roku prestiżową nagrodę “Hit Mamo To Ja – najlepsze dla dzieci”.
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Chorwacja nadal na topie. Polacy planują wakacje mimo wzrostu cen
Dane z serwisu Nocowanie.pl wyraźnie pokazują, że Polacy planują wyjazdy nad Adriatyk na…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
IGHP: Wielkanoc była dobra, a jeszcze lepiej zapowiada się majówka
W marcu hotele odnotowały wyniki na poziomie lutego i wciąż są one słabsze w porównaniu…
0 Komentarzy8 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Marriott International planuje ekspansję na polskim rynku hotelarskim. W najbliższych latach otworzy ponad dziesięć obiektów
Marriott International ogłosił plany rozszerzenia portfolio w Polsce, gdzie w ciągu…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy coraz chętniej wybierają majówkę w górach. Hotelarze mają powody do optymizmu
Zainteresowanie noclegami na majówkę rośnie z dnia na dzień, a liczba rezerwacji sięga…
0 Komentarzy3 Minuty
29 marca 2024
Travelist.pl: tanie wakacje w maju. Polacy chętnie rezerwują urlopy
Jak wynika z danych ekspertów portalu rezerwacyjnego Travelist.pl, jeszcze w marcu długi…
0 Komentarzy4 Minuty
29 marca 2024
Hotelarze spodziewają się najlepszej Wielkanocy od 2019 roku
Nadchodząca Wielkanoc zapowiada się rekordowo nad polskim morzem. Turystów przyciągają…
0 Komentarzy4 Minuty