Louvre Hotels Group ponownie zaangażowali się w przedświąteczne akcje charytatywne

fot. materiały prasowe

Hotelarstwo nie poświęca uwagi wyłącznie problemom, które dotykają branżę w związku z trwającym kryzysem zdrowotnym. Pandemia kiedyś się skończy, a zrównoważony rozwój i pozytywne relacje z lokalną wspólnotą zawsze będą najważniejszymi celami dla społecznie odpowiedzialnych marek hotelowych. W okresie świątecznym przypominają o tym pracownicy polskich hoteli zrzeszonych w Louvre Hotels Group, którzy jak co roku zaangażowali się w akcje charytatywne, włączyli się w życie mieszkańców oraz kontynuowali promocję odpowiedzialnej postawy względem zmian klimatu.

Najważniejszym obszarem okołoświątecznego zaangażowania zespołów hotelowych Louvre Hotels Group wciąż pozostaje działalność charytatywna polegająca na wspieraniu lokalnych fundacji, stowarzyszeń i instytucji niosących pomoc najbardziej potrzebującym. Załogi hoteli Campanile Lublin i Campanile Łódź dołączyły do świątecznych zbiórek dla podopiecznych Domu Dziecka im. Janusza Korczaka w Lublinie i Domu dla Małych Dzieci w Łodzi. Z kolei pracownicy warszawskich hoteli Campanile i Première Classe oraz biura regionalnego LHG przygotowali paczki z zabawkami oraz słodyczami dla Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”. Podopiecznych Fundacji Promyk Nadziei, niosącej pomoc dzieciom z chorobami nowotworowymi, upominkami obdarował zespół hotelu Campanile Wrocław Centrum. Hotelarze z Campanile Bydgoszcz dołączyli natomiast do zbiórki odzieży dla bezdomnych organizowanej w ramach lokalnej akcji „Bazylika Pomaga”.

Pracownicy Louvre Hotels Group nie zapomnieli również o „braciach mniejszych” i przygotowali zbiórki dla zwierząt pozostających pod opieką pobliskich schronisk. Dzięki zaangażowaniu załóg Campanile Wrocław Stare Miasto, Campanile Wrocław Centrum oraz Campanile Katowice w okresie świąteczno-noworocznym do podopiecznych Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu i Miejskiego Schroniska dla Zwierząt w Tychach powędruje niezbędna pomoc w postaci karmy, ciepłych koców i innych artykułów pierwszej potrzeby. Działania w tym obszarze podjęli również pracownicy krakowskiego hotelu Metropolo by Golden Tulip, którzy wsparli Skawińskie Stowarzyszenie Pomocy dla Zwierząt.

Obok działań charytatywnych załogi obiektów Louvre Hotels Group pożytkują okres świąteczny na zacieśnianie więzów z lokalną społecznością. Hotele Campanile w Katowicach i Bydgoszczy zaprosiły uczniów pobliskich szkół na warsztaty dekorowania pierników. Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 31 w Bydgoszczy wzięli przy tym udział w konkursie. Utworzono pięć drużyn, których członkowie otrzymali fartuchy i czapki kucharskie w jednolitych barwach. Rywalizacja przebiegała w licznych kategoriach i każda z drużyn miała okazję do triumfu i sięgnięcia po główną nagrodę.

Załogi wszystkich polskich hoteli Campanile zrezygnowały w tym roku z tradycyjnych dekoracji, zastępując je bardziej przyjaznymi dla środowiska własnoręcznie wykonanymi ozdobami, którymi przystroili ustawione w hotelowych wnętrzach odpowiedzialne ekologicznie choinki. Na szczególną uwagę zasługuje wysiłek pracowników kompleksu hotelowego w Warszawie, który łączy hotele Première Classe, Campanile i Golden Tulip. Załoga stworzyła zrównoważoną choinkę z makulatury. Co zamiast bombek? Kody QR odsyłające do stron internetowych organizacji niosących pomoc zarówno ludziom, jak i zwierzętom w potrzebie. W ten sposób w multibrandowym obiekcie w Warszawie stanęła choinka symbolizująca najważniejsze wartości Louvre Hotels Group, a zarazem zachęcająca każdego przechodnia do tego, by realnie zaangażował się w zmianę świata na lepsze.